Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
juultjuh schreef:Ik vind het erg jammer dat hij dood is. Hij is wel erg egoïstisch geweest tegen over zijn kinderen en vrouw, en de rest van zijn familie, want hij had kunnen weten dat hij ooit door deze gevaarlijke spelletjes om het leven zou komen. Waarom hij ook geen beschermend pak aan hadMaarja. Je verwacht dan ook niet dat je gestoken wordt door een vis midden in je hart..
Erg jammer, ik keek graag naar zijn programma..
Julia.
juultjuh schreef:Ik vind het erg jammer dat hij dood is. Hij is wel erg egoïstisch geweest tegen over zijn kinderen en vrouw, en de rest van zijn familie, want hij had kunnen weten dat hij ooit door deze gevaarlijke spelletjes om het leven zou komen. Waarom hij ook geen beschermend pak aan had![]()
stef schreef:het enige wat ik me afvraag is dat er altijd (ook voor zijn overlijden) over steve gesproken wordt.
Een Jeff Corwin o.i.d. (ook op animal planet te zien) bijv hoor je ze niet over, en die doet toch echt hetzelfde hoor...
Sammie schreef:juultjuh schreef:Ik vind het erg jammer dat hij dood is. Hij is wel erg egoïstisch geweest tegen over zijn kinderen en vrouw, en de rest van zijn familie, want hij had kunnen weten dat hij ooit door deze gevaarlijke spelletjes om het leven zou komen. Waarom hij ook geen beschermend pak aan had![]()
Whahahahahahahahahahaha. geweldig! Mn dag is weer goed![]()
Hoe naief kun je zijn zeg...
Sammie schreef:
Whahahahahahahahahahaha. geweldig! Mn dag is weer goed![]()
Hoe naief kun je zijn zeg...
RZDLover schreef:op animal planet denk ik
fargo schreef:Op nu.nl en op telegraaf.nl staat dat er zondag van 's morgens vroeg tot 'snachts een marathon uitzending is van zijn series. Ik geloof van 6 uur 'smorgens tot 1 uur 'snachts. Dus de hele dag en niet alleen in de middag!
juultjuh schreef:Waar slaat dit op?
Ik was ook fan van hem, maar toch begrijp ik niet waarom hij dit soort grote risico's nam!
Niet voor de show iig!
juultjuh schreef:Ik vind het erg jammer dat hij dood is. Hij is wel erg egoïstisch geweest tegen over zijn kinderen en vrouw, en de rest van zijn familie,
juultjuh schreef:Tsja, ik zou echt niet zonder een bescherming tussen de pijlstaart roggen gaan zwemmen, ik denk trouwens dat helemaal niemand dat zou doen![]()
stef schreef:het enige wat ik me afvraag is dat er altijd (ook voor zijn overlijden) over steve gesproken wordt.
Een Jeff Corwin o.i.d. (ook op animal planet te zien) bijv hoor je ze niet over, en die doet toch echt hetzelfde hoor...
friendly schreef:fargo schreef:Op nu.nl en op telegraaf.nl staat dat er zondag van 's morgens vroeg tot 'snachts een marathon uitzending is van zijn series. Ik geloof van 6 uur 'smorgens tot 1 uur 'snachts. Dus de hele dag en niet alleen in de middag!
GEWELDIG!! Ik heb zondag wedstrijd en ben dus niet de hele dag thuis maar ik moet s;ochtends dus dan kan ik toch nog heel wat Steve-afleveringen zien! Jippie!
Heb ik trouwens gezien RZDlover..
@Juultjuh: nam ie niet. Zag er wel zo uit misschien maar hij wist precies wat hij aan het doen was en deed het met uiterste voorzichtigheid. Zag er dan wel niet zo uit maar dat komt omdat hij zo heftig enthousiast alles deed..
@katiavl: laat het dan door iemand met animal planet opnemen.. Kan je t wel zien. (geld trouwens voor iedereen die geen animal planet heeft)
Sammie schreef:@katiavl Jawel juultje wel. Die zwemt al jaren tussen de pijlstaartroggen en worstelt dagelijks met krokodillen. Dus die weet waar ze over praat.