16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:55

ThePast03 schreef:
Miska schreef:
Niet iedereen bezit dat verstand en die ervaring. ;)
Het is allemaal zo 'gewoon' om je te vermaken en daarmee promoot zij en meerdere mensen dat nogal op deze manier vind ik.
Je bent toch zoals je bent, maar sommigen kunnen dat niet accepteren, want het past niet bij je leeftijd als je de natuur zijn gang laat gaan.

Dat kan zijn als een meisje nog in de pubertijd zit, maar als oudere vrouwen nog zo zijn dan heeft dat niets met Patricia te maken.
Dan klopt er gewoon iets niet met die vrouwen en die hebben daar ook wel last van als Patricia niet op de buis komt.

Dit is echt zoeken, sorry.

Dat vind jij, maar dat zie ik toch even anders.

Je wordt, net zoals Sander zegt, dood gegooid met reclames dat je na je 50e nog zo strak als een jong wicht van 20 eruit moet zien.
En zo'n iemand als Paay promoot dat ook en het is niet 'normaal' om je zelf te verbouwen, want dan accepteer je het niet van jezelf dat je ouder wordt.
Dan lijkt het of je heel zelfverzekerd bent, maar je verschuilt je dan imo achter je uiterlijk.

Ik sluit me aan bij Sander zijn mening.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:59

Sander_ schreef:
Nee hoor, dat heeft totaal niets met jullie te maken.
Ik baseer mijn mening alleen op haar uitspraken en haar handelen, zij doet er in de media heel groots over dat het zo gewoon is om er altijd zo jong mogelijk te proberen uit te zien, maar dat vind ik de verkeerde instelling.

Mij maakt het trouwens niet uit hoeveel iemand aan zich laat verbouwen, al liep heel Nederland rond als Marijke Helwegen, maar ik keur het alleen af, that's all.

Ze zoekt aandacht en dat doet ze al een tijdje ja, ze heeft geld nodig. Maar dat ze heel grootst doet over dat ze er nog uitziet ben ik niet met je eens. Ze reageert op vele stompzinnige vragen zoals: waarom doe je dat (terwijl ze allang eerder heeft gezegd dat ze het geld kan gebruiken) en dan krijg je als antwoord: waarom niet?
Ze is gevraagd, het is niet zo dat ze gesmeekt heeft om in de playboy te mogen.

Maar helemaal niets kan een reden zijn om zo onbeschoft en ongemanierd te reageren als Theo Maassen, ik vraag me af wat voor een niveau de mensen hebben die het leuk vinden dat iemand op zo'n manier beledigd wordt puur om te kunnen beledigen.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:59

Cayenne schreef:
Zoals?
Ze heeft meerdere keren aangegeven dat er echt wel het een en ander verbouwd is aan haar :)

In het filmpje zegt ze dat het allemaal echt is, terwijl dat niet zo is en wat je op internet vind is niet rechtstreeks uit haar mond gekomen.
Ik zoek internet niet af besteed mijn tijd liever anders, ik beoordeel mijn mening op wat ik hoor en zie.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:00

Ik vind Patricia er niet jong uitzien. Oke, ze ziet er niet uit als een vrouw van 60, maar ook niet als een vrouw van 20.

En er bestaan ook vrouwen die er gewoon jong uitzien. Ik neem mijn eigen oma als voorbeeld, ze is 75, maar ziet eruit als een vrouw van in de 50. Alleen haar grijze haar verraad dat ze ouder is.

Waarom zou je als vrouw je huid niet goed mogen verzorgen? Is het een misdaad graag een strakke huid te willen houden? Ik kan me heel goed voorstellen dat vrouwen niet graag rondlopen als wandelende stukken crêpepapier...

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:01

_San87_ schreef:
Je moet er jong uit willen zien niet verwarren met er mooi uit willen zien :)

Nee, zeker waar, dat onderscheid moet ik misschien duidelijker aangeven: uiteraard is het ieders recht om zichzelf zo mooi mogelijk te presenteren (tot op zekere hoogte waardeer ik dat ook, Marijke Helwegen is daar IMO in doorgeslagen), waar ik dus niet van hou is dat het klaarblijkelijk normaal wordt gevonden om op je 60e nog zo strak en fruitig in je vel te zitten als op je 20e (dus inderdaad zo jong mogelijk willen zijn, dat wordt inderdaad vaak gekoppeld aan 'mooi' ;) ).

Moniek

_San87_ schreef:
Moniek schreef:
@ san dat zie je denk ik verkeerd omdat er veel vrouwen zijn die nu dit blad gekocht hebben om de nieuwsgierigheid.
niet om waar playboy voor bedoeld is .
pamela word verkocht omdat ze om haar lijf word verkocht niet omdat mensen nieuwsgierigheid hoe ze er nu naakt uitziet.
want we weten allemaal dat pam er ook heel mooi uitziet zonder kleren.
dat wisten we van paay nu niet

Ik was ook nieuwsgierig, maar heb het blad niet gekocht, maar de foto's op internet bekeken ;) En ik denk heel veel vrouwen met mij. Dus als het vooralsnog goed verkoopt, zal dat niet door de nieuwsgierige vrouwen komen.

Nu rest mij nog een vraag, waarom noem je Pamela steeds? Heb je aandelen in haar? :P

nee hoor noem slecht een bekend voorbeeld.
maar fotos van pam kon je ook op internet zien ,,wil alleen duidelijk maken dat pam met een andere intentie gekocht word dan bij paay het geval is

ThePast03

Miska schreef:
Dat vind jij, maar dat zie ik toch even anders.

Je wordt, net zoals Sander zegt, dood gegooid met reclames dat je na je 50e nog zo strak als een jong wicht van 20 eruit moet zien.
En zo'n iemand als Paay promoot dat ook en het is niet 'normaal' om je zelf te verbouwen, want dan accepteer je het niet van jezelf dat je ouder wordt.
Dan lijkt het of je heel zelfverzekerd bent, maar je verschuilt je dan imo achter je uiterlijk.

Ik sluit me aan bij Sander zijn mening.

En nu worden de reclames er bijgehaald. Blijkbaar ben jij er vatbaar voor, want mij vallen die reclames niet eens op. Ze dringen niet tot me door want ik ben er niet in geinteresseerd.
Ik heb het al eerder gezegd maar we kunnen moeilijk de hele maatschappij aan gaan passen omdat er een groep mensen rondloopt die zich blijkbaar door van alles laat beinvloeden, die mensen moeten aan zichzelf gaan werken.

Patricia Paay promoot haarzelf en zij vindt het leuk om er goed uit te zien op haar 60e en dat is haar goed recht. Dat is een heel groot verschil met de reclames.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:02

Neen, acceptatie ligt geheel bij jezelf. Niet bij tv... Ik vind het altijd enigszins zwak als mensen de media gaan verwijten van ideaalbeelden.... Hoe je wil uit zien ligt aan jezelf en aan niets of niemand anders. Ik zie dezelfde reclames als jij en ik voel me absoluut niet genoodzaakt om nu maar te gaan verbouwen. Ik vind het ook zoeken. En dat is niet omdat er niets mis is aan mij hoor :') Simpelweg omdat ik het niet nodig vind om zo uit te zien. Ik geloof in keuzevrijheid en de grondrechten (mensenrechten) ook! Dat betekent ook dat ieder de keuze heeft om zijn of haar lichaam wel of niet te verbouwen. Wil je je lichaam verbouwen? Prima, maar ga dan niet zeiken dat het komt door het ideaalbeeld van de maatschappij.... :=

Het verzorgen van je huid is gewoon slim, je huid ziet erg veel af in onze maatschappij, hydrateren en verzorgen is gewoon een kwestie van je daar goed bij voelen, ik smeer dagelijks dag creme omdat ik me vaak op maak, zodat mijn huid niet op droogt, dat voelt ten eerste helemaal niet fijn en ten tweede wil ik zorg dragen voor mijn huid. Heeft niets met jonger uit zien te maken. Maar goed, men maakt er van wat men er van wil maken. Ik heb nog geen enkele reclame gezien die zei: "Zo MOET je uit zien"....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:04

Sander_ schreef:
_San87_ schreef:
Je moet er jong uit willen zien niet verwarren met er mooi uit willen zien :)

Nee, zeker waar, dat onderscheid moet ik misschien duidelijker aangeven: uiteraard is het ieders recht om zichzelf zo mooi mogelijk te presenteren (tot op zekere hoogte waardeer ik dat ook, Marijke Helwegen is daar IMO in doorgeslagen), waar ik dus niet van hou is dat het klaarblijkelijk normaal wordt gevonden om op je 60e nog zo strak en fruitig in je vel te zitten als op je 20e (dus inderdaad zo jong mogelijk willen zijn, dat wordt inderdaad vaak gekoppeld aan 'mooi' ;) ).

Maar, het word niet normaal gevonden. Daarom mag Patricia op haar leeftijd ook nog in de Playboy, waarom denk je dat al die ophef erover is? Niet omdat de Playboy er weer is, nee, omdat ze een vrouw van 60 erin plaatsen met een lichaam van een 20'er, misschien 30'er. Dat is speciaal, en ik vind het súper dat Patries dit heeft gedaan. Een gerimpeld en verschrompeld oud vrouwtje plaatsen ze niet. Waarom niet? Die zijn gewoon niet sexy en stralen dit ook niet uit.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:05

_San87_ schreef:
Ik vind Patricia er niet jong uitzien. Oke, ze ziet er niet uit als een vrouw van 60, maar ook niet als een vrouw van 20.

En er bestaan ook vrouwen die er gewoon jong uitzien. Ik neem mijn eigen oma als voorbeeld, ze is 75, maar ziet eruit als een vrouw van in de 50. Alleen haar grijze haar verraad dat ze ouder is.

Waarom zou je als vrouw je huid niet goed mogen verzorgen? Is het een misdaad graag een strakke huid te willen houden? Ik kan me heel goed voorstellen dat vrouwen niet graag rondlopen als wandelende stukken crêpepapier...

zal ik ook niet willen.
had al gezegd naar mijn zwangerschap koop ik nieuwe borsten :D

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:07

Nou ik vind het wel inspirerend dat je als vrouw op je 60e tegenwoordig niet meer persé bent zoals onze oma´s. Grijs, uit model en al echt "oma".
De bekende oudere dames die in het nieuws komen en gewoon hun eigen leven leiden dragen echt wel bij aan een ander idee over ouder worden.
Weg met het hokjesdenken over leeftijd! :Y)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:07

ThePast03 schreef:
Sander_ schreef:
Nee hoor, dat heeft totaal niets met jullie te maken.
Ik baseer mijn mening alleen op haar uitspraken en haar handelen, zij doet er in de media heel groots over dat het zo gewoon is om er altijd zo jong mogelijk te proberen uit te zien, maar dat vind ik de verkeerde instelling.

Mij maakt het trouwens niet uit hoeveel iemand aan zich laat verbouwen, al liep heel Nederland rond als Marijke Helwegen, maar ik keur het alleen af, that's all.

Ze zoekt aandacht en dat doet ze al een tijdje ja, ze heeft geld nodig. Maar dat ze heel grootst doet over dat ze er nog uitziet ben ik niet met je eens. Ze reageert op vele stompzinnige vragen zoals: waarom doe je dat (terwijl ze allang eerder heeft gezegd dat ze het geld kan gebruiken) en dan krijg je als antwoord: waarom niet?

Maar helemaal niets kan een reden zijn om zo onbeschoft en ongemanierd te reageren als Theo Maassen, ik vraag me af wat voor een niveau de mensen hebben die het leuk vinden dat iemand op zo'n manier beledigd wordt puur om te kunnen beledigen.

Het geld heeft ze 'nodig' om in dezelfde luxe te kunnen blijven leven zoals eerder, maar met minder kan je ook genoegen nemen!
En dat wil ze niet en daarom zet ze zich zo te kijk in de PB.
Wat is er mis met wandelende stukken crêpepapier?
Dat hoort bij de natuurlijke gang van zaken.

Wie riep iets over het ideaalbeeld van de maatschappij en de maatschappij zijn wij?
De maatschappij wordt beladen met reclames over er goed uit zien na je 50e en het werkt voor geen meter.
Door strakgetrokken koppen zoals die van Paay gemaakt bij de plastisch chirurg, proberen de reclames de minder goed bedeelde mensen een illusie voor te houden, door crémes te verkopen en andere sh!t.
Het is gewoon geldklopperij en wie worden er beter van?
Je wordt gewoon aan alle kanten voor de gek gehouden.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:08

Moniek schreef:
_San87_ schreef:

Ik was ook nieuwsgierig, maar heb het blad niet gekocht, maar de foto's op internet bekeken ;) En ik denk heel veel vrouwen met mij. Dus als het vooralsnog goed verkoopt, zal dat niet door de nieuwsgierige vrouwen komen.

Nu rest mij nog een vraag, waarom noem je Pamela steeds? Heb je aandelen in haar? :P

maar fotos van pam kon je ook op internet zien ,,wil alleen duidelijk maken dat pam met een andere intentie gekocht word dan bij paay het geval is

Dat klopt. Maar dat kon ten tijde van de eerste Playboy niet ;)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:10

Miska nee hoor, dat hoort helemaal niet bij de natuurlijke gang van zaken. De elasticiteit gaat een beetje weg maar uitdrogen hoort niet en is beslist niet goed voor je huid. Niemand wordt voor de gek gehouden want iedereen weet dat het met plastische chirurgie gedaan wordt en niemand verplicht je om het te doen toch?

Ik vind eerlijk gezegd dat je nu echt zwaar overdrijft :o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:10

Miska schreef:
ThePast03 schreef:

Het geld heeft ze 'nodig' om in dezelfde luxe te kunnen blijven leven zoals eerder, maar met minder kan je ook genoegen nemen!
Wat is er mis met wandelende stukken crêpepapier?
Dat hoort bij de natuurlijke gang van zaken.

Wie riep iets over het ideaalbeeld van de maatschappij en de maatschappij zijn wij?
De maatschappij wordt beladen met reclames over er goed uit zien na je 50e en het werkt voor geen meter.
Door strakgetrokken koppen zoals die van Paay gemaakt bij de plastisch chirurg, proberen de reclames de minder goed bedeelde mensen een illusie voor te houden, door crémes te verkopen en andere sh!t.
Het is gewoon geldklopperij en wie worden er beter van?
Je wordt gewoon aan alle kanten voor de gek gehouden.

En het is aan jezelf, of je daarin wilt trappen of niet. Daar kan Patricia niks aan doen. En wat is er mis met je leventje willen voortzetten zoals het was? Zou ik ook proberen.

Relien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:12

ik heb net het eerste gedeelte van het topic gelezen. Alle 42 pagina's vond ik wat veel..

Wat theo maasen heeft gezegt vind ik ronduit schandalig..

Maar aan de andere kant heb ik ook twijfels bij patricia.. Natuurlijk snap ik met z'n lijf zou ik ook niet weigeren maar ik vind dat ze zich wel wat meer naar haar leeftijd kan gedragen. bedoel ze is wel 60..

Waar ik dan maar weinig mensen over hoor is dat haar 19 jarige dochter naakt bij de concurent in een blad staat.. Je laat je 19 jarige dochter toch nog niet naakt poseren voor heel de wereld welke moeder zou dat willen van een meisje wat de wereld nog maar net begint te verkennen..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:12

Miska schreef:

Als ik er een ton (of meer) voor kreeg ging ik ook in de Playboy hoor.
Zou alleen daarna nooit meer op bokt verschijnen :D

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:13

Relien waarom niet?
Ze is volwassen, er zijn 19 jarige topmodellen die ook dergelijke dingen doen en daar hoor je niemand over. :+ Patricia zei toch zelf dat ze daar helemaal niet moeilijk over deden bij hun thuis. Het is er bij ons ingepompt dat naakt niet okee is... Dát is nou eens een "ideaalbeeld" van de maatschappij waar vrijwel iedereen in trapt.
Laatst bijgewerkt door Ayasha op 11-12-09 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 22:13

ThePast03 schreef:
Miska schreef:

Als ik er een ton (of meer) voor kreeg ging ik ook in de Playboy hoor.
Zou alleen daarna nooit meer op bokt verschijnen :D

Oh ik wel hoor, en ik had nog een link in m'n onderschrift naar de foto's gezet O:)
Nou ja, dat laatste misschien niet :')

en of ze het nou doet om in luxe te leven is haar goed recht. Ze heeft er het lijf voor dus waarom niet!
Laat haar die taboes maar doorbreken!

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:13

ThePast03 schreef:

Helemaal met je eens hoor, ik ben wat betreft de uitzending van DWDD helemaal op de hand van Patricia, ik vind Theo Maassen ook erg onbeschoft in het programma (en kan me ook niet voorstellen dat het wél grappig zou zijn, als hij dit in een theatershow had verteld).

@Pharagirlke: Je huid verzorgen is iets anders dan een naar een plastisch chirurg gaan om er als 20-er uit te zien. Ik heb het over dit extreme, ik vind het overdreven, en dat mag ik vinden. Heeft niets met "de media de schuld geven" te maken, al is het wel deels zo dat er in de media erg gehamerd wordt op er jong uitzien... en niet op gezónd uitzien. ;)

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:14

_San87_ schreef:
Moniek schreef:

Dat klopt. Maar dat kon ten tijde van de eerste Playboy niet ;)[/quote]

klopt maar erna wel en toch nog duizenden over de toonbank gegaan

Miska

pharagirlke schreef:
Miska nee hoor, dat hoort helemaal niet bij de natuurlijke gang van zaken. De elasticiteit gaat een beetje weg maar uitdrogen hoort niet en is beslist niet goed voor je huid. Niemand wordt voor de gek gehouden want iedereen weet dat het met plastische chirurgie gedaan wordt en niemand verplicht je om het te doen toch?

Ik vind eerlijk gezegd dat je nu echt zwaar overdrijft :o

Je mag ook best een créme gebruiken tegen uitdroging, mara het gaat echt geen rimpels tegen, maar dat doen ze je wel geloven.
Niet goed geld terug garantie. |o
Die mensen die de reclame doen zijn stuk voor stuk strak gestrokken door een plastisch chirurg.

Ayasha
Blogger

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Sander: hoho, wel even kijken waar ik op reageer he! ;) Het ging om iemand die de reclames omtrent zalfjes al een vorm van "ideaalbeeld opdringen" vond. ;)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:15

Relien schreef:
Maar aan de andere kant heb ik ook twijfels bij patricia.. Natuurlijk snap ik met z'n lijf zou ik ook niet weigeren maar ik vind dat ze zich wel wat meer naar haar leeftijd kan gedragen. bedoel ze is wel 60..

Dus ze moet met een rollator rondlopen ofzo?

Patricia was er vrij duidelijk over dat ze het ook niet fijn vond dat haar dochter op de Penthouse stond. Maar wat wil je ze er aan doen? Toen ik 19 jaar oud was woonde ik al een aantal jaar op mezelf, geen idee hoe mijn moeder me tegen had willen houden als ik naakt had willen poseren voor een blad. :+

Ayasha
Blogger

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 22:15

Sander: hoho, wel even kijken waar ik op reageer he! ;) Het ging om iemand die de reclames omtrent zalfjes al een vorm van "ideaalbeeld opdringen" vond. ;)