Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Haarbal schreef:Oewww jaaa, en treinen!
Daar hebben ze stiltecoupés voor... en de mensen die dat niet respecteren zijn met vrij grote regelmaat zeer keurige 45+-ers.
(Nog interessanter: die worden meestal niet aangesproken. Men stapt heel dapper af op jongeren met te harde mp3-spelers en kauwgomkauwende telefoneerders, maar niet op 'beschaafde' mensen die denken dat hard fluisteren best moet kunnen. Onze morele verontwaardiging richt zich meestal net wat makkelijker op de makkelijkste doelwitten, mensen met 'lagere' status en mensen die we makkelijk zien als anders dan onszelf.)
Zahlina schreef:Ik Moest gisteren ineens weer aan dit topic denken toen wij een middag op het strand waren met onze 2 jarige en half jaar Oude tweeling.
Bij dit strand zit een restaurant waar wij steeds door heen moesten om drinken te bestellen. Mijn 2 jarige vind dit heel leuk en liep Dan steeds mee.
Ze droeg een jurkje met aardbeien plaatjes.
Ik denk dat ze 4 x in totaal is binnen geweest, 3 keer hebben mensen geprobeert haar aardbeien te "eten". 8 x Kreeg ze een aai over haar Bol. 7x pakte mensen haar vast om haar een handje te geven terwijl we tussen de tafels liepen.
Hoe kan Ik ALS moeder nu zeggen dat ze de mensen met rust moeten laten terwijl iedereen vind dat zij wel aan haar morgen komen?
Zelfde is ALS Ik met min tweeling ergens Kom, mensen duiken allemaal in de kinderwagen zonder te kijken of de kinderen dat willen.![]()
ALS vreemde zomaar aan Je mogen zitten Dan mag dat ALS kind toch ook?
Sizzle schreef:Ik zit vrij vaak met schoolklassen in de trein, ik heb er zelden last van.
Waar ik laatst wel weer echt woest om kon worden was in een overvolle trein een man aan het gangpad met zijn tas op de raamstoel. Het is een doorgaanse ICE en als je moet staan, dan sta je het hele uur.
Ik wilde vragen of ik daar mocht zitten en accuut deed hij zijn ogen dicht en deed of hij sliep. Ik heb het 3x gevraagd maar hij negeerde het gewoon glashard![]()
Zulke mensen verdienen een dikke boete.
sanso schreef:Het topic niet doorgelezen maar heeft iemand ergens een tip voor een kindvrij restaurant in Nederland?
_Nancy schreef:Mensen hebben tegenwoordig áltijd wat te zeuren en te zeiken..
Katten mogen niet meer naar buiten, er moet geen/minder vlees of zuivel meer gegeten worden, kinderen mogen niet mee naar een restaurant. En laten we het dan niet eens over discriminatie/racisme hebben..
Mensen zonder kinderen hebben het meest last van kinderen, katten die naar buiten gaan zijn vooral overlastgevend voor mensen zonder kat, vegetariërs roept het hardst over dat er geen vlees/zuivel meer gegeten moet worden. (Dit geldt overigens natuurlijk niet voor álle mensen zo he.. Voordat er weer mensen op hun teentjes getrapt zijn)..
De mentaliteit van nu is echt dramatisch aan het worden en ik ben zelf ook geen heilige hoor. Het valt me de laatste tijd echt op dat er over álles wel wat te zeggen valt..
Relaxed schreef:_Nancy schreef:Mensen hebben tegenwoordig áltijd wat te zeuren en te zeiken..
Katten mogen niet meer naar buiten, er moet geen/minder vlees of zuivel meer gegeten worden, kinderen mogen niet mee naar een restaurant. En laten we het dan niet eens over discriminatie/racisme hebben..
Mensen zonder kinderen hebben het meest last van kinderen, katten die naar buiten gaan zijn vooral overlastgevend voor mensen zonder kat, vegetariërs roept het hardst over dat er geen vlees/zuivel meer gegeten moet worden. (Dit geldt overigens natuurlijk niet voor álle mensen zo he.. Voordat er weer mensen op hun teentjes getrapt zijn)..
De mentaliteit van nu is echt dramatisch aan het worden en ik ben zelf ook geen heilige hoor. Het valt me de laatste tijd echt op dat er over álles wel wat te zeggen valt..
Gaat het?
beatje schreef:Blijf het bijzonder vinden dat hier mensen blijven reageren die kinderen fantastisch vinden.Je kan toch gewoon langs een topic scrollen of een x er bij zetten dan zie je het topic niet.