Cohen of Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Als ik moet kiezen tussen Job Cohen en Geert wilders dan kies ik voor...

Cohen
330 (58%)
Wilders
236 (41%)

Totaal aantal stemmen: 566

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:12

Springert schreef:
Heino schreef:
In 2007 waren er 14 380 verdachte Marrokanen. Er waren op dat moment 329493 Marrokanen in Nederland... Dus, deze cijfers laten zien dat Marrokanen die zich gedragen uitzondering zijn?

Hoeveel minderjarigen zaten er bij die 329493? Want het gemiddelde marokkaanse gezin fokt meer dan 4 Nederlandse gezinnen bij elkaar!
Buiten dat is het grootste deel wel crimineel maar gewoon nog niet betrapt...kwestie van tijd.

Zo kun je toch niet over mensen spreken! Sorry, maar nu kan ik ook niet netjes blijven. Gatverdamme zeg! Waar komt dat gevoel van superioriteit vandaan? Je bent dan misschien volgens jezelf geen racist. Maar dit soort uitspraken, daar walg ik echt van. Pure discriminatie! Waarom ben jij zoveel beter? Dan wie eigenlijk? Bah!

RoodZonnetje

Axel_Valerie schreef:
Van de 14300 halt (jongeren delicten) zaken zijn er 7800 veroorzaakt door allochtonen jongeren

even opgezocht...

Mja en dus is het onzinnig om te stellen dat "goede Marrokanen" uitzondering zijn.

Springert

Axel_Valerie schreef:
Okee bronnen?
En dat klopt niet want dat zijn de marrokanen met een marrokaans paspoort en dat zijn vaak 1e 2e generatie die zijn dus allang 45 plus! haha

De jongere marrokanen hier hebben voor 95% een nederlands paspoort dus die vallen niet onder die 14380..

heel goed...dat is pas een zinnige opmerking!!
En zo blijft de gevestigde orde maar goochelen met cijfers.

Axel_Valerie

En overlast door groepen jongeren .. heb je daar ook gekeken?

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:13

Heino schreef:
Axel_Valerie schreef:
Van de 14300 halt (jongeren delicten) zaken zijn er 7800 veroorzaakt door allochtonen jongeren

even opgezocht...

Mja en dus is het onzinnig om te stellen dat "goede Marrokanen" uitzondering zijn.

Nouja jij geeft mij net zelf op dat ik moet zoeken! Dan doe ik dat toch meid!

RoodZonnetje

Springert schreef:
heel goed...dat is pas een zinnige opmerking!!
En zo blijft de gevestigde orde maar goochelen met cijfers.

En zo blijf jij heel selectief lezen want ik heb allang andere cijfers gegeven..

RoodZonnetje

Axel_Valerie schreef:
Nouja jij geeft mij net zelf op dat ik moet zoeken! Dan doe ik dat toch meid!

Wat is je punt????

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:14

jameyskatje schreef:
kwetsend? het was een compliment, dat hij er vroeger beter uit zag dan nu. iemand fout vinden omdat hij of zij een marokkaan is is meer een voorbeeld van vooroordelen en alles over 1 kam scheren.

ag het was maar een grapje, misschien dat jij een andere smaak hebt, ik vind wilders geen hunk hoor, in tegenstelling tot heino :D

Iemand wordt een neger genoemd omdat hij van Indische afkomst is, dat is kwetsend. Het zou natuurlijk wel de reden kunnen zijn voor het feit dat Geert zon obsessie voor allochtonen heeft, per slot van zaken is hij het zelf ook.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:15

Nederlandse bevolking 10,0

Allochtonen (westers) 10,3

Allochtonen (niet westers) 16,2

Als je dat bij elkaar op telt zit je bijna op 3 keer zoveel als autochtonen..

geerke

jameyskatje schreef:
nou.. hij is er niet op vooruit gegaan haha

Afbeelding

Geert Wilders was de Neger van Venlo. Dat bevestigen verschillende bronnen uit het verleden van de politicus. De geblondeerde Limburger zou zijn bijnaam te danken hebben aan zijn Indische afkomst.

wat mij opvalt is dat je wel heel erg geintresseert bent in iemand die je niet ziet zitten.....waarom?
Ik zou het wel uit mijn hoofd halen om femke halsema te traceren en zelfs foto's van haar van vroeger op te zoeken...
Maar goed...ieder z'n meug...

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Krips schreef:
Springert schreef:
Hoeveel minderjarigen zaten er bij die 329493? Want het gemiddelde marokkaanse gezin fokt meer dan 4 Nederlandse gezinnen bij elkaar!
Buiten dat is het grootste deel wel crimineel maar gewoon nog niet betrapt...kwestie van tijd.

Zo kun je toch niet over mensen spreken! Sorry, maar nu kan ik ook niet netjes blijven. Gatverdamme zeg! Waar komt dat gevoel van superioriteit vandaan? Je bent dan misschien volgens jezelf geen racist. Maar dit soort uitspraken, daar walg ik echt van. Pure discriminatie! Waarom ben jij zoveel beter? Dan wie eigenlijk? Bah!

Daar zou ik ook wel een antwoord op willen van Springert.

Springert

jameyskatje schreef:
nou.. hij is er niet op vooruit gegaan haha

Afbeelding

Geert Wilders was de Neger van Venlo. Dat bevestigen verschillende bronnen uit het verleden van de politicus. De geblondeerde Limburger zou zijn bijnaam te danken hebben aan zijn Indische afkomst.

Fout!!! Bleek een heel opzetje geweest te zijn waar niets van waar was.
Puur uit de duim gezogen verhaal, maar dat heb je waarschijnlijk gemist.

RoodZonnetje

Axel_Valerie schreef:
Nederlandse bevolking 10,0

Allochtonen (westers) 10,3

Allochtonen (niet westers) 16,2

Als je dat bij elkaar op telt zit je bijna op 3 keer zoveel als autochtonen..

En waar gaat dit over?

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:17

Krips schreef:
Springert schreef:
nee...hehe...die kun je niet naar hun eigen land terugsturen want dat is hier!!
En de huidskleur maakt me niks uit...ik ben geen racist.

En dat is van moslims niet zo? Wanneer is iets dan je land? Als je in dit land geboren bent, opgegroeit, je hele sociale leven hebt, je baan, je huis. Is het dan je land? Of omdat je oma dan in Marokko is geboren is Marokko je 'eigen' land?

En het gelijkwaardig behandelen van verschillende culturen, religies, bevolkingsgroepen is ook discriminatie. Dat heeft niet alleen met huidskleur te maken.

Als het Nederlandse paspoort niet het enige paspoort is dat je hebt, dan kun je dus teruggestuurd worden. Simple as that.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:17

Myra schreef:
MamboBeach schreef:
Sorry hoor Myra, maar in wat voor tunnel leef jij dan?

Niet, maar als je hoort hoe discriminerend Springert is.. die wilt niks anders dan zijn eigen verhaal horen.

Geef maar eens paar goede redenen waarom ik op Wilders zou moeten stemmen. Ik luister.

Jij vind dat discrmininatie, maar jij gelooft toch ook in wat je ziet en meemaakt? Daar baseert Springert het op.

Ik ga absoluut niet zeggen dat jij op Wilders moet stemmen, dat heb jij mij nog geen 1 keer horen zeggen want ieder moet dat voor zichzelf weten waar hij op stemt.

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:18

heino: ik dacht dat je zo scherp was... dat ging over overlast van groeperende jongeren..

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:20

MamboBeach schreef:
Myra schreef:
Niet, maar als je hoort hoe discriminerend Springert is.. die wilt niks anders dan zijn eigen verhaal horen.

Geef maar eens paar goede redenen waarom ik op Wilders zou moeten stemmen. Ik luister.

Jij vind dat discrmininatie, maar jij gelooft toch ook in wat je ziet en meemaakt? Daar baseert Springert het op.

Daarom ben ik dus benieuwd wat de échte redenen van Springert zijn, want tot nu toe heb ik weinig argumenten gehoord.

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:22

sarabande schreef:
jameyskatje schreef:
kwetsend? het was een compliment, dat hij er vroeger beter uit zag dan nu. iemand fout vinden omdat hij of zij een marokkaan is is meer een voorbeeld van vooroordelen en alles over 1 kam scheren.

ag het was maar een grapje, misschien dat jij een andere smaak hebt, ik vind wilders geen hunk hoor, in tegenstelling tot heino :D

Iemand wordt een neger genoemd omdat hij van Indische afkomst is, dat is kwetsend. Het zou natuurlijk wel de reden kunnen zijn voor het feit dat Geert zon obsessie voor allochtonen heeft, per slot van zaken is hij het zelf ook.

Waarom is hij allochtoon?

Springert

Heino schreef:
Racistisch zijn heeft niet met huidskleur te maken maar met rassen.

Citeer, "opgerot staat netjes"

En Marokkanen zijn een ras volgens jou?
Op welke school heb je dat geleerd?

sarabande

Springert schreef:
Fout!!! Bleek een heel opzetje geweest te zijn waar niets van waar was.
Puur uit de duim gezogen verhaal, maar dat heb je waarschijnlijk gemist.

Wat is fout dat Geert een Indonesische moeder heeft, dat is gewoon de waarheid, ook al wil hij dat zelf niet eens graag horen, of heb je het liever over zijn Hongaarse vrouw, de importbruid zeg maar.

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:23

Ik heb nog eens even het dossier allochtonen op het CBS gekeken. En je ziet inderdaad, dat moet ik toegeven, dat relatief gezien er meer kleine misdaden plaats vinden onder niet-westerse allochtonen. Maar wat er ook uit blijkt is dat autochtonen meer grote misdrijven plegen.

En dit is denk ik te verklaren doordat het nu toch nog vaak zo is dat er een grote groep allochtonen is die in achterstandsbuurten wonen. Slechter opgeleid zijn, bijvoorbeeld door taalachterstand. Moeilijker aan een baan komen door discriminatie. Bij een achterstandspositie zie je vaak meer kleine criminaliteit. Maar als je dan verder kijkt dan zie je in andere tabellen van het CBS dat het opleidingniveau van allochtonen sterk stijgt.

Overigens zijn dit verouderde gegevens! Maar ik zie deze cijfers als het meest betrouwbaar en objectief. Dus niet een site als uitkijk
Laatst bijgewerkt door Krips op 11-04-10 15:26, in het totaal 1 keer bewerkt

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:23

MamboBeach schreef:
Waarom is hij allochtoon?

Iedereen met minimaal een ouder van een andere afkomst en nationaliteit is een allochtoon

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:24

Axel_Valerie schreef:
heino: ik dacht dat je zo scherp was... dat ging over overlast van groeperende jongeren..

Als je niet normaal kan discussiëren blijf dan weg
Enne, ik weet niet waar jij denkt dat die percentages op slaan... Maar ze slaan dus op het percentage dat overlast erváárt en niet overlast veroorzaakt ;)

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:25

Springert, wil je nog op mijn post reageren?

Citaat:
Krips schreef:
Citaat:
Springert schreef:

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:25

Springert schreef:
En Marokkanen zijn een ras volgens jou?
Op welke school heb je dat geleerd?

Quote de juiste personen alsjeblieft even in het vervolg...