Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jacimatho schreef:Amai, als deze jongeman in de gevangenis komt waarover wordt geschreven, gaat hij een bijzondere tijd tegemoet.
Hoogstwaarschijnlijk zal hij schuldig bevonden worden, want praktisch heel de wereld wil hem zien hangen oa voor ook de Holloway-zaak. In het gevang is hij een blanke rijke buitenstaander die zich heeft vergrepen aan een lokale dame, dus kan hij een passende behandeling verwachten van de Peruaanse inmates.
Of het nu een complot is of niet, of hij nu schuldig is of niet, ik zou niet graag in zijn schoenen staan.
What goes around, comes around en Joran krijgt hem wel heel hard terug in het gezicht.
xTamara schreef:Jacimatho schreef:Amai, als deze jongeman in de gevangenis komt waarover wordt geschreven, gaat hij een bijzondere tijd tegemoet.
Hoogstwaarschijnlijk zal hij schuldig bevonden worden, want praktisch heel de wereld wil hem zien hangen oa voor ook de Holloway-zaak. In het gevang is hij een blanke rijke buitenstaander die zich heeft vergrepen aan een lokale dame, dus kan hij een passende behandeling verwachten van de Peruaanse inmates.
Of het nu een complot is of niet, of hij nu schuldig is of niet, ik zou niet graag in zijn schoenen staan.
What goes around, comes around en Joran krijgt hem wel heel hard terug in het gezicht.
De Holloway-zaak mag in deze zaak niet meegerekent worden.. Het zijn twee verschillende zaken.. Alleen de hoofdverdachte is hetzelfde. Sowieso mag een rechter zich daar niet door laten beïnvloeden...
Jacimatho schreef:Amai, als deze jongeman in de gevangenis komt waarover wordt geschreven, gaat hij een bijzondere tijd tegemoet.
Cayenne schreef:xTamara schreef:Ja dat is waar.. Maar ik neem aan dat dat wel ong. gelijk is? Anders hebben ze daar sowieso geen eerlijk rechtsysteem.
Waarom is een ander rechtssysteem per definitie niet eerlijk volgens jou?
Heino schreef:Cayenne: was dat maar zo... Ze kunnen idd de hoeken en de snelheid etc. bepalen, maar ze kunnen niet iemand linken aan het veroorzaken van die bloedspetters.
russel schreef:HIj heeft bloed op zijn shirt? Is er al zoveel bekend. Ik ga eens lezen op nu.nl
Cayenne schreef:en daar gebruiken ze dus weer de andere combinaties van bewijs mee, en zo komen ze een heel eind, let maar op*\o/
Wolken schreef:russel schreef:HIj heeft bloed op zijn shirt? Is er al zoveel bekend. Ik ga eens lezen op nu.nl
Aldus "een" medewerkster van het hotel tegen een lokale krant waar nu.nl het dan weer van heeft![]()
Wacht liever de verklaring van de politie af.