Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:zes zwaar gewonden![]()
piloten overleden...
oorzaka onbekend...
pfffff wat vreselijk!!
maar HOE... kan die ZO ver neegestort zijn.. hij had nog n behooooorlijk end te vliegen...
Ben benieuwd... Zijn iig enorm vele medewerkers van schiphol opgeroepen om te komen werken om alles weer op orde te krijgen, maar vriend van me mag niet in de buurt komen...
verschrikkelijk
_Patriciaa schreef:Jolliegirl schreef:zes zwaar gewonden![]()
piloten overleden...
oorzaka onbekend...
pfffff wat vreselijk!!
maar HOE... kan die ZO ver neegestort zijn.. hij had nog n behooooorlijk end te vliegen...
Ben benieuwd... Zijn iig enorm vele medewerkers van schiphol opgeroepen om te komen werken om alles weer op orde te krijgen, maar vriend van me mag niet in de buurt komen...
verschrikkelijk
een behoorlijk end?
aan de overkant van de snelweg waar het vliegtuig is neergestort was de langsingsbaan?
Fantaghiro schreef:Hmhm maar eerder werd juist gemeld dat iedereen geborgen was, en dat de piloten zelfs al in een lijkwagen afgevoerd waren. Blijkbaar nog niet waar.
Alhoewel die mensen op de persconferentie me ook niet goed geinformeerd blijken, ze konden net ook al niet vertellen hoe ver het vliegtuig van de landingsbaan afligt :s
Jolliegirl schreef:zes zwaar gewonden![]()
piloten overleden...
oorzaka onbekend...
pfffff wat vreselijk!!
verschrikkelijk
Jolliegirl schreef:dit zal je vies tegenvallen...
er is vanochtend gezegd dat hij nog een aantal kilometers zou moeten vliegen voor hij daar zou zijn om te landen..
zo zie je maar weer.. de pers l*lt weer vanalles...