irmaz schreef:juval schreef:interessant live debat net over dit onderwerp. We wachten rustig af waar de minister mee komt. Geen paniek.
Link?
https://www.tweedekamer.nl/vergaderinge ... stererzaal
maar er is nu pauze
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
irmaz schreef:juval schreef:interessant live debat net over dit onderwerp. We wachten rustig af waar de minister mee komt. Geen paniek.
Link?
IMANDRA schreef:Ik ben heel benieuwd naar of stemmers nog steeds bij deze partijen blijven, met name de PVV, als deze lijn doortrekt. Ziet er naar uit dat de gemiddelde Nederlander, met name die wat minder te besteden heeft, er flink op achteruit gaat?
BigOne schreef:996981 schreef:En daarmee niet rechts?![]()
Radicaal links is ook niet links?
Op het moment dat er radicaal bijstaat is het te ! Zowel op links als op rechts.
996981 schreef:IMANDRA schreef:Ik ben heel benieuwd naar of stemmers nog steeds bij deze partijen blijven, met name de PVV, als deze lijn doortrekt. Ziet er naar uit dat de gemiddelde Nederlander, met name die wat minder te besteden heeft, er flink op achteruit gaat?
Als je antwoord op die vragen wil zul je die denk ik ergens anders moeten zoeken. Rechtse stemmers hebben zich allang uit dit topic teruggetrokken
BigOne schreef:Wat begrijp je niet aan het woordje “ maar” ik vind rechts namelijk wel wat anders dan radicaal rechts!
Wranglerbutt schreef:996981 schreef:Als je antwoord op die vragen wil zul je die denk ik ergens anders moeten zoeken. Rechtse stemmers hebben zich allang uit dit topic teruggetrokken
Is dat waar? Zo ja, waarom is dat?