russel schreef:uiteraard. We hebben als land ook het strafrecht.Sociaal zijn heeft toch grenzen?
russel schreef:...als geboren Rotterdammer: die buitenlanders, dat is onderdeel van het werk. Niets te "gast" en "gastvrijheid". In een havenstad horen buitenlanders - dat heet welvaart.Je mag toch verwachten dat als je gastvrij bent dat er regels zijn waar ieder lid zich aan moet spiegelen?
Okee - zo leuk is het nou ook weer niet in de Tarwewijk of in Delfshaven, dat weet ik ook wel.
russel schreef:Dat zie ik dus niet.Dar gebeurd nu niet..de Nederlander krijgt steeds meer regels, moet steeds meer delen met groepen die zich niet spiegelen, niet hoeven spiegelen maar gelijk gesteld worden met de Nederlander die het goed heeft, zoiets van dat mogen jullie ook hoor....en als ze gaan schelden, gaan we voor jullie in de bres.
Niet, omdat ik de probleemwjken niet ken - maar ik zie dit niet.
Okee - dat er veel regels zijn, dat wel.
Maar "dat wij moeten delen met groepen die zich niet spiegelen" - ?
Wat delen we dan?
Met je luie ### in de bijstand hangen is er anno 2014 echt niet meer bij.
"Je niet aan de regels hoeven houden" - ik zie dat niet. Of nu ja: poolse chauffeurs die met minder papieren en met minder loon de markt voor de nederlandse chauffeurs verpesten, dat wel. (Maar Wilders zwijgt over dit soort echte problemen.)
En "gelijk gesteld worden met de nederlander die het goed heeft" - nee.
Er zijn mensenrechten, en die gelden voor iedereen, dat gaat niet over gelijkschakelen aan iemand die het goed heeft.
russel schreef:Volgens mij gaat het daar wel over.Dar jullie door gedrag mensen boos maakt, daar hebben we het nu niet over....
Dus alles wat ik dus niet zie: please enlighten me!