Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rowdine schreef:http://www.telegraaf.nl/binnenland/2170 ... eul__.html
Ik geloof dat mensen zich voortaan wel 2 keer bedenken voordat ze zoiets doms doen.
[.....]
TammyVN schreef:Iets anders, ze zeggen dat het oude filmpjes zijn? Waar staat dat dan? Want hun kleding is best modern. 10 jaar terug droegen we toch hele andere dingen imo?
CrazyCat schreef:TammyVN schreef:Iets anders, ze zeggen dat het oude filmpjes zijn? Waar staat dat dan? Want hun kleding is best modern. 10 jaar terug droegen we toch hele andere dingen imo?
Je ziet het ook aan de kwaliteit van de video. 10 jaar terug was de beeldkwaliteit nog niet zo.
JCDJK schreef:Unihorses, ik las op telegraaf dat het beestje nu 15 jaar is en dat hij het goed maakt.. Cavillo ofzo heet het beestje..
LoveUggs schreef:gohya schreef:Is de politie nu met deze zaak bezig of de Dierenpolitie? das me niet helemaal duidelijk.
Zoals ik begrepen heb alleen de Politie?
Beiden zijn er mee bezig.
De dierenpolitie had "rode oren van de telefoontjes", en hebben overuren gedraaid, typten hun vingers blauw aan berichten.
Ook politie houd zich er uiteraard mee bezig, anders zouden er ook nog geen aanhoudingen verricht zijn.