Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BPVS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:06

Dit is mooi opgelost. Sven heeft ook alles te danken aan Gerard. Nu laten vallen was niet goed geweest, volgens mij.
Maar ik snap ook wel, dat Lee spontaan een feestje ging bouwen. Dit was zijn derde 10 kilometer en als je dan goud wint is niet niks. Ik gun het Lee wel.

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:11

BPVS schreef:
Dit is mooi opgelost. Sven heeft ook alles te danken aan Gerard. Nu laten vallen was niet goed geweest, volgens mij.
Maar ik snap ook wel, dat Lee spontaan een feestje ging bouwen. Dit was zijn derde 10 kilometer en als je dan goud wint is niet niks. Ik gun het Lee wel.

Nou ja, ook weer niet alles :D D'r zit ook nog wel wat van Sven zelf bij...;)
Ik gun het Lee eerlijk gezegd niet zo... Als het nou Skobrev was geweest...

BPVS

Re: Sven Kramer gediskwalificeerd op de 10km.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:13

Lee was altijd nog sneller dan Skobrev, hoor ;)

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:14

Ja, daar zeg ik tch ook niks over? :? We hadden het over gunnen en ik had het Skobrev meer gegund...

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:15

Maar dit is een kwestie van gunnen :)
Skobrev was tenminste nog aardig tegen Sven, toen Sven meteen na de rit met de camera's praatte. Die Koreaan kon alleen maar aan zijn eigen gelukje denken :x Net als Bob de Jong, breek me de bek niet open :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:15

pniekepnak schreef:
Ja, daar zeg ik tch ook niks over? :? We hadden het over gunnen en ik had het Skobrev meer gegund...

You take me the words out of the mouth _O-

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:54

_Lisanne schreef:
xMarianne schreef:
Ik ga me nu niet meer in dit topic bemoeien. Heb er vrede mee en heb de reactie van Kramer en Kemkers ook op tv gezien dus....
Ik ga eerst de 5000 meter vrouwen kijken *D

Ga ik ook kijken, zal voor de Nederlanders niet veel spectaculairs worden, maar goed :)

Tot-nu-toe gaat het goed +:)+ !

Pfff... balen dat ik de PA waarschijnlijk niet zal kunnen zien ;( (we vliegen morgenavond naar Thailand :+ ), maar het thuisfront heeft de opdracht gekregen om ons per SMS op de hoogte te houden :j !
Laatst bijgewerkt door Sterre op 25-02-10 00:11, in het totaal 1 keer bewerkt

pniekepnak

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-10 23:57

Sterre schreef:
Tot-nu-toe gaat het goed +:)+ !

Maar de favorieten moeten nog rijden, dus ik zou er niet teveel van verwachten...

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 00:00

pniekepnak schreef:

Ik ook :j

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 00:11

Okay, de meiden zijn nu idd uit de top 3 verdwenen :\ .

Maar goed, ik ben een optimist en heb er het volste vertrouwens in dat Sven en consorten de volgende (gouden) medaille gaan halen :j !

Toogfilosoof

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 00:14

Aranel schreef:
Maar dit is een kwestie van gunnen :)
Skobrev was tenminste nog aardig tegen Sven, toen Sven meteen na de rit met de camera's praatte. Die Koreaan kon alleen maar aan zijn eigen gelukje denken :x Net als Bob de Jong, breek me de bek niet open :')

Precies! Skobrev is echt een toffe gast. :j

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:23

Gatver, had net toevallig even RTL boulevard opstaan. Normaal vind ik dat wel leuk, maar nu ergerde ik me kapot. Dat blijft maar doorzeuren over hoe het kan. En of Kemkers niet misschien al overspannen is. En dat het al een hele tijd niet goed zit bij TVM. Ik kon het gewoon niet blijven kijken :(

Ik denk dan van man heb respect voor wat Sven en Gerard vandaag hebben gezegd en laat het erbij. Née, moet spanning en sensatie zijn :(

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 01:45

xLenax schreef:
O wat verschrikkelijk toch he! Ik ben er nog steeds van van de kaart. Zo ontzettend balen.

_karin_ hier heb je een link. Onder het verhaaltje staan drie linkjes, onderandere waar Kemkers uitleg geeft. Het filmpje erbij is ook heel duidelijk.

http://nos.nl/os2010/artikel/139318-kem ... chuld.html

Superbedankt.. jammer dat ik ze niet kan bekijken hier.

Kan alleen in Nederland bekeken worden. -O-

xLenax

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 07:28

Ah, das jammer. Misschien youtube?

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 09:18

hey daar ben ik weer, even het topic doorgelezen,maar ik moet zo weer gaan.
Ik heb de vrouwen ook gezien gister, was niet zoveel aan vond ik.

Nou ik ga de paarden voeren.....
Doei

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 10:05

Djilna schreef:
Gatver, had net toevallig even RTL boulevard opstaan. Normaal vind ik dat wel leuk, maar nu ergerde ik me kapot. Dat blijft maar doorzeuren over hoe het kan. En of Kemkers niet misschien al overspannen is. En dat het al een hele tijd niet goed zit bij TVM. Ik kon het gewoon niet blijven kijken :(

Ik denk dan van man heb respect voor wat Sven en Gerard vandaag hebben gezegd en laat het erbij. Née, moet spanning en sensatie zijn :(

Ja precies en dan die jankende Jan Smit, wat een watje zeg...

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 10:08

RTL boulvard doet niks anders dan doorneuzelen over dingen die allang afgewikkeld zijn. Doen ze graag ;)

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 10:10

Ging Jan Smit janken hierover? :')
Vind RTL Boulevard echt niets. Altijd dat doorneuzelen idd..

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 10:17

~hmm zag t ook bij boulevard.. altijd als er wat mis gaat.. dan worden zulke dingen gezegd.. Dan is iemand ineens al een tijdje overspannen..als dit niet gebeurd was, dan werd daar nooit iets over gezegd. echt dom.

ilse86

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 10:22

Ach, die relnichten daar willen toch wat te l*llen hebben ;)
Laat mooi kletsen. De lucht is redelijk geklaard in Vancouver. Waar hebben we t nog over... Sven is gebrand op PA-goud. Laten ze zich daar lekker op focussen. Dat genuil achteraf is nergens goed voor.
Sven en Gerard gaan samen verder. De bom is goed gebarsten. Dat is wel een keertje goed. Nu gaan ze weer samen verder. Dit voorval stond in ons regionale ochtendblad al in een tijdlijn met catastrofes op de spelen, dus in het rijtje met hilbert van der duim (je moet nog een rondje!!)

Anoniem

Enorm veel respect voor Sven en Gerard! Wát een professionele topsporters!!! Had niet anders verwacht eigenlijk en vind dat ze echt súper hebben gestaan voor de media. Petje af!!! Knap! :j

Kaja

Sannnn schreef:
Ging Jan Smit janken hierover? :')

Ja :\ Hij zei dat hij er een traantje om had gelaten...

Maar ja we weten allemaal wel dat Jan Smit graag leugens verteld, dus wat dat betreft :roll:

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 10:34

Respect voor Sven & Gerard!
Tuurlijk heeft Gerard hem ook geholpen in "betere" tijden, maar daar is Gerard zelf ook echt niet slechter van geworden.
Vanuit mijzelf gezien zou ik denk ik wel gaan twijfelen aan zo'n persoon, mocht die mij weer een bepaalde aanwijzing geven op een cruciaal moment. Maarja, ik ben Sven niet! :P
Maar aan de andere kant, van fouten leer je en ik denk dat Gerard (maar ook Sven) hier écht wel wat van opgestoken hebben! :)

Echwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 10:42

Zelfs hoogleraren buigen zich over de kwestie en roepen dat de automatische piloot van Sven haperde.
Als ik dan ook lees dat OS andere regels hebben dan gewone wedstrijden moeten denk ik die regels verandert worden.
Alhoewel ik Wopke vd Vegt ook aan de lijn zag staan, kan die geen cijfertjes opschrijven?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-10 10:46

Aranel schreef:
Die Koreaan kon alleen maar aan zijn eigen gelukje denken :x Net als Bob de Jong, breek me de bek niet open :')

Bob de Jong gaf gelijk al aan na de race dat hij het rot vond en gisteren ook gelezen dat hij zo geen goud wilde winnen... Lee idem, die heeft aangegeven te weten dat hij niet de beste was en eigenlijk zilver zou hebben en hij wil graag nog eens tegen Sven rijden. Logisch dat Lee blij was, heeft fantastisch gereden!

Wopke hield het bord met de rondetijden vast volgens mij, Gerard coachte en voorzag Sven van andere info zoals t verschil met Lee.