Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gillbo schreef:Uh tja ik als voorstander van bv vind het ook zeer ongepast dat je bewust niet een beetje discreet gaat voeden.
Ik snap best dat een blote borst, hoe mooi of hoe lelijk ook, niet iets is waar iedereen graag naar koekeloert, zeker niet als er een kind aan drinkt.
Naar mijn idee roep je dan ook bewust weerstand op bij mensen die er niet zo op zitten te wachten.
En onder discreet versta ik gewoon netjes de boel bedekken voor zover dat gaat en niet hup shirt omhoog en de hele boel maar showen, dat is nergens voor nodig. Er zijn gewoon shirts voor te verkrijgen, kind ervoor en het is zo discreet als wat.
Wél vind ik dat je niet afgezonderd hoeft te gaan zitten ergens in een aparte ruimte of iets dergelijks.
Sees schreef:Zahlina, dus ik mag ook alles doen van jou wat in mijn post staat? Boren, zoenen, kat?
Of een scheet of boer aan tafel laten? Is in sommige landen ook heel gewoon. Ook maar gewoon introduceren hier in het reastaurant?
Anoniem schreef:Ik vind het zo raar dat borstvoeding geven aan een kind vergeleken wordt met sexuele handelingen zoals tongen.
Borstvoeding geven is niet een sexuele handeling.
Misschien moet je moeder zijn om de borst los te kunnen koppelen van de sexuele functie ?![]()
(Nu ben ik tijdens de bv periode helemaal aseksueel haha)
Anoniem schreef:Ik vind het zo raar dat borstvoeding geven aan een kind vergeleken wordt met sexuele handelingen zoals tongen.
Misschien moet je moeder zijn om de borst los te kunnen koppelen van de sexuele functie ?![]()
Gillbo schreef:Bv is eten dus niet te vergelijken met pissen op het terras.
Slurpen,smaken met de mond open eten is dat wel, niet smakelijk maar om die mensen nu allemaal in een hoek te zetten!!!
Chubby schreef:Klopt dat artikel wat Stalnollie plaatste uiteindelijk toch beter hier dan gedacht he.
Ik vind de vergelijking van moedermelk (babyvoeding, vol voeding en afweerstoffen: superfood!) met uitwerpselen (afvalstoffen) wel bijzonder hoor.
Sees schreef:Hè gats rochelen ja...
Zahlina, niemand is zo tolerant als dat jij je nu voordoet. Ik weet zeker dat je niet blij zou zijn als ik zou verbouwen van 08u tot 22u om maar iets te noemen. En toch houdt ook dat leven en laten leven in.
sonjim schreef:vinden jullie koeienmelk ook vies, oftewel melk in de koffie op het terras of chocomelk ook vies, is namelijk net zo goed een lichaamsvocht alleen van een koe.