faye schreef:
Ik heb geen prbleem met belasting betalen, zou het alleen graag naar andere zaken zien gaan dan naar economische vluchtelingen. En als jij straks fulltime werkt en net aan de hypotheek van je huisje kan betalen, dan weet je pas wat werken inhoud, Dat heeft niks met luxe te maken. Ik moet ook werken ook al is mijn lijf naar de k lote. Als ik het rijk zou hebben zou ik lekker thuis blijven
Hmm iedereen betaald belasting Faye. En mensen die nu studeren betalen straks ook gewoon belasting. Jij vindt het niet belangrijk om voor asiel zoekende vluchtelingen te betalen, anderen wel. Anderen vinden het wellicht niet zo belangrijk om te betalen voor de dingen die jij wel belangrijk acht. Maar gelukkig worden er voor beide dingen wel betaalt. Maar denk niet dat jij/jullie de kar trekken. Wij betalen hier de hoofdprijs voor de belasting. Terwijl er 4 studerende kinderen in huis zitten waar ook nog eens alleen het minimum voor binnen komt en de rest toch echt door pa en ma betaald wordt. Maar wij willen best belasting betalen maar ook liever aan de dingen die wij belangrijk achten. Dus als we er nou van uit gaan dat ons geld naar onze punten gaan en jou geld naar jou punten. Zijn we van het gezeur af..