Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:12

3 vrouwen? wow heftig... [....]
Laatst bijgewerkt door Muurp op 04-07-13 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: tekst verwijderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:15

Ik heb gisteravond voor het slapengaan het filmpje bekeken, iets wat had ik niet moeten doen. Ik werd er gewoon onpasselijk van. Erg naar dat mensen hier blijkbaar een 'kick' van krijgen, dan zitten er naar mijn mening zeker weten een heleboel steekjes los. Van de uitspraken van de man op HvN wordt ik ook niet veel vrolijker. Vraag me af of hij zich überhaupt wel bewust is van de praktijken waar hij mee bezig is, zoals ik hem begrijp vindt hij dat er niks mis mee is met een vrouw die deze dieren 'domineert', maar van dat filmpje wist hij niks af. Kom op zeg. Ik kan er sowieso niet bij dat je niet weet wat er met je dieren gebeurt, laat staan voor dit soort dingen.
Las ik nu net dat dit nog maar het topje van de ijsberg is? Ontzettend sneu zeg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:17

Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-07-13 12:19, in het totaal 2 keer bewerkt

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:19

Speedster schreef:

Tsja.. Als dat al waar is :+
Bij NOS spreken ze over een filmpje van 10 jaar oud (als ze zich er dan zo mee bezig houden, zouden ze weten dat er overal gezegd word dat het filmpje 9 jaar oud is) :)* B-)

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:19

Alesco

Re: Iemand moet deze dierenmishandelaarster toch kennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:24

Nadeel is dat deze rare mensen het nu nog stiekemer gaan doen. Arme dieren, zieke mensen. Hoop dat de grote verontwaardiging die nu op media sites te zien zijn ze laten inzien dat wij gewone mensen dit niet tolereren. Blijf met je poten van dieren af.

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:24

Die blonde vrouw vind ik ook afschuwelijk

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:25

Pfff... ze rijden ook op geiten.... moet niet gekker worden..

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:25

Ik heb de filmpjes gister gezien. Zat in de bus bij de eerste, en betrapte mezelf erop dat ik hard op 'oh mijn god' zei.. Was en ben echt in shock.
Het zouden je dochters, zusjes, vriendinnen oid maar zijn. Ik zou ze nooit meer willen zien.. Hopelijk krijgen ze een flinke straf.

Iets anders, ze zeggen dat het oude filmpjes zijn? Waar staat dat dan? Want hun kleding is best modern. 10 jaar terug droegen we toch hele andere dingen imo?

CrazyCat

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:27

TammyVN schreef:
Iets anders, ze zeggen dat het oude filmpjes zijn? Waar staat dat dan? Want hun kleding is best modern. 10 jaar terug droegen we toch hele andere dingen imo?

Je ziet het ook aan de kwaliteit van de video. 10 jaar terug was de beeldkwaliteit nog niet zo.

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:29

CrazyCat schreef:
TammyVN schreef:

Je ziet het ook aan de kwaliteit van de video. 10 jaar terug was de beeldkwaliteit nog niet zo.

Ja precies, nou zat ik op mijn telefoon dus kon ik nog niet echt over de kwaliteit van het beeld oordelen.. Iemand poste hier dat ze misschien niet hard gestraft worden omdat de wetten 9/10 jaar terug anders waren, maar ik geloof dat dit best recente filmpjes zijn..

testebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:32

wat gaat hij dan over dat laatste filmpje zeggen, nee dat was ik niet hoor.Dat was mijn stemdubbel ganger :=

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:32

Straf zullen ze wel gaan krijgen,helaas duurt zo'n zaak ook minstens 2 jaar voor er uitspraak word gedaan door Justitie.

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:35

Ik lees met dat er nog 2 mensen zijn aangehouden.. Die zichzelf gemeld hadden..
Laten ze allemaal maar een flinke straf krijgen, het maakt tegenwoordig niet meer uit hoelang het geleden is. Ze verdienen die straf nog gewoon!!
Ben trouwens blij dat het met pony nog goed gaat.
AAARGH, ik wil ook wel even iets zwaars op hun neer zetten en dat ze moeten lopen, loop ik er met een zweep achteraan! -:(- ~~}>

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:38

:r :\
ik heb het gevoel dat er ook paardenkenners bij zaten?!!
weet iemand al of het ECHT goed gaat met dit beestje? hij moet toch aan al zijn gewrichten kapot zijn? en als hij niet kapot is, dan geestelijk wel?
vraag me af of inlevenhouden wel eerlijk is voor dit beestje

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:40

Unihorses, ik las op telegraaf dat het beestje nu 15 jaar is en dat hij het goed maakt.. Cavillo ofzo heet het beestje..

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:42

Dat vreselijke filmpje heb ik op een gegeven moment uitgezet, ik kon hem niet afkijken. Arme pony. Het is al lang geleden dat het filmpje gemaakt is en hij is nu 15, die pony zal hopelijk een ponywaardig bestaan hebben. Triest dat mensen hun macht en kracht misbruiken op weerloze dieren.

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:47

Tweede filmpje van de blonde vrouw heb ik niet gekeken. Ik vond de eerste al walgelijk en heeft me al wakker gehouden. Ik wil de tweede niet eens zien!
Ik had ook al het idee dat zo'n beestje van binnen helemaal kapot moet zijn aan zijn skelet en gewrichten.
Waar is de pony nu eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:47

JCDJK schreef:
Unihorses, ik las op telegraaf dat het beestje nu 15 jaar is en dat hij het goed maakt.. Cavillo ofzo heet het beestje..

Het punt is; hoe komt de media aan die info? Het zou wel erg makkelijk zijn om deze informatie zomaar aan te nemen omdat de eigenaar zegt dat het 'wel goed gaat' met het dier.

Zelf kijk ik altijd een beetje uit met dit soort aannames. Wil overigens ook niet zeggen dat ik er dan maar van uit ga dat het slecht gaat met de pony.

Edit: op het eerste gezicht ziet de pony er goed uit in het filmpje. Echter valt er dan nog maar weinig te zeggen over letsel aan de rug etc.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-07-13 12:49, in het totaal 1 keer bewerkt

K_im

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:48

De pony staat nog steeds bij dezelfde eigenaar, op een landje. Ze zijn te zien in het fragment van Hart van Nederland.

ThessaKeizer

Als die pony nu 15 is en dit 9 jaar geleden gebeurt dan is die pony al op zeer jonge leeftijd ernstig beschadigd!! Ik hoop oprecht dat de pony het geestelijk ook echt goedmaakt en dat inderdaad zijn gewrichtjes en lijfje nog heel is!! Ik gun al die pony's echt een top leven voor de rest van hun leven, zij verdienen het paradijs op aarde!!!!

MyHu

Idd. Maar na negen jaar kan het beestje wel al zijn herstelt.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:49

LoveUggs schreef:
gohya schreef:
Is de politie nu met deze zaak bezig of de Dierenpolitie? das me niet helemaal duidelijk.
Zoals ik begrepen heb alleen de Politie?

Beiden zijn er mee bezig. :j
De dierenpolitie had "rode oren van de telefoontjes", en hebben overuren gedraaid, typten hun vingers blauw aan berichten.
Ook politie houd zich er uiteraard mee bezig, anders zouden er ook nog geen aanhoudingen verricht zijn.

Dierenpolitie = politie

ThessaKeizer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:49

K_im schreef:
De pony staat nog steeds bij dezelfde eigenaar, op een landje. Ze zijn te zien in het fragment van Hart van Nederland.

Dan hoop ik nog veel meer dat ze daar werk van maken en die pony's per direct daar weghalen en die man een verbod op het houden van dieren opleggen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:50

MyHu schreef:
Idd. Maar na negen jaar kan het beestje wel al zijn herstelt.

Kan. Maar dat weet je dus niet ;). Persoonlijk durf ik dat nooit zomaar aan te nemen.