omaxje schreef:Picassox schreef:Pff.. Half 7.
Gewoon op het nieuw geloof ik.
^ antwoord.
kej bedankt !!
Ze staan ook al op www.scholierenverkiezingen.nl
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
omaxje schreef:Picassox schreef:Pff.. Half 7.
Gewoon op het nieuw geloof ik.
^ antwoord.
kej bedankt !!
Aimee schreef:Dorée schreef:Ze kan natuurlijk ook een uitkering aanvragen. Die hoeft ze nl niet zoals bij een lening terug te betalen.
![]()
Van het recht op bijstand zijn in beginsel studerenden uitgesloten.
Ravenna schreef:jha een tijdje bedoel ik dan ook 4 jaar mij interesseert het toch helemaal niks ïk zit gelukkig nu nog helemaal veilig thuis en word er goed voor mij gezorgt dus ik heb niks te klagen en pas over een paar jaar ga ik het huis uit en dan zie ik wel weer wat er op mijn pad komt
Picassox schreef:Heerlijk Hollands zijn we weer.
Glensing schreef:Voor mij groep Wilders
Mazzel-meid schreef:Wilders
omaxje schreef:WOUTER BOS?? DIES GEK!!!!!
eefangel schreef:Bij ons op school zijn ook verkiezingen gehouden, en wat me ontzettend opviel was dat zo ongeveer HEEL VMBO op groep Wilders heeft gestemd, en hoe hoger het niveau, hoe minder Wilders, tot aan 6vwo, waar slechts 1 iemand op die groep stemde... wat kunnen we hier toch uit concluderen...
eefangel schreef:Bij ons op school zijn ook verkiezingen gehouden, en wat me ontzettend opviel was dat zo ongeveer HEEL VMBO op groep Wilders heeft gestemd, en hoe hoger het niveau, hoe minder Wilders, tot aan 6vwo, waar slechts 1 iemand op die groep stemde... wat kunnen we hier toch uit concluderen...