Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Emmaa_ schreef:Alpha89 schreef:Leger is nu met een behoorlijk tempo verplaatst naar Restaurant de Hoefslag (meer richting Huis ter Heide)
Dat komt omdat ze daar een pauze houden, niet omdat er daar iets specifieks gevonden is. Een vriend van mij (nielskalkman op Twitter) is ter plaatse als journalist, op zijn profiel kan je de boel imo goed volgen. Wat ik zelf prettig vind is dat hij een respectvolle afstand houdt en niet in de weg loopt.
Petpa schreef:Ik hoop zo dat hij Anne ergens vastgehouden heeft en dat ze vandaag gevonden wordt!
Jolliegirl schreef:Jemig.....
Dat soort lui... Nooit meer terug de maatschappij in!
Memories schreef:Ik word ook ziek bij de gedachte. 27 jaar en dan al een 'lange' straf uitgezeten hebbenik hoop zo ontzettend erg dat ze bij die vent zijn gekomen door een DNA-match of iets dergelijks "onomstotelijks" en dat dit gewoon dé doorbraak is waar iedereen op wacht. Al is er nog kans dat het niks blijkt te zijn en ik weet niet welke optie ik erger moet vinden
oomens schreef:Memories schreef:Ik word ook ziek bij de gedachte. 27 jaar en dan al een 'lange' straf uitgezeten hebbenik hoop zo ontzettend erg dat ze bij die vent zijn gekomen door een DNA-match of iets dergelijks "onomstotelijks" en dat dit gewoon dé doorbraak is waar iedereen op wacht. Al is er nog kans dat het niks blijkt te zijn en ik weet niet welke optie ik erger moet vinden
Hoe kun je met 27 jaar al een lange straf uitgezeten hebben. Die was dan dus óf niet lang (hooguit een jaar of 15, en dan was de gestrafte er behoorlijk vroeg bij), óf nog niet uitgezeten (en wat hoort hij dan buiten de muren te doen?).
Emmaa_ schreef:Jolliegirl schreef:Jemig.....
Dat soort lui... Nooit meer terug de maatschappij in!
Ik vind dit soort uitspraken altijd erg lastig en snap dat het nu een emotioneel moment is, maar meen je dat?Natuurlijk vind ik dat mensen die dit soort dingen doen gestraft moeten worden en als het zo is dat hij er iets mee te maken heeft vind ik het eng en verschrikkelijk dat hij gefaseerd terug de maatschappij in gelaten werd, maar er zijn ook heel veel mensen, ook in psychiatrische klinieken, die juist heel hard werken om weer mee te kunnen draaien.