Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:13

Denaturalisatie en uitzetting recidiverende (Marokkaanse) straatterroristen met dubbele nationaliteit. Dit is de visie van de PVV, dit heb ik net van de site gehaald. Hij wil dus bepaalde groepen in de samenleving wel strenger straffen dan anderen.

RoodZonnetje

Citaat:
Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar

Citaat:
Sluiten radicale moskeeën, uitzetten radicale imams

Citaat:
Uitvoering motie-Wilders inzake burqaverbod in openbare ruimte

Citaat:
Grenzen zo lang mogelijk dichthouden voor Oost-Europese werknemers

Dit komt uit zijn verkiezingspamflet. Over zijn racistische uitspraken maar nog niet te spreken.

gohya

Wilders heb het niet alleen maar over Moslims,hij heb het ook over de buitenlanders die er hier zo'n zootje van maken.De goeie buitenlanders schamen zich voor deze groepen.En die groepen die zich crimineel gedragen,daar heb Wilders het over.Niet over de buitenlanders en moslims die zich gedragen en zich aanpassen.Maar het is idd. de media die er allemaal zo'n heissa van maakt.

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:14

Heino, zelfde gedachte :')

beantsje

Citaat:
Immigratiestop niet-westerse allochtonen (Marokkanen en Turken) voor 5 jaar

Ik lees niets over Polen...
Citaat:
# Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven

Citaat:
# Moratorium van 5 jaar op bouw nieuwe moskeeën en islamitische scholen

bron; website PVV
Laatst bijgewerkt door beantsje op 10-11-09 22:14, in het totaal 1 keer bewerkt

RoodZonnetje

gohya schreef:
Niet over de buitenlanders en moslims die zich gedragen en zich aanpassen.Maar het is idd. de media die er allemaal zo'n heissa van maakt.

Nee want een Moslim krijgt niet eens de káns zich hier te vestigen en zich aan te passen...

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:15

Dat is dus niet zo, Goyha. Hij wil een immigratiestop niet-westerse allochtonen (Turken en Marokkanen). Hij weet toch niet van tevoren of dit mensen zijn die zich gedragen of niet? En volgens het Nederlands recht zijn mensen toch onschuldig totdat het tegendeel bewezen is..

Alet74

gohya schreef:
Ik ben helemaal niet tegen moslims,heb ik dat gezegd dan?
Ik ben het niet met moslims eens,maar dat wil niet zeggen dat ik tegen ze ben.
Ik vind alleen dat wij ons niet aan de moslims moeten aanpassen,zij zijn in ons land dus passen zij zich aan ons aan.En hun regels zijn regels uit hun land/geloof,dan kunnen ze niet eisen dat wij alles moeten aanpssen aan hun geloof.Dan moeten ze terug gaan naar hun eigen land,daar zijn hun regels en geloof wel van toepassing.Ze mogen zich niet aan onze cultuur aanpassen?dan is er maar 1 oplossing;dat ze terug gaan naar het land waar ze wel die cultuur hebben.

Zullen we alle Katholieken dan maar naar Italië sturen als ze iets verkeerd doen?
Het is al vaker gezegd in dit topic: religie is niet gebonden aan een bepaald land. Je kunt een religie in elk willekeurig land beoefenen.
En zolangzamerhand word ik een beetje moe van de uitspraken dat men zich moet 'aanpassen'. Waaraan moet men zich aanpassen? Zijn wij tigste generatie Nederlanders dan allemaal hetzelfde in ons denken en doen gemiddeld gezien? Dat dacht ik toch niet. Het is toch juist leuk als er mensen zijn die anders zijn dan jij? Waarom moet iedereen in een zogenaamd vastgesteld keurslijf lopen? Hoe doet men dat niet? Leg dat eens uit a.j.b., want het is een beetje een loze kreet in mijn ogen.

RoodZonnetje

„Dit boek zet aan tot haat en moord, en past daarom niet in onze rechtsorde. Als moslims willen participeren, moeten ze afstand nemen van deze Koran. Ik zie in dat dit veel gevraagd is, maar we moeten stoppen met het doen van concessies.” (de Volkskrant)

- Vraag: „Dus er is een verband tussen de islam en criminaliteit?“ Antwoord: „Absoluut. De cijfers tonen dat aan. Een op de vijf Marokkaanse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur. Je kunt dat niet los van elkaar zien. De paus had laatst volkomen gelijk: de islam is een gewelddadige religie.” (de Volkskrant)

- „Het zijn de feiten. De islam is een gewelddadige religie. Als Mohammed hier vandaag leefde zou de Kamer er onmiddellijk mee instemmen om hem met pek en veren het land uit te jagen.” (De Pers)

- „En de Koran is het Mein Kampf van een religie die beoogt anderen te elimineren, die die anderen - niet-moslims - ongelovige honden noemt, inferieure wezens. Lees de Koran, dat Mein Kampf, nog eens. In welke versie dan ook, je zult zien dat al het kwade dat de zoons van Allah tegen ons en henzelf begaan, uit dat boek afkomstig is.” (ingezonden brief in de Volkskrant)

- „De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammed zoals neergelegd in de islamitische Mein Kampf: de Koran.” (ingezonden brief in de Volkskrant)

- „Iedereen past zich aan onze dominante cultuur aan. Wie dat niet doet, is hier over twintig jaar niet meer. Die wordt het land uitgezet.” (de Volkskrant)

- „Die Marokkaanse jongens zijn echt gewelddadig. Ze rammen mensen vanwege hun seksuele geaardheid in elkaar. Ik heb nooit geweld gebruikt.” (de Volkskrant)

- „Ik heb goede bedoelingen. We laten iets gebeuren waardoor dit een totaal andere samenleving wordt. Ik weet ook wel dat er over een paar decennia nog geen islamitische meerderheid is. Maar het groeit wel. Met agressieve elementen, imperialisme. Loop over straat en zie waar het toe leidt. Je voelt dat je niet meer in je eigen land leeft. Er is een strijd gaande en we moeten ons verdedigen. Er zijn straks meer moskeeën dan kerken!” (De Pers)

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:17

gohya schreef:
Wilders heb het niet alleen maar over Moslims,hij heb het ook over de buitenlanders die er hier zo'n zootje van maken.De goeie buitenlanders schamen zich voor deze groepen.En die groepen die zich crimineel gedragen,daar heb Wilders het over.Niet over de buitenlanders en moslims die zich gedragen en zich aanpassen.Maar het is idd. de media die er allemaal zo'n heissa van maakt.

Goh en over welke buitenlanders ging die geflopte film Fitna dan, waar hij maanden lang iedereen bang mee maakte???

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:17

Hahaha,hoeveel moslims wonen er hier in nederland die zogenaamd vluchteling zijn/waren?
De échte vluchtelingen worden het land hier uit gezet,of ze worden niet eens toe gelaten!
En daar kan ik me zo kwaad om maken,ZIJ die echt hulp nodig hebben mogen ons land niet in.En ZIJ die in luilekkerland willen wonen komen wél ons land binnen.En zo is het!

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:18

gohya schreef:

Slechte buitenlanders, goede buitenlanders. Ik schaam me er soms bijna voor Nederlander te zijn, het land van de PVV, nee, daar word ik niet vrolijk van.
En zeg nou zelf, zijn wij allemaal toonbeelden van goedheid? Ik dacht het niet. Laten we eerst eens naar onszelf kijken voor we over anderen oordelen.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:18

gohya schreef:
Hahaha,hoeveel moslims wonen er hier in nederland die zogenaamd vluchteling zijn/waren?
De échte vluchtelingen worden het land hier uit gezet,of ze worden niet eens toe gelaten!
En daar kan ik me zo kwaad om maken,ZIJ die echt hulp nodig hebben mogen ons land niet in.En ZIJ die in luilekkerland willen wonen komen wél ons land binnen.En zo is het!

Kun je dat onderbouwen?

Peperkroket

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:19

Dat vraag ik me ook af goyha, waar baseer je dit op?

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:19

Fitna was geen eens een Film,het was een docu.
Heel nederland stond op zijn kop voor die docu.
Alles en iedereen werd bang voor aanslagen.
Nou,nou wat hebben we het geweten zeg.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:20

gohya schreef:

Gohya, alsjeblieft, als je geen zin hebt jezelf nader te verklaren, blijf hier dan gewoon weg! Als je geen zin hebt in een discussie, ga dan ook geen one-liners er tussen door gooien want die leiden alleen maar af van de werkelijke problematiek (hey, dat ken ik ergens van...)

sarabande

gohya schreef:

Nou zo is het helemaal niet
Wij hebben die mensen als gastarbeiders uit de bergen van hun land gehaald, die waren lekker goedkoop. Echte vluchtelingen worden hier nog steeds toegelaten, maar niet iedereen die zegt vluchteling te zijn, dus bedreigd worden met de dood, is dat ook, vaak zijn het economische vluchtelingen en die gaan terug.

beantsje

Ik heb een Duitse opa.
Ben ik wel een echte nederlander? Of moet ik me aanpassen en anders maar oprotten naar Duitsland? Kan ik worden uitgezet, als ik een misdrijf bega?

Waarom zou dat dan anders zijn voor kinderen met Marokkaanse grootouders? Puur, omdat ze tegen wil en dank ook een Marokkaanse nationaliteit door de strot gedouwd krijgen? Die ze niet kunnen weigeren?
Laatst bijgewerkt door beantsje op 10-11-09 22:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:21

Nederland heeft zichzelf wel even leuk op de kaart gezet. In een aantal landen werd men ook niet zo vrolijk van dit beeldmateriaal.

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:22

sarabande schreef:
DebGizmo schreef:
"Geloof" is een groot woord geloven doe je in boedha, Jezus of Allah. Een mening als die van Wilders kan je delen en helaas kan dat niet altijd publiekelijk geuit worden. Is dit niet tevens direct de reden waarom er zoveel Wilders stemmers zijn??? want als je de cijfers uitspreek over bijvoorbeeld criminaliteit onder allochtonen dat dit gemiddeld 90% hoger ligt dan de autochtoon krijg je de stempel "racist". Heb je kritiek over het feit dat bijvoorbeeld mohammed in Turkije 2 kinderen rond heeft lopen en hier in aanmerking komt voor kinderbijslag voor deze kinderen dat direct naar Turkije word overgemaakt ben je "racist". Als je helemaal extreem rechts over wil komen zeg je er nog bij: Kinderbijslag STOP, en stop dit geld in ONZE ouderen die uit de tijd komen dat ze bloembollen moesten eten om te overleven en nu in luiers rond moeten lopen omdat er geen geld is voor zorg. Om even in te gaan op Heino zijn opmerking dat Wilders zijn wil het juiste is, is dit niet per persoon verschillend? Ik kan mij goed voorstellen namelijk als ik in "mohammed" zijn schoenen zou staan dat dit absoluut niet de juiste beslissing is! Dit is de hot item die ik behandeld heb namelijk het allochtonen beleid in Nederland. PVV/Wilders zegt wat veel mensen denken en wat jaren lang onder stoelen en banken is geschoven. Tevens gaan er ook veel mensen uit van de media iets dat de media wilt voorschotelen moet hot zijn. Is het namelijk boeiend als een Dion Graus van de PVV verteld dat de PVV tegen het slachtkippen beleid is? Neen, daarom vind ik het ook jammer dat mensen zich niet verdiepen in een partij als deze maar brullen wat ze zien via de media.

90% is ver van de waarheid. Graus kan tegen slachtkippen zijn, maar heeft hij een oplossing??? Waarom mag iemand die hier werkt en belasting betaald geen kinderbijslag hebben??? En wat heeft dat in hemelsnaam met het eten van bloembollen te maken

Dit is pure retoriek dat mensen dit soort bullshit geloven en als zoete koek slikken en napraten kan ik niet berijpen.

Dat Wilders zegt wat mensen denken lijkt me ook bezijden de waarheid, ten eerste was Pim de eerste die, heel wat slimmer, dingen aan de kaak stellen, ten tweede nemen de meest mensen die denken niet zomaar alles aan. Wilders zegt wat mensen in de kroeg zeggen en zoals Theo Maassen vanavond al zei hoe kan het dat mensen in zon welvarend land als Nederland zo vreselijk ontevreden zijn en zo gemakkelijk bang te maken.

Als je echt geinteresserd bent, stel dan eens vragen aan Wilders over wat hij bedoelt en hoe hij dat gaat oplossen, dat lijkt me een stuk zinniger dan deze onzin verkondigen.
Neem van mij aan die vragen worden persoonlijk beantwoord daarom kan ik dit dus ook zeggen en is mijn mening wel degelijk onderbouwd. 90% is wel degelijk de waarheid ik zou zeggen vraag de gegevens eens op bij het CBS. Waarom ik vind dat iemand geen recht heeft op die kinderbijslag is om de reden dat die kinderen niet eens weten hoe Nederland eruit ziet maar wel geld mag ontvangen. De vergelijking trok ik omdat het schandalig is hoe onze ouderen behandeld word terwijl je als je als allochtoon binnen komt alles klaar staat: een woning, de nodige uitkeringen ect ect. een slordige 216 miljard waar we over praten dat in de allochtoon is gestoken sinds 1945. Naar mijn idee mag er dus minder geld in dit soort situaties gestoken worden. Om even terug te komen op Dion Graus, Zijn oplossing was namelijk om het ritueel slachten van dieren (wat tevens op een barbaarse manier gaat) te verminderen dit met betrekking op subsidies ect. en dit geld in de slachtkippen te stoppen dat ze een wat prettiger leven zullen krijgen.

RoodZonnetje

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:23

Debgizmo: Wilders heeft inderdaad genoeg goede, wenselijke punten. Maar daar gaat het in dit topic niet om.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:24

Ik heb de film gezien en heb me plaatsvervangend zitten schamen.
Echt, je had de film 70 jaar terug kunnen maken in bepaalde kringen; doe Zoek&Vervang: Moslims door Joden ...

sarabande

gohya schreef:
Fitna was geen eens een Film,het was een docu.
Heel nederland stond op zijn kop voor die docu.
Alles en iedereen werd bang voor aanslagen.
Nou,nou wat hebben we het geweten zeg.

Ja dat komt omdat Geertje iedereen bang maakte met wat een flutproductie bleek te zijn. Maanden lang liep hij te dreigen en geheimzinnig te doen.
Er kwamen bedreigingen uit het buitenland omdat hij dreigde dat er zaken in zouden zitten als de verbranding van de Koran.
Maar ondanks zijn goede bewaking werd Geert bang en werd de Koran een telefoonboek :(:) , over retoriek gesproken.

Peperkroket

Ben ik het mee eens. Toen ik net zijn programma bekeek, was ik het echt wel met een paar dingen eens, maar het grootste deel vind ik zooo belachelijk.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-09 22:25

Maar DebGizmo: dat zal cijfermatig allemaal wel zo zijn. Maar dat geeft de PVV nog niet het recht om de Moslims zo aan te vallen. Want dat gaat natuurlijk helemaal nergens over!