Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BPVS schreef:Dit is mooi opgelost. Sven heeft ook alles te danken aan Gerard. Nu laten vallen was niet goed geweest, volgens mij.
Maar ik snap ook wel, dat Lee spontaan een feestje ging bouwen. Dit was zijn derde 10 kilometer en als je dan goud wint is niet niks. Ik gun het Lee wel.
_Lisanne schreef:xMarianne schreef:Ik ga me nu niet meer in dit topic bemoeien. Heb er vrede mee en heb de reactie van Kramer en Kemkers ook op tv gezien dus....
Ik ga eerst de 5000 meter vrouwen kijken
Ga ik ook kijken, zal voor de Nederlanders niet veel spectaculairs worden, maar goed
xLenax schreef:O wat verschrikkelijk toch he! Ik ben er nog steeds van van de kaart. Zo ontzettend balen.
_karin_ hier heb je een link. Onder het verhaaltje staan drie linkjes, onderandere waar Kemkers uitleg geeft. Het filmpje erbij is ook heel duidelijk.
http://nos.nl/os2010/artikel/139318-kem ... chuld.html
Djilna schreef:Gatver, had net toevallig even RTL boulevard opstaan. Normaal vind ik dat wel leuk, maar nu ergerde ik me kapot. Dat blijft maar doorzeuren over hoe het kan. En of Kemkers niet misschien al overspannen is. En dat het al een hele tijd niet goed zit bij TVM. Ik kon het gewoon niet blijven kijken![]()
Ik denk dan van man heb respect voor wat Sven en Gerard vandaag hebben gezegd en laat het erbij. Née, moet spanning en sensatie zijn
Aranel schreef:Die Koreaan kon alleen maar aan zijn eigen gelukje denkenNet als Bob de Jong, breek me de bek niet open