Electra63 schreef:Gohya,
Ik ben niet thuis, de internetverbinding op mijn laptop is hier niet geweldig, dus zulke lange quotes gaat nu niet echt.
Maar ik kan mij helemaal vinden in de antwoorden van Cowboy.
En dat wat die verzorgingstehuizen betreft.
Ben ik helemaal met je eens, dat het schandalig is wat daar gebeurt. Maar ik geloof niet dat de huidige generatie, tenslotte werkt iedereen tegenwoordig, tijd heeft om pa of ma te verzorgen. Sommige bewoners krijgen niet eens bezoek.
En dat vind ik dus het mooie van een hoop buitenlandse culturen. Allochtonen vind je bijna niet in bijv. bejaardentehuizen. De ouderen worden gewoon verzorgd door de familie en worden niet weggestopt.
Dit moet je niet verkeerd opvatten, want ik weet dat het vaak niet mogelijk is om bijv. een zieke ouder thuis te verzorgen.
Maar nu heb ik het over bejaarden in bejaardentehuizen of die nog zelfstand wonen.
Nederlanders, vind ik, gaan over het algemeen niet netjes om met bejaarden.
Helemaal mee eens!
En dat doen Allochtonen idd. niet,die zorgen zelf voor hun bejaarde ouders,mits het mogelijk is.
@ Heino.
Van de 1000 ambtenaren in o.a. vooral gemeentehuizen neem je 500 ambtenaren in de vorm van politie terug.Voor de andere 500 ambtenaren heb je geld over voor in andere dingen te steken.