Tcm62 schreef:AD en Telegraaf zijn een, is ook weer een VVD krant...
Maar wat wil je daar precies mee zeggen? Dat het AD gecontroleerd wordt door de VVD? Propagandakanaal? Dit is een voorstel dat gisteren in de Tweede Kamer is besproken. Zeeuwtje zegt dat dat niet waar is.. Dat het AD het alleen maar geplaatst wordt om zieltjes te winnen (zei ik nou niet eerder iets over wordt er eindelijk naar het volk geluisterd is het weer niet goed?)
Nu kun je iets rooskleurig of anderzijds gekleurd of bombastisch brengen, zodat een Televaag graag doet maar stellen dat het AD onder een hoedje speelt met de regering… want zij willen zieltjes winnen omdat ze zoveel zetels zijn verloren.. Voor zover ik weet zijn er op dit moment geen verkiezingen dus ik ben benieuwd welke zetels er precies verloren zouden zijn?? En dat is een retorische vraag..
In die 400.000 zaten, maar hier doe ik een beroep op mijn geheugen, voornl. uit Eritrea en andere Zuid Afrikanen, maar ook anderen (China wellicht?0 die geen recht hebben op asiel. Zij zaten hier al voor de groep uit Syrië. Deze 400.000 kunnen dus ook makkelijker teruggestuurd worden naar land van herkomst.
Laatst bijgewerkt door Sammie op 13-10-15 15:41, in het totaal 1 keer bewerkt