Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Benzz schreef:Janneke: De VVD heeft nog nooit 76 zetels gehad dus om hun alleen de schuld te geven.......echt te simpel.
VuurVleugels schreef:Juist Pien, precies dat bedoel ik!
Ik zou ook absoluut niet in Ter Apel willen wonen, het blijft ontzettend bizar dat zo'n 'klein' dorpje echt alles op z'n dak krijgt.
prompter schreef:Nou inderdaad, de VVD heeft nooit in zijn eentje geregeerd en in zijn eentje de tweede kamer bezet.
Je wil niet dat er zondebokken gezocht worden, doe dat dan zelf ook niet.
Nikass schreef:https://www.oneworld.nl/mensenrechten/v ... ehandeling.
Even wat duidelijkheid over de zg "veilige landers"
purny schreef:Nikass schreef:https://www.oneworld.nl/mensenrechten/v ... ehandeling.
Dank voor je artikel. Maar als je de veilige landers weert dan kun je wel meer mensen die door oorlogsgeweld vluchten opvangen.
purny schreef:Nikass schreef:https://www.oneworld.nl/mensenrechten/v ... ehandeling.
Dank voor je artikel. Maar als je de veilige landers weert dan kun je wel meer mensen die door oorlogsgeweld vluchten opvangen.
pien_2010 schreef:Het is best raar ,vind ik, dat in dit topic opeens de VVD niet verantwoordelijk zou zijn voor de huidige toestand. Terwijl de partijen die met de VVD meeregeerden vaak zaken verzacht hebben als het gaat om het sociale gezicht, de minima, vluchtelingen etc.
Heb dan ook "de ballen" om te zeggen de VVD zorgt fantastisch voor de ondernemers en de bovenlaag waardoor zelfs op dit moment de mensen modaal en van het MKB door het ijs aan het zakken zijn.
juval schreef:en dan als deze mensen uit die zogenaamde achterstandswijken gaan stemmen, dan komen ze toch meer uit op pvv oid. Ik denk dat GL/D66 (en in mindere mate pvda en sp) de aansluiting met deze groep mist.
pien_2010 schreef:Het is best raar ,vind ik, dat in dit topic opeens de VVD niet verantwoordelijk zou zijn voor de huidige toestand. Terwijl de partijen die met de VVD meeregeerden vaak zaken verzacht hebben als het gaat om het sociale gezicht, de minima, vluchtelingen etc.
Heb dan ook "de ballen" om te zeggen de VVD zorgt fantastisch voor de ondernemers en de bovenlaag waardoor zelfs op dit moment de mensen modaal en van het MKB door het ijs aan het zakken zijn.
BigOne schreef:Het grappige aan al die kabinetten Rutte is dat de vvd nooit afgerekend is op beleid maar de coalitiepartijen wel, PvdA, CDA enz.
juval schreef:pien_2010 schreef:Het is best raar ,vind ik, dat in dit topic opeens de VVD niet verantwoordelijk zou zijn voor de huidige toestand. Terwijl de partijen die met de VVD meeregeerden vaak zaken verzacht hebben als het gaat om het sociale gezicht, de minima, vluchtelingen etc.
en toch ziet het ernaar uit dat de vvd weer (een van) de grootste gaat worden. Dus of de kiezers zien het niet, of ze vinden het niet belangrijk genoeg. (of er zijn geen alternatieven)