Schaduwverkiezingen bokt, wat stem jij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wat stem jij? (schaduwverkiezing)

CDA
52 (6%)
PvdA
66 (7%)
VVD
73 (8%)
GroenLinks
99 (11%)
SP
116 (13%)
Christenunie/SGP (zijn samen)
20 (2%)
D66
56 (6%)
Newropians
6 (0%)
Europa voordelig & duurzaam
3 (0%)
Solidara
4 (0%)
Partij voor de Dieren
173 (20%)
De Groenen
9 (1%)
PVV
160 (19%)
Libdem
2 (0%)

Totaal aantal stemmen: 839

tuffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:14

Aimee schreef:
Dat is dus onzin. Het grootste deel van de gelovigen leeft netjes naar de prachtige ideologie van hun godsdienst. Dat geldt voor Moslims, voor Christenen, voor Joden, voor Buddhisten enz. enz.
Slechts een klein deel houdt er extreme ideeën op na. Helaas zijn dat de groepen die het meeste aandacht trekken, waardoor álle gelovigen gelijk een slechte naam krijgen toebedeeld. Het is de kunst om minder kortzichtig te kijken.

Deze kunst beheers jij duidelijk niet, als je Wilders met Hitler vergelijkt. Schaam je.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:20

russel schreef:
Sarabande hij heeft vaak genoeg gezegd dat hij geen problemen heeft met Marokkanen en Moslims,

Maar blijkbaar een zeer groot aantal van zijn stemmers wel. :Y) .

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:22

ceasario schreef:
russel schreef:
Sarabande hij heeft vaak genoeg gezegd dat hij geen problemen heeft met Marokkanen en Moslims,

En waar leidt je dat nu weer uit af?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:22

ceasario schreef:
russel schreef:

hoe weet jij dat nou?
als dat wel zo is, misschien hebben die daar een reden toe?

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:23

tuffi schreef:
Deze kunst beheers jij duidelijk niet, als je Wilders met Hitler vergelijkt. Schaam je.

Waar moet ik me voor schamen? Dat ik verder kan kijken dan m'n neus lang is en de gelijkenis tussen Wilders en Hitler zie?

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:33

Yamcha schreef:
Waarom heb je dan PVV gestemd?

Omdat ik vind dat er wat gedaan moet worden tegen de criminaliteit en er een strenger immigratiebeleid moet komen.
En omdat ik denk dat jij deze vraag stelt omdat je vindt dat Wilders alle Marokkanen of eigenlijk beter gezegd niet-Westerse allochtonen weg wilt hebben, zoals ik het zie wil Wilders dit helemaal niet.

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:35

Aimee schreef:
tuffi schreef:

Waar moet ik me voor schamen? Dat ik verder kan kijken dan m'n neus lang is en de gelijkenis tussen Wilders en Hitler zie?

Als jij meent een gelijkenis te zien tussen Wilders en Hitler weet ik niet waar het bij jou fout is gegaan, maar ergens is het dat wel.
Ik vind het ronduit belachelijk dat jij een Politicus met een uitgesproken mening ook maar dúrft te vergelijken met een Dictator die héél, héél veel doden en veel meer ergere dingen op zijn geweten heeft.
NIEMAND, maar dan ook NIEMAND mag met Hitler vergeleken worden. En bovenal: NIEMAND zou het in zijn hoofd mogen halen iemand met Hitler te vergelijken!
Als jij de respectloze moed hebt Wilders te vergelijken met een man die zo ontzettend erge, verschrikkelijke dingen op zijn naam heeft staan zou jij je echt in een hoekje heel, heel diep moeten schamen!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:36

Enkele citaten van Wilders op een rij:

- "We hebben een gigantisch probleem met moslims, het loopt aan alle kanten de spuigaten uit.”
Geert Wilders, Interview in De Volkskrant, 7 oktober 2006
- "Een op de vijf Marokkaanse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun
gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur. (…) De paus had laatst volkomen gelijk: de islam is
een gewelddadige religie. (…) Het zit in die gemeenschap zelf.”
Geert Wilders, Volkskrant 7 oktober 2006
- “De Koran is een fascistisch boek dat oproept tot geweld. Verbied de Koran.”
Geert Wilders, Volkskrant 8 augustus 2007
- "De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammed
zoals neergelegd in de islamitische Mein Kampf: de Koran."
Geert Wilders, Volkskrant, 8 augustus 2007
- "De Koran. Het is een fascistisch boek. Dit is geen boek dat we hier moeten hebben. Misschien
als je al die foute verzen eruit haalt, maar dan blijft er weinig over; dan is de Koran net zo dik als de
Donald Duck.´´
Geert Wilders AD, zaterdag 18 augustus 2007
- “Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen
en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks toeschrijven aan migranten.”
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
- Mensen hebben genoeg van de criminaliteit en de belastingen die ze moeten betalen, die
gepaard gaan met de islamisering van Nederland.
Geert Wilders, Fox News channel, 25 januari 2008
- Realiseert u zich dat het een wijdverbreid probleem is dat Marokkaanse jongeren onze
samenleving verzieken met geweld, berovingen, bedreigingen en ander wangedrag?
Kamervragen Sietse Fritsma en Geert Wilders namens PVV 9 september 2008 (op pvv.nl
- “Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze
normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn?
Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik
lust ze rauw.”
Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004
- "We moeten de immigratie van moslims stoppen". "Ik wil moskeeën afbreken". "Ik ga er als
eerste met cement en stenen heen om die moskeeën dicht te metselen".
Geert Wilders De Limburger, 4 september 2004
- “Ook stelt de Groep Wilders voor de Wet op het Nederlanderschap zo te wijzigen dat
genaturaliseerden hun Nederlandse nationaliteit verliezen en worden uitgezet indien zij de
Nederlandse taal niet alsnog leren, in criminaliteit vervallen dan wel veroordeelt (sic) worden
wegens handelingen in strijd met de openbare orde.”
Eerste reactie Groep Wilders op Miljoenennota, http://www.geertwilders.nl, 21 september 2004
- “Ook dienen criminele allochtonen na het uitzitten van hun straf hun verblijfsvergunning kwijt te
raken en uit het land te worden gezet.”
Geert Wilders, Volkskrant, 9 oktober 2004
- "We lijden in dit land aan een gelijkheidssyndroom. Ongelijke gevallen hoeven niet gelijk te
worden behandeld. De islam is een ongelijk geval (…) Daarom behandelen we de islam anders. Ik
wil niet toegeven aan een cultuur die ons wezensvreemd is. Geen islamonderwijs dus. Dat is het
principe".
Geert Wilders, De Volkskrant, 13 maart 2005
- "Ik vind dat het eerste artikel van de grondwet (Non-discriminatie beginsel) geschrapt moet
worden omdat ik WIL discrimineren"
Geert Wilders, Radio 1 ochtendjournaal 21 -03- 2006 en Nova 21-03-06
- "De Nederlandse samenleving is gewoon beter dan die van de niet-westerse allochtonen."
- “Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke
steden zijn.”
Geert Wilders, BBC-Hardtalk interview 22 maart 2006
- "Ik ben voor sluiting van de grenzen voor gezinshereniging en familiehereniging van
nietwesterse, islamitische allochtonen. Negenennegentig procent van die mensen voegt niets toe.
Daar hebben we alleen maar ellende van."
Geert Wilders, Zakenblad 'Zoete', juni/juli 2006
- "Strengere sancties tegen geweld in het algemeen en in het bijzonder tegen geweld dat in
toenemende door Marokkaanse jongeren wordt gepleegd, waarbij te denken valt aan uitzetting en
denaturalisatie voor recidivisten".
Geert Wilders, NRC Handelsblad, 20 Juni 2006
- “Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze
mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
- "Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van
mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen."
Geert Wilders, HP/De Tijd 12 december 2007
- “Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al.”
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
- "Ik geloof niet dat Culturen gelijkwaardig zijn. Onze cultuur is veel beter dan de achterlijke
islamitische cultuur"

Een kleine greep, ik ga nu het MAG kijken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 20:52

Huertecilla schreef:
Yamcha schreef:
Discrimineren is niets anders als onderscheid maken, dat mag. Er is nu eenmaal onderscheid.

Nee Yamcha, dat is incorrect en creëert nodeloos nóg een hellend vlak.
In de NL grondwet, in de Europese grondwet en in de universele verklaring van de mensenrechten staat discriminatie genoemd als niet toegestaan.
Discrimineren = het maken van negatief onderscheid in gelijkwaardigheid en dat = NoNo.

hc

Discriminatie op grond van........
Taalkundig heeft discrimineren geen andere betekenis dan onderscheid maken. Het woord heeft een negatieve bijklank gekregen. Toch is de oorspronkelijke betekenis van het woord geen negatieve :)
Overigens krijg ik bij de Van Dale de betekenis "achterstellen" en dan mag ik idd niet discrimineren.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:00

LimaMambo schreef:
hoe weet jij dat nou?
als dat wel zo is, misschien hebben die daar een reden toe?

Ik ben bang dat voor het merendeel geldt dat ze geen directe reden hebben, maar op grond van het geschreeuw van de heer WIlders in de verschillende media ook zijn gaan vinden dat er een probleem is met deze bevolkingsgroepen. Soms is het zo voor sommige mensen dat men iets wat men vaak hoort als eigen waarheid gaat aannemen, eigenlijk dus geheel ongegrond!

Nativa: Hitler is indertijd ook niet begonnen met het bouwen van concentratiekampen. Hij heeft het allemaal het 'rustig aan' opgebouwd. Toen hij begon had ook geen mens voorzien wat hij allemaal heeft gedaan.
Ik vind de dingen die Wilders zegt ook heel erg en vind dat de vergelijking met Hitler (in de beginjaren) helaas wel opgaat. Sla de geschiedenisboekjes er maar eens op na.

tuffi

Re: Schaduwverkiezingen bokt, wat stem jij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:02

Dit is het moppentaptopic _O-

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:06

Alet74 schreef:
Nativa: Hitler is indertijd ook niet begonnen met het bouwen van concentratiekampen. Hij heeft het allemaal het 'rustig aan' opgebouwd. Toen hij begon had ook geen mens voorzien wat hij allemaal heeft gedaan.
Ik vind de dingen die Wilders zegt ook heel erg en vind dat de vergelijking met Hitler (in de beginjaren) helaas wel opgaat. Sla de geschiedenisboekjes er maar eens op na.

Nogmaals: Gezien wat Hitler gedaan heeft en op zijn geweten heeft ben ik van mening dat NIEMAND iemand met Hitler zou mogen vergelijken. De daden van Hitler zijn onbeschrijflijk erg en niet vergelijkbaar.
Ik vind het ronduit ziek zo'n vergelijking te maken, omdat jíj vind dat Wilders wat dingen doet die in de beginjaren van Hitler lijken vind je het normaal ze te vergelijken?
Besef jij uberhaupt wel wat je doet? Besef jij uberhaupt wel wat je zegt? Besef jij wel dat je een van de ergste mensen uit de geschiedenis, die verschrikkelijke dingen gedaan heeft, vergelijkt met een politicus die een duidelijke mening heeft die niet iedereen aanstaat? Besef jij wat Hitler gedaan heeft en waar je Wilders eigenlijk mee vergelijkt? Ik denk het niet, dan zou je niet zulke ontzettende misplaatste vergelijkingen maken!

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:17

Nativa schreef:
Alet74 schreef:

Nogmaals: Gezien wat Hitler gedaan heeft en op zijn geweten heeft ben ik van mening dat NIEMAND iemand met Hitler zou mogen vergelijken. De daden van Hitler zijn onbeschrijflijk erg en niet vergelijkbaar.
Ik vind het ronduit ziek zo'n vergelijking te maken, omdat jíj vind dat Wilders wat dingen doet die in de beginjaren van Hitler lijken vind je het normaal ze te vergelijken?
Besef jij uberhaupt wel wat je doet? Besef jij uberhaupt wel wat je zegt? Besef jij wel dat je een van de ergste mensen uit de geschiedenis, die verschrikkelijke dingen gedaan heeft, vergelijkt met een politicus die een duidelijke mening heeft die niet iedereen aanstaat? Besef jij wat Hitler gedaan heeft en waar je Wilders eigenlijk mee vergelijkt? Ik denk het niet, dan zou je niet zulke ontzettende misplaatste vergelijkingen maken!

Amen!

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:19

Nou, ik besef me dat maar al te goed.
Ik begrijp niet zo goed dat veel mensen niet schijnen te willen zien dat iemand als Wilders heel goed dezelfde kant uit zou kunnen gaan.
Wilders kunnen we nog stoppen, want wij hebben van de geschiedenis geleerd hoop ik. Vandaar dat ik, en met mij meer mensen, deze -inderdaad niet leuke- vergelijking maken. WIj zijn bang dat het die kant weer uit kan gaan, maar nu kunnen we nog stoppen!

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:27

Alet74 schreef:
Nou, ik besef me dat maar al te goed.
Ik begrijp niet zo goed dat veel mensen niet schijnen te willen zien dat iemand als Wilders heel goed dezelfde kant uit zou kunnen gaan.
Wilders kunnen we nog stoppen, want wij hebben van de geschiedenis geleerd hoop ik. Vandaar dat ik, en met mij meer mensen, deze -inderdaad niet leuke- vergelijking maken. WIj zijn bang dat het die kant weer uit kan gaan, maar nu kunnen we nog stoppen!

Sorry, maar ik denk echt dat je teveel films gekeken hebt 8)7
Hier kan ik geen zinnig antwoord op geven, het klinkt -sorry voor de grove uitdrukkingsvorm, maar ik heb er geen beter woord voor- als paranoïde waanzin als ik eerlijk ben.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:29

Heino schreef:
Enkele citaten van Wilders op een rij:

- "We hebben een gigantisch probleem met moslims, het loopt aan alle kanten de spuigaten uit.”
Geert Wilders, Interview in De Volkskrant, 7 oktober 2006
- "Een op de vijf Marokkaanse jongeren staat als verdachte bij de politie geregistreerd. Hun
gedrag vloeit voort uit hun religie en cultuur. (…) De paus had laatst volkomen gelijk: de islam is
een gewelddadige religie. (…) Het zit in die gemeenschap zelf.”
- “De Koran is een fascistisch boek dat oproept tot geweld. Verbied de Koran.”
Geert Wilders, Volkskrant 8 augustus 2007
- "De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammed
zoals neergelegd in de islamitische Mein Kampf: de Koran."
Geert Wilders, Volkskrant, 8 augustus 2007
- "De Koran. Het is een fascistisch boek. Dit is geen boek dat we hier moeten hebben. Misschien
als je al die foute verzen eruit haalt, maar dan blijft er weinig over; dan is de Koran net zo dik als de
Donald Duck.´´
Geert Wilders AD, zaterdag 18 augustus 2007
- “Veel fundamentele problemen in Nederland, zoals infrastructuur, files, huisvestingsproblemen
en de verzorgingsstaat, kun je rechtstreeks toeschrijven aan migranten.”
Geert Wilders in interview met DPA, 3 januari 2008
- Mensen hebben genoeg van de criminaliteit en de belastingen die ze moeten betalen, die
gepaard gaan met de islamisering van Nederland.
- Realiseert u zich dat het een wijdverbreid probleem is dat Marokkaanse jongeren onze
samenleving verzieken met geweld, berovingen, bedreigingen en ander wangedrag?
Kamervragen Sietse Fritsma en Geert Wilders namens PVV 9 september 2008 (op pvv.nl
- “Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze
normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn?
Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik
lust ze rauw.”
Geert Wilders, HP/De Tijd, 6 februari 2004
- "We moeten de immigratie van moslims stoppen". "Ik wil moskeeën afbreken". "Ik ga er als
eerste met cement en stenen heen om die moskeeën dicht te metselen".
Geert Wilders De Limburger, 4 september 2004
- “Ook stelt de Groep Wilders voor de Wet op het Nederlanderschap zo te wijzigen dat
genaturaliseerden hun Nederlandse nationaliteit verliezen en worden uitgezet indien zij de
Nederlandse taal niet alsnog leren, in criminaliteit vervallen dan wel veroordeelt (sic) worden
wegens handelingen in strijd met de openbare orde.”
Eerste reactie Groep Wilders op Miljoenennota, http://www.geertwilders.nl, 21 september 2004
- “Ook dienen criminele allochtonen na het uitzitten van hun straf hun verblijfsvergunning kwijt te
raken en uit het land te worden gezet.”
Geert Wilders, Volkskrant, 9 oktober 2004
- "We lijden in dit land aan een gelijkheidssyndroom. Ongelijke gevallen hoeven niet gelijk te
worden behandeld. De islam is een ongelijk geval (…) Daarom behandelen we de islam anders. Ik
wil niet toegeven aan een cultuur die ons wezensvreemd is. Geen islamonderwijs dus. Dat is het
principe".
Geert Wilders, De Volkskrant, 13 maart 2005
- "Ik vind dat het eerste artikel van de grondwet (Non-discriminatie beginsel) geschrapt moet
worden omdat ik WIL discrimineren"
- "De Nederlandse samenleving is gewoon beter dan die van de niet-westerse allochtonen."
- “Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke
steden zijn.”
Geert Wilders, BBC-Hardtalk interview 22 maart 2006
- "Ik ben voor sluiting van de grenzen voor gezinshereniging en familiehereniging van
nietwesterse, islamitische allochtonen. Negenennegentig procent van die mensen voegt niets toe.
Daar hebben we alleen maar ellende van."
Geert Wilders, Zakenblad 'Zoete', juni/juli 2006
- "Strengere sancties tegen geweld in het algemeen en in het bijzonder tegen geweld dat in
toenemende door Marokkaanse jongeren wordt gepleegd, waarbij te denken valt aan uitzetting en
denaturalisatie voor recidivisten".
Geert Wilders, NRC Handelsblad, 20 Juni 2006
- “Ik ontzeg niemand een gezinsleven. Ook niet-westerse allochtonen niet. Ze mogen trouwen, ze
mogen samenwonen. Alleen niet in Nederland.”
- "Ik wil een nieuw artikel 1, waarin de Leitkultur van het Westen wordt verwoord. Er mogen van
mij in Nederland best joodse en christelijke scholen bestaan, maar geen islamitische scholen."
Geert Wilders, HP/De Tijd 12 december 2007
- “Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit, met familie en al.”
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007
- "Ik geloof niet dat Culturen gelijkwaardig zijn. Onze cultuur is veel beter dan de achterlijke
islamitische cultuur"

Een kleine greep, ik ga nu het MAG kijken ;)

grappig.. allemaal citaten uit kranten en intervieuws...
die negen van de 10 keer uit zijn verband zijn gerukt en een leuke 'anti-wilders'- draai aan is gegooid

heb je zulke uitspraken ook op beeld? op geluidsband?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:31

Die uitspraken die ik hierboven opgesomd hebt vind je niet rieken naar rassenhaat, Nativa?

LimaMambo, zelfs als het bewijs recht voor je neus geschreven staat ontken je het nog. Die uitspraken zijn uiteraard allemaal verzonnen... Ik kan daar serieus geen zinnig woord over kwijt.

tuffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:31

Heel goed opgemerkt LimaBambo. Maar dat past niet in het straatje van de anti-Wilders reacties hier, dus nu zijn de kranten e.d. wel betrouwbare bronnen...

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:32

Dus als iets riekt naar rassenhaat (in jóuw ogen) mogen we het maar met Hitler vergelijken?

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:32

Ik denk dat je me verkeerd inschat wat dat betreft hoor! Ik sta positief in het leven, maar ik zie nu eenmaal overeenkomsten. En begrijp niet dat er mensen zijn die hun stem uitbrengen op een partij die bevolkingsgroepen wil uitsluiten. Mijn nekharen gaan van zo'n partij rechter overeind staan!
Maar goed de tijd zal het leren, ik hoop dat ik het verkeerd zie. Op zich denk ik wel dat het Wilders-verhaal straks wel een keer is afgelopen, maar goed, dit is wat ik denk als ik alles hoor en lees. Ik zou eerder vinden dat je wel heel naief de wereld in kijkt als je de overeenkomsten niet ziet...;) Maar wie ben ik?!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:33

Ik stelde een vraag aan, ga daar nou niet heel flauw op antwoorden met een wedervraag.

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:35

Hmmm...veel van de uitspraken die Heino opsomt, heb ik ook wel op de radio of tv gehoord. Ze lijken me duidelijk genoeg toch?
Helaas is rassenhaat niet iets wat we alleen aan Hitler kunnen koppelen.

Nativa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:40

Zoals LimaMambo al zegt, zijn veel van de uitspraken behoorlijk uit hun verband gerukt. Het is moeilijk te oordelen over 1 zin als je de context niet weet.
Ik vind dit niet direct rassenhaat.
Als we het trouwens over rassenhaat gaan hebben. Mijn vader stond vroeger (ca 20 jaar geleden) op de markt, daar kwamen marrokaanse jongeren al aan zijn kraam die toen al riepen "Kaaskoppen, wij gaan de dienst uitmaken in Nederland" en dergelijke uitspraken. Bovendien merk ik héél vaak op straat de problemen met vooral marrokaanse jongeren. En ga nou niet zeggen dat er ook goeie mensen zijn, dat is ook zo, maar daar gaat het niet om. Wilders wil ook niet hele bevolkingsgroepen het land uit mieteren, maar vooral de criminelen. En daar ben ik heel erg voor.
En wil jij dan nu mijn vraag beantwoorden?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:44

Heino schreef:
Die uitspraken die ik hierboven opgesomd hebt vind je niet rieken naar rassenhaat, Nativa?

LimaMambo, zelfs als het bewijs recht voor je neus geschreven staat ontken je het nog. Die uitspraken zijn uiteraard allemaal verzonnen... Ik kan daar serieus geen zinnig woord over kwijt.

dat is geen bewijs van dat het letterlijk gezegd zou zijn
de kranten spelen namelijk erg leuk in op het wilders item.. als wilders een scheet laat, staat het morgen in de krant met de titel: wilders aan de diaree

tuffi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 21:45

LimaMambo schreef:
dat is geen bewijs van dat het letterlijk gezegd zou zijn
de kranten spelen namelijk erg leuk in op het wilders item.. als wilders een scheet laat, staat het morgen in de krant met de titel: wilders aan de diaree

_O-
Heel treffend.