Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ChristinaGW schreef:Yvette26 schreef:Schijnbaar niet, anders had je ook niet met deze voorbeelden gekomen??
PVV is juist voor het afschaffen van de BIO-industrie, strengere straffen tegen mishandelaars van dieren, voor een Nederlands Landbouw en Visserijbeleid en ga zo nog maar even door...
En stel je nou eens voor dat een van jullie ouders al jarenlang hard gewerkt hebben, ineens werkloos worden en maar een jaar WW krijgen, terwijl hun toekomstperspectief op een baan nihil is. Wonen in een mooie koopwoning, maar na een jaar moet de woning verkocht worden omdat de WW stopt en ze in de bijstand terecht komen... Dat is wat de meeste linkse partijen willen, en dat vinden jullie WEL democratisch en sociaal??
Ik ben zelf ook niet tegen buitenlanders, maar wel voor strengere straffen in het algemeen, ouderen die krijgen wat ze verdienen in een verz.tehuis, afschaffen van de bio-industrie ed.. Dat waren mij belangrijkste punten en ja, dan kom je bij de PVV uit!
Zodra rechts regeert krijgt niemand een goede bijstand.
En nu ga ik weer aan de studie, groetjes! Lang leve Nederland, prachtig land.
superwoman schreef:Ik ben BTW geen wilders stemmer. Puur omdat ik denk dat hij een goede grote achterban mist en hij door zijn manier van praten veel mensen heeft die niet met hem willen samenwerken. Dat laatste is niet goed voor Nederland aangezien we een exportland zijn.
Echter ben ik wel blij dat hij zo groot is geworden!
Hopelijk gaat de kamer wel wat doen met deze cijfers, want de kiezer gaf al veel eerder aan dat men ontevreden was over de manier van regeren. Veel stemmers die eerder niet hadden gestemd, blijken nu pvv-stemmers te zijn.
Aideen schreef:Een van de oorzaken waarom allocthonen werkloos zijn, is vanwege discriminatie. Moet je het boek van meneer van der Werf 'Allochtonen' maar eens lezen. Frank van Bovenkerk heeft een test gedaan tussen een allochtoon en een autochtoon met precies dezelfde kwalificaties (opleidingsniveau, werkervaring e.d.). En wat blijkt? De autochtoon wordt vaker aangenomen, in 35% is er sprake van discriminatie. 80% van de selecteurs willen liever geen allochtoon op de werkvloer.
Beetje dubbel, enerzijds willen PVV-stemmers hebben dat allochtonen aan het werk gaan, anderzijds kan dat niet door o.a. discriminatie.
Citaat:Het maakt voor werkgevers niet uit of een sollicitant Hans of Mohammed heet. Wat voor hen wel belangrijk is: de juiste opleiding, en een kandidaat die zijn best doet bij het sollicitatiegesprek.
Naam niet belangrijk voor werkgever
Dat blijkt uit wetenschappelijk onderzoek dat is gedaan door SEO Economisch Onderzoek in opdracht van het minister van Economische Zaken en vandaag wordt gepubliceerd. Volgens minister Joop Wijn (CDA, Economische Zaken) blijkt daaruit dat werkgevers niet of anders nauwelijks discrimineren.
Beauty_J schreef:wat is nou het probleem wee rmet een moslim????????....
elke buitenlander is moslim. en moslim is slecht...
Citaat:tjonge jonge.. echt moedeloos word je er van...
mijn vriend is turks, familie is moslim ma is niet streng moslim.. net als sommige christenen die niet naar de kerk gaan of bidden voor het eten...
dus waarom word het verzamel woord moslim gebruikt?
Cer schreef:Specials schreef:
Dan is de opleiding toch weer erg belangrijk
want waarom zouden allochtonen zonder opleiding WEL een baan moeten krijgen? Die positieve discriminatie word ik ook een beetje simpel van. Gelijke rechten voor iedereen![]()
Overigens is het maar net welk linkje je aanklikt..
Aideen schreef:En als een allochtoon en een autochtoon precies dezelfde kwaliteiten hebben en toch wordt de autochtoon aangenomen? Je kunt niet vechten tegen de bierkaai als 80% van de procedeurs nu eenmaal geen allochtonen op de werkvloer wil hebben....
Aideen schreef:Een van de oorzaken waarom allocthonen werkloos zijn, is vanwege discriminatie.
Cer schreef:ChristinaGW schreef:Excuse me? De klimaatverandering viel wel mee?? Ik geloof toch, dat ie nog wel bezig is, het is zelfs net begonnen. Over 50 jaar zullen bepaalde delen van de wereld zo droog zijn dat er geen mensen meer kunnen leven.
Was er niet iets met meetapperatuur?Citaat:zoiets doms als de hypotheekrenteaftrek of een AOW leeftijd (wat is nou twee jaar...)
Die mensen van 65 hebben belasting betaald en hard gewerkt.. dat geld wat ZIJ hebben verdient wordt nu in uitkeringen gestoken. Ik werk me ongans voor nietsnutten.. vind ik wel een beetje jammer ja
Hypotheekrente aftrek?? Help NL failliet ja, dat is een goede zaak