Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onassa schreef:Eigenlijk is het toch wel heel raar he????
Hier in Nederland onstaat een enorme ophef over een eventueel verbod op hoofd doekjes dragen terwijl in steden zoals Istanbul de meiden op de hogere scholen geen hoofd doekje mogen dragen....
sarabande schreef:Het pleit niet voor het vermogen om je in te lezen in wat politiek inhoudt, waar partijen voor staan en willen doen, dat je als reden om te stemmen op een partij geeft, omdat die anderen het ook doen.
Het raakt wel de kern van de zaak en dat is triest genoeg.
_Pat_ schreef:Mag ik vragen waarom je een "domme gans" bent Onassa?
_Vanes_ schreef:Nou zeg,....wat er nu weer allemaal in dat kikkerlandje gebeurt!![]()
PVV grote winst, nee, ik ben geen PVV stemmer, maar de PVV legt op 1 programmapunt (integratie/immigrantenproblematiek) wel heel erg de vinger op de zere plek. Dat het zover heeft kunnen komen ligt niet aan de stemmers, niet aan de PVV , maar aan de regerende partijen van de laatste 10 jaar. Hun hebben al (zeg zo vanaf tijdperk Pim Fortuin) niet goed naar het volk geluisterd en dit is het resultaat!
Ik persoonlijk vind mezelf niet disriminerend of racistisch. Ik ben voor vrijheid van godsdienstbeleving, MAAR in publiek functies van de kamer tot in de winkel wil ik liever geen hoofddoeken,als beleving van de islam. Waarom? dan zie ik de persoon niet als , kassajuffrouw, doktorsassistente, lerares enz., maar als moslima. Dat wil ik niet! Iedereen is vrij om zijn godsdienst te hebben, maar wel binnen je eigen huis of kerk, in privé-sfeer dus. Ik hoop dat de voorheen regeerde partijen nu eens eindelijke knopen durft door te hakken.
MAAR "onze Geert", aan het roer van een land, Neuh dat zal niet veel heil geven. Een land regeren is meer, dan de onderbuikgevoelens van het volk te vertegenwoordigen. Er moeten ook nog echte belangerijk dingen gebeuren. Een net ingestorte economie weer op poten krijgen bv..
Onassa schreef:Ach, lees de reaktie allemaal maar eens op mijn mede ganzen die PVV stemmen!
Het zit er niet ver vandaan of we worden op een eilandje in de stille zuidzee gedumpt met onze "domme" stemkeuze.
Lang leve de vrijheid van menings uiting!!
Die is er duidelijk dus allang niet meer.