Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
996981 schreef:“Van der Plas komt niet zo intelligent over” is toch heel iets anders dan “Lientje is te dom om veel zaken te snappen”. Niet alleen inhoudelijk, maar ook qua toon.
Hoevaak ik in dit topic gelezen heb dat het zo beschamend is hoe men (online) met elkaar omgaat. Laten we het dan hier in ieder geval wel respectvol houden.
996981 schreef:Nee het is niet waar. Het is hoe BigOne het ervaart en dat is helemaal prima, maar maakt het niet ineens waar, noch rechtvaardigt het respectloosheid.
996981 schreef:Tussen een achternaam die niet met opzet verkeerd wordt uitgesproken en mensen (die je notabene niet persoonlijk kent) bewust een verkleinnaam geven zit qua respect voor mij een wereld van verschil. Wat groene nagellak ermee te maken heeft ontgaat me ook volledig.
Ik zal wel gek zijn.
prompter schreef:Eens, en dat is al eens eerder aan de orde geweest in dit topic. Ook hoe we elkaar hier aanspreken, dat kan gewoon netjes - en dus niet "99 nummertje" zoals ik hier ook wel eens heb gelezen (niet door Bigone trouwens)
Electra63 schreef:prompter schreef:Die post vind ik ook weinig respectvol Electra63.
Dat klopt !
996981 reageert altijd negatief en kritisch op berichten van BigOne. Dat valt mij al een aantal weken op.
Dat doet dit topic, maar ook andere topics, ook geen goed !
rtl nieuwsCitaat:Niet alleen de lastenverlichting voor werkenden wordt vertraagd. Ook heeft het kabinet er voor gekozen om de uitkeringen slechts rond de 1 procent te laten stijgen, zo vertellen ingewijden. Dat is minder dan de 2,1 procent waar het CPB vanuit ging. "Wij zijn immers het kabinet van werken moet lonen", zegt een betrokkene.
_San87_ schreef:Dat voortplanten promoten is imo om economische groei te kunnen blijven faciliteren.