Duits passagiers vliegtuig neergestort

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: Duits passagiers vliegtuig neergestort

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 19:29

Maar misschien wilde hij exact weten hoeveel tijd hij had ed. Kan me voorstellen dat je dat misschien niet helemaal weet

Riddershow

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 19:47

Muah, het is allemaal wat twijfelachtig. Vind dat het nu wel erg aangedikt wordt. Lijkt me allemaal erg toevallig. Het2e lijkt me dan eerder logisch dan het eerste. Denk niet dat je ff uitgebreid gaat inlezen en dan iets totaal anders neemt als zelfmoord.

Heb er een goed artikel over gelezen waardoor je de hele gang van zaken toch wel wat sneller in twijfel neemt. En nee dat ging niet over dat ene wetenschappelijke station wat er in de buurt zit.
Maar over gegevens en feiten die men normaliter pas Veel later met zekerheid durft te claimen en nu weten ze het al zeker na paar dagen en komen er in 1x allemaal zaken naar voren die allemaal net wat toevallig op hetzelfde duiden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 19:55

Ik ben in ieder geval heel benieuwd wat er uit de tweede zwarte doos komt!

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 23:16

hier wordt in detail uitgelegd hoe het werkt met die deuren. Deze info heeft hij echt wel al gehad.
Dus nee gaat er bij mij niet in dat hij daar op internet info over heeft opgezocht.
http://www.zie.nl/video/vliegramp-germa ... mzh0nfavmq

Wat riddershow zegt ben ik het ook zeker eens; beetje te toevallig dit allemaal, die nieuwe bevindingen. Zolang het in echte officiele verklaringen niet geopenbaard wordt, hou ik mijn bedenkingen.

edit; link is overigens gewoon naar een instructiefilmpje over hoe de cockpitdeur werkt. Just in case er mensen zijn die bang zijn ongewild bij een rampfilmpje uit te komen, aangezien dat wel zo lijkt door de gebruikte woorden in de link

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 07:58

Als het allemaal niet klopt wat er vertelt wordt, wat zou er dan wel gebeurt zijn en waarom zou daar dan over worden gelogen?

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 10:41

Waar zeg ik dat alles niet klopt of dat ik denk dat het gelogen is?
Nergens. Maar ik ben nu ook weer niet zo naief dat ik alles maar klakkeloos geloof wat de media naar buiten brengt. Laat staan die idiote theorieën van die complotsites.
Vandaar mijn opmerking dat zolang echte officiele verklaringen hier niks over melden ik mijn reserves hou.
Is heel wat anders dan beweren dat dingen verzonnen worden.

Ik zeg alleen dat ik het niet zo geloof dat hij info over die cockpitdeur heeft opgezocht, omdat mijn mening is dat hij als co piloot donders goed wist hoe hij die deur dicht kon houden voor zijn collega.
Net als dat ik mijn reserves behoudt voor wat die ex heeft gezegd; dat hij gezegd zou hebben dat op een dag iedereen zn naam zou kennen. Want exen verzinnen wel vaker iets als dat beter in hun straatje past. Kan heel goed zijn dat wat zij verteld heeft waar is, maar toch; ze zou niet de eerste ex zijn die leugens vertelt over hun vroegere partner.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 11:56

Maar waarom zou men dit verzinnen? Ik denk dat de piloot inderdaad wel wist hoe hij de deur dicht kon houden, maar misschien wilde hij er zeker van zijn dat hij niet open gebroken kon worden door mensen in doodsangst.
En ik denk dat hij ook wel op internet gekeken kan hebben naar methodes voor zelfmoord. En ook het verhaal van zijn ex vriendin kan ik wel geloven. Schijnbaar had deze jongen al langer problemen, hij zou zulke dingen best gezegd kunnen hebben.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:00

De tweede zwarte doos heeft inderdaad bevestigd dat het toestel met opzet gecrasht is.... -O-

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:01

Ik las het ook ergens inderdaad kentaro...Erg hoor.. Al is t fijn wel te weten wat de feiten zijn nu..

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:05

Ik hoorde het ook... Triest hoor.. snelheid tijdens de daling meerdere keren verhoogd...

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:11

Kentaro schreef:
De tweede zwarte doos heeft inderdaad bevestigd dat het toestel met opzet gecrasht is.... -O-

bah, twijfelde er al niet aan dat dit idd gebeurd was; alles wees daar al op tenslotte. Maar toch verschrikkelijk dat het nu ook door middel van keiharde data is bevestigd.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:13

Dat is ook zo!
Voor airbus is het wel 'fijn', want áls het een technisch mankement was geweest had dat voor hun enorme gevolgen.

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:23

Maar voor de nabestaanden is het verschrikkelijk. Als het een technisch mankement was geweest had je, nadat je alles een plaats had kunnen geven, nog kunnen relativeren en zeggen; het was een verschrikkelijk ongeluk, maar onoverkomelijk (mits natuurlijk het mankement niet zou zijn veroorzaakt door slecht onderhoud).
Maar dit; gewoon vermoord.

Nee ik denk dat ik als nabestaande helemaal knettergek zou worden van ongeloof, verdriet en woede. Dit valt toch bijna geen plek te geven zo? Zelfs niet na jaren.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:24

xxCYNNxx schreef:
Maar voor de nabestaanden is het verschrikkelijk. Als het een technisch mankement was geweest had je, nadat je alles een plaats had kunnen geven, nog kunnen relativeren en zeggen; het was een verschrikkelijk ongeluk, maar onoverkomelijk (mits natuurlijk het mankement niet zou zijn veroorzaakt door slecht onderhoud).
Maar dit; gewoon vermoord.

Nee ik denk dat ik als nabestaande helemaal knettergek zou worden van ongeloof, verdriet en woede. Dit valt toch bijna geen plek te geven zo? Zelfs niet na jaren.

Inderdaad... en dan met name de ouders van de piloot...

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:26

idd ook die ouders ja...

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:30

jeetje....dus toch. Alles wees er wel op maar ergens bleef toch stiekem de twijfel..of hoop dat het anders zou zijn. Dan ben je toch echt ver heen hoor als je zo'n stunt gaat doen, wetend dat je zoveel mensen met je mee de dood in sleurt...pffff heftig. Ik wil en kan me niet eens inbeelden hoe die laatste 10min aan boord geweest moeten zijn:(

Erge is ook nog dat hij extra gas heeft gegeven op het laatste moment....

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:41

En hóeveel spijt denk je dat de piloot heeft gehad van zijn sanitaire stop...... -O- %)

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:43

echt he, wat zal die man radeloos zijn geweest...

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 12:47

ábsoluut!! Hij wéét dat hij nooit door die deur heen komt, maar in je wanhoop probeer je van alles.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:22

Dat vind ik ook een verschrikkelijk idee.. Ook dat de passagiers hebben gemerkt hoe hij stond te worstelen daar.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 13:35

Vreselijk dat het nu echt bevestigt is..
Ik moet er niet aan denken wat die mensen en idd ook die piloot gedacht moeten hebben in hun laatste minuten.
Daar wordt je echt niet goed van :n

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-15 14:58

xxCYNNxx schreef:
Waar zeg ik dat alles niet klopt of dat ik denk dat het gelogen is?

En waar zeg ik dat jij dat zegt? ;)