Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mysa schreef:Ik ben ook niet echt links, qua milieu wel maar in economisch opzicht niet.
Wat mij enorm stoort aan zowel Wilders als Baudet is dat ze keihard liegen om kiezers te winnen. Populisme heet dat geloof ik.![]()
Daarbij is Wilders ook nog gewoon vreselijk onbeschoft en platvloers, een nare manier van politiek bedrijven.
Hoorde vandaag over een filmpje uit 2017, een interview in het buitenland, waarin hij gewoon zegt dat Fortuin is vermoord door een moslim.
mysa schreef:Ik ben ook niet echt links, qua milieu wel maar in economisch opzicht niet.
Wat mij enorm stoort aan zowel Wilders als Baudet is dat ze keihard liegen om kiezers te winnen. Populisme heet dat geloof ik.![]()
Daarbij is Wilders ook nog gewoon vreselijk onbeschoft en platvloers, een nare manier van politiek bedrijven.
Hoorde vandaag over een filmpje uit 2017, een interview in het buitenland, waarin hij gewoon zegt dat Fortuin is vermoord door een moslim.
Benzz schreef:mysa schreef:Ik ben ook niet echt links, qua milieu wel maar in economisch opzicht niet.
Precies dit dus!
Loretta schreef:996981 schreef:Een leuke podcast over de moord op Fortuyn; “vriend van Volkert”
Link?
mysa schreef:Ik heb het meerdere malen op Twitter voorbij zien komen vandaag maar niet zelf gehoord want doof.
Men zegt wel dat hij zich vergiste en Theo van Gogh bedoelde. Zou kunnen hoor. Maar dan nog vind ik het beneden peil om dat te gebruiken om moslims in het algemeen zwart te maken.
Zoals die Volkert nog steeds gebruikt wordt om links/dierenactivisten zwart te maken.
Dit zijn beide excessen die je aan beide zijden van het politieke spectrum tegenkomt.
996981 schreef:Loretta schreef:
Ja, dat is hem
Meer mensen hier fan van podcasts en aanraders op politiek gebied?
Ik luister nu:
Volkskrant elke dag
NRC vandaag
Pointer
Argos
Zembla
Zou het leuk vinden nog een podcast te luisteren die dieper ingaat op politiek
Ja, dat is hem
Ik luister nu:
Volkskrant elke dag
NRC vandaag
Pointer
Argos
Zembla
Ja, dat is hem
Ik luister nu:
Volkskrant elke dag
NRC vandaag
Pointer
Argos
Zembla
Citaat:De geloofsovertuiging van Volkert van der G.is mij niet bekend
996981 schreef:Gisteren kwam toevallig Maarten van Rossem voorbij in een andere oodscast die ik graag luister (geschiedenis inside) en ik kan niet naar de beste man luisterengeen idee waarom, maar ik vind hem hooghartig overkomen.
Boek ga ik naar kijken
Janneke2 schreef:Citaat:De geloofsovertuiging van Volkert van der G.is mij niet bekend
![]()
Mij wel .
Maar ik vrees met grote vreze![]()
dat als ik zeg 'Zevende Dag Adventist' dat dat voor de meesten abracadabra is.
anjali schreef:@Journee: Wat jij hier schrijft wist ik niet, dat Volkert v.d. Graaf als voornaamste reden voor het vermoorden van Pim Fortuyn diens anti-Islamitische denkbeelden heeft opgegeven??? Dit drama is al lang geleden maar ik herinner me het nog goed, heb dat echter nooit ergens gehoord toen. Alleen dat die Volkert een dierenrechtactivist was, waarbij ik toen dacht dat hij zijn zaak hiermee geen goed deed.En waarom zou hij daarvoor Pim Fortuyn dan vermoord hebben, die was in elk geval wel gek op zijn hondjes. Maar, als je iemand vermoordt om zijn anti-Islamitische denkbeelden, waarvan ik me niets kan herinneren uit de toenmalige politiek, maar het is ook wel lang geleden, dan zou het toch vrij logisch zijn dat je zelf Islamitisch bent, want waarom zou je er anders een moord voor plegen?!