Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lante schreef:Vind je dat raar..? Die mensen met de honden hebben ook een gezin met kinderen waarschijnlijk en ik denk dat er al wel slachtoffers genoeg zijn. Voor iedereen die hulp verleent geldt dat je eerst op jezelf en je eigen veiligheid moet passen en dan anderen moet gaan redden.
Urielle schreef:Ja dat vind ik raar, over een paar dagen vallen er geen levenden meer te redden
stef schreef:wat ik me afvraag, gezien ik bij een ingineursbureau werk en dus continu in de funderingen zitWordt hier niet geheid? Zitten er geen palen onder?
stef schreef:Waarom niet? Wat ik ervan begrijp is de nucleaire ziekte (kan even niet op de echte naam komen) een soort sluipmoordenaar. Dan is het dus niet dat als er een centrale echt boem doet, er gelijk nog meer doden te betreuren zijn. Dat gaat maanden en jaren duren (wat ik begrijp uit mijn zoektocht naar info over tsjernobyl)
Urielle schreef:Is ook prima maar vooraf stond het wel overal in de media dat Nederland een delegatie met honden stuurde. Volgens mij zaterdag al. En als het puntje bij het paaltje komt, dus gewoon niet of veel te laat.
Dat ze niet gaan, is voor mij oke hoor, maar hou het dan ook gewoon stil voor je zeker bent van vertrek.
PussInBoots schreef:En dan heb je ook nog heel erg zieke geesten...tjonge, tjonge, tjonge:
http://www.youtube.com/watch?v=7UmotTE- ... UmotTE-VlY