Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bravura

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 14:12

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 14:13

Emmaa_ schreef:
Alpha89 schreef:
Leger is nu met een behoorlijk tempo verplaatst naar Restaurant de Hoefslag (meer richting Huis ter Heide)

Dat komt omdat ze daar een pauze houden, niet omdat er daar iets specifieks gevonden is. Een vriend van mij (nielskalkman op Twitter) is ter plaatse als journalist, op zijn profiel kan je de boel imo goed volgen. Wat ik zelf prettig vind is dat hij een respectvolle afstand houdt en niet in de weg loopt.

Waar lees jij dat van een pauze? Ik las dat ze vanuit daar verder zoeken. Edit:ik volg geen twitter

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 14:26

Dit is de Twitter pagina van Niels Kalkman: https://twitter.com/nielskalkman
Je hoeft geen Twitter profiel te hebben om de berichten te kunnen lezen :)

Hij brengt inderdaad erg netjes verslag uit +:)+ Hij filmt ook, o.a. bij het restaurant en een kort interviewtje met een majoor.

Gwenvd

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 14:56

Ik krijg helemaal kippenvel van die beelden! Vind het heel indrukwekkend.

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 15:14

Bedankt voor de info!

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:41

Fair

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:43

Zo'n fijn gevoel, ik woon net 1 maand in den dolder :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:44

julio111

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:45

Bah bah bah :(

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:47

Nee, nee, nee! Arme Anne als het echt zo is!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:47

Fair schreef:
Zo'n fijn gevoel, ik woon net 1 maand in den dolder :+

Je had toch van tevoren kunnen ontdekken dat je dan temidden diverse instellingen woont. Lekker inhoudelijke en veel toevoegende reactie +:)+

droversrun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:49

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:50

Ik hoop zo dat hij Anne ergens vastgehouden heeft en dat ze vandaag gevonden wordt!

Onali

eclair98 schreef:

Jij had verwacht dat ze nog levend gevonden zou worden?

Anoniem

Petpa schreef:
Ik hoop zo dat hij Anne ergens vastgehouden heeft en dat ze vandaag gevonden wordt!

Daar heeft de politie ook al rekening mee gehouden, het onderzoek heeft gister naar hem geleid en ze hebben hem vandaag de hele dag gevolgd in de hoop dat hij ze naar haar toe zou leiden. Dat is niet gebeurd, waardoor hij nu is opgepakt voor verhoor.

Es_ther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:51

Ik hoorde het op radio 2, was een onderbreking van het programma..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:52

Jemig.....

Dat soort lui... Nooit meer terug de maatschappij in!

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:53

Ergens is het wel fijn dat ze een aanknopingspunt hebben gevonden... fijn is echt niet het goede woord maar ik bedoel, stel ze vinden helemaal niks en ze is echt verdwenen, dat is nog ondraaglijker als dat ze overleden is.. hoop dat ze weer een stapje verder kunnen komen nu en ergens hoop je natuurlijk nog dat ze levend ergens wordt vastgehouden maar ik zie het zo somber in ;(

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:53

Ik word ook ziek bij de gedachte. 27 jaar en dan al een 'lange' straf uitgezeten hebben :\ ik hoop zo ontzettend erg dat ze bij die vent zijn gekomen door een DNA-match of iets dergelijks "onomstotelijks" en dat dit gewoon dé doorbraak is waar iedereen op wacht. Al is er nog kans dat het niks blijkt te zijn en ik weet niet welke optie ik erger moet vinden :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:54

Jolliegirl schreef:
Jemig.....

Ik vind dit soort uitspraken altijd erg lastig en snap dat het nu een emotioneel moment is, maar meen je dat? :o Natuurlijk vind ik dat mensen die dit soort dingen doen gestraft moeten worden en als het zo is dat hij er iets mee te maken heeft vind ik het eng en verschrikkelijk dat hij gefaseerd terug de maatschappij in gelaten werd, maar er zijn ook heel veel mensen, ook in psychiatrische klinieken, die juist heel hard werken om weer mee te kunnen draaien.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:55

Onali schreef:
eclair98 schreef:

Jij had verwacht dat ze nog levend gevonden zou worden?

Niet direct, maar ik hoop voor Anne dat het dan maar snel is gegaan en dat het niet heel lang heeft geduurd en dat ze is mishandeld ;)

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:56

Memories schreef:
Ik word ook ziek bij de gedachte. 27 jaar en dan al een 'lange' straf uitgezeten hebben :\ ik hoop zo ontzettend erg dat ze bij die vent zijn gekomen door een DNA-match of iets dergelijks "onomstotelijks" en dat dit gewoon dé doorbraak is waar iedereen op wacht. Al is er nog kans dat het niks blijkt te zijn en ik weet niet welke optie ik erger moet vinden :\

Hoe kun je met 27 jaar al een lange straf uitgezeten hebben. Die was dan dus óf niet lang (hooguit een jaar of 15, en dan was de gestrafte er behoorlijk vroeg bij), óf nog niet uitgezeten (en wat hoort hij dan buiten de muren te doen?).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:57

oomens schreef:
Memories schreef:

Hoe kun je met 27 jaar al een lange straf uitgezeten hebben. Die was dan dus óf niet lang (hooguit een jaar of 15, en dan was de gestrafte er behoorlijk vroeg bij), óf nog niet uitgezeten (en wat hoort hij dan buiten de muren te doen?).

Voor zover ik op Twitter las zat hij een straf uit bij Altrecht voor verschillende incidenten. Het kan dus best zijn dat dit op jonge leeftijd gebeurd is, een lange gevangenisstraf kan er in ieder geval niet geweest zijn maar de aard van de incidenten kan er wel voor zorgen dat iemand lange tijd in een instelling terecht komt.

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 16:57

Heftig hoor..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 17:00

Emmaa_ schreef:
Jolliegirl schreef:
Jemig.....

Ik vind dit soort uitspraken altijd erg lastig en snap dat het nu een emotioneel moment is, maar meen je dat? :o Natuurlijk vind ik dat mensen die dit soort dingen doen gestraft moeten worden en als het zo is dat hij er iets mee te maken heeft vind ik het eng en verschrikkelijk dat hij gefaseerd terug de maatschappij in gelaten werd, maar er zijn ook heel veel mensen, ook in psychiatrische klinieken, die juist heel hard werken om weer mee te kunnen draaien.

Ik benoem even de zedendelicten....
Als jij met je tengels ongewenst aan iemand zit... Ja... Dan mag je wat mij betrefd achter slot en grendel.
Nee is nee.. En dus ook NEE!

En al helemaaaaaal als het om kinderen gaat.

Zo'n fout maak je niet... Het is geen fout.. Het is een keus.