martichr schreef:Janneke2 schreef:'Glazen bol'...? ('Het gaat mislukken! We gaan buigen!')
Ja, de energietransitie gaat veel en veel te traag - die had namelijk al klaar kunnen zijn. (Oma haar geduld is op. We wisten dit al meer dan 30 jaar.)
En idd graag een Europese oplossing - aan Von der Leyen zal het niet liggen, die zit er bovenop.
Ik zeg niet dat we gaan buigen, ik zeg dat zonder realistisch plan je niet moet verwachten dat de steun voor Oekraïne blijft.
... dat las ik niet zo - maar ik ben dit wel voor 100% met je eens.
Handicap: de trieste grap hier in huis luidt, dat in het torentje van Rutte een tegeltje hangt:
'Regeren is vooruitschuiven'.
Citaat:
En , de thermostaat iets lager en allemaal een trui aan en het komt wel goed, valt onder luchtfietserij, daar redden we het niet mee.
Nu ben ik van de school 'dat ieder beetje helpt' - maar als gezegd: we hadden 30 jaar geleden al kunnen inzetten op waterstof, olie uit algen en noem maar op.
Citaat:
Jesse Klaver komt tot nu toe met nagenoeg niets, de kamer zit hem niet voor niets op de huid..
... meaning Rob Jetten?
(Andere positie in het staatsrecht en andere partij, maar wel degene die de energietransitie moet regelen - en wel nu.)
De partij GL heeft plannen zat.
Citaat:
Als je niet ziet wat geen gas meer voor de industrie in Europa gaat betekenen als minister dan hebben we een probleem met zijn allen.
... diegenen die dit niet inzien hebben idd een paar belangrijke dingen niet in de gaten.