Cer schreef:Citaat:
(En ja: verwende westerlingen kopen gemaksvoer en groenten buiten het seizoen.)
niet inhoudelijk maar gewoon een zijdelingse opmerking.. al die bijvoegelijke naamwoorden lezen echt heel negatief.
het westen doet echt helemaal niks goed geloof ik..
Maar zo een generalisatie is ook niet positief, en bovendien niet wat ze zegt. Ik denk niet dat je het hele Westen over een kam kunt scheren. Ik vind de koers die Europa nu heeft ingezet positief, maar ik vind niet alles positief wat het westen doet.
pien_2010 schreef:De voorstanders bagetaliseren in mijn ogen het plutonium afval probleem door gemakkelijk te schrijven dat we daar NOG geen oplossing voor hebben gevonden. MAar wordt dan vlug vervolgd, kijk eens hoe groen het NU is.
Plutonium blijft wel tot 100.000 jaar, lees honderd duizend jaar, radioactief! Dat is ongelooflijk.
Dat is idd ook mijn probleem met kernenergie.
pien_2010 schreef:Wat ik al jaren heel bijzonder vindt is dat mensen met dit standpunt vaak worden weggezet als wollen sokken mensen die niet goed op de hoogte zijn. Terwijl juist GL veelal mm ensen zijn, die hoog tot zeer hoog opgeleid zijn, zich goed verdiept hebben in veel zaken, een sociaal en hoog ethisch hart hebben en van daaruit leven , werken en zijn.
Daar mag iedereen het mee oneens zijn, maar zet deze groep mensen dan weg op inhoudelijke gronden. En zeg gewoon,die toekomstige generaties en dit gevaarlijke afval probleem wordt wel in de toekomst opgelost en zo niet, tja jammer dan. Maar die niet alsof deze mensen niet goed wijs zijn.
Dank u. Volkomen mee eens.