'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

RZDLover

Re: 'Crocodile Hunter' Steve Irwin dood

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:40

op animal planet denk ik

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:49

Ik vind het erg jammer dat hij dood is. Hij is wel erg egoïstisch geweest tegen over zijn kinderen en vrouw, en de rest van zijn familie, want hij had kunnen weten dat hij ooit door deze gevaarlijke spelletjes om het leven zou komen. Waarom hij ook geen beschermend pak aan had Verward Maarja. Je verwacht dan ook niet dat je gestoken wordt door een vis midden in je hart..

Erg jammer, ik keek graag naar zijn programma.. Scheve mond

Julia.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 16:54

juultjuh schreef:
Ik vind het erg jammer dat hij dood is. Hij is wel erg egoïstisch geweest tegen over zijn kinderen en vrouw, en de rest van zijn familie, want hij had kunnen weten dat hij ooit door deze gevaarlijke spelletjes om het leven zou komen. Waarom hij ook geen beschermend pak aan had Verward Maarja. Je verwacht dan ook niet dat je gestoken wordt door een vis midden in je hart..

Erg jammer, ik keek graag naar zijn programma.. Scheve mond

Julia.

en ik weet dat hij juist helemaal NIET egoistisch is geweest tegen zijn familie.
zijn familie deed mee, kinderen leerden al op vroege leeftijd om te gaan met slangen en krokodillen.
die nemen de dierentuin ook over.
(als ze oud genoeg zijn)

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:09

juist hij was helemaal niet egoïstisch hoor! Hij was geeneens met die vis bezig het was gewoon een stom ongeluk Boos!

SHALALA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:11

Verdrietig

Had het topic nog niet gezien maar wist het wel al.

Ik vond het altijd zo gaaf wat hij allemaal deed, ik vond hem altijd zo koel.

Vriendjes zijn?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:12

Ja precies! Hij wist echt wel wat ie deed, en het zag er misschien niet zo uit maar hij deed nóg voorzichtiger sinds hij met Terri was en zeker toen Bindi en Bob er kwamen..

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:12

juultjuh schreef:
Ik vind het erg jammer dat hij dood is. Hij is wel erg egoïstisch geweest tegen over zijn kinderen en vrouw, en de rest van zijn familie, want hij had kunnen weten dat hij ooit door deze gevaarlijke spelletjes om het leven zou komen. Waarom hij ook geen beschermend pak aan had Verward

Whahahahahahahahahahaha. geweldig! Mn dag is weer goed Vork

Hoe naief kun je zijn zeg...

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:14

stef schreef:
het enige wat ik me afvraag is dat er altijd (ook voor zijn overlijden) over steve gesproken wordt.
Een Jeff Corwin o.i.d. (ook op animal planet te zien) bijv hoor je ze niet over, en die doet toch echt hetzelfde hoor...

Hij laat niet zo'n heftige indruk achter op de mensen. En naar mijn weten is hij niet op dezelfde manier bezig met de dieren als Steve.. Hij werkt ook met gevaarlijke dieren maar dat is ook de enige overeenkomst. Ook maakt hij geen documantaires.. Die laten ook een flinke indruk achter..

RZDLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:15

Sammie schreef:
juultjuh schreef:
Ik vind het erg jammer dat hij dood is. Hij is wel erg egoïstisch geweest tegen over zijn kinderen en vrouw, en de rest van zijn familie, want hij had kunnen weten dat hij ooit door deze gevaarlijke spelletjes om het leven zou komen. Waarom hij ook geen beschermend pak aan had Verward

Nagelbijten / Gniffelen

ik weet niet of iemand heeft gezien hoe hij Terri redde van een gevaarlijke gifslang toen ze tijdens een krokodillenredding voor het eerst meeging?

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:17

Sammie schreef:

Waar slaat dit op?

Ik was ook fan van hem, maar toch begrijp ik niet waarom hij dit soort grote risico's nam!
Niet voor de show iig!

En ik wil hiermee ook niet zeggen dat het zijn eigen schuld is, want dat vind ik niet.
Laatst bijgewerkt door September op 08-09-06 17:18, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:17

RZDLover schreef:
op animal planet denk ik

spijtig kan ik niet zien Verdrietig

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:19

fargo schreef:
Op nu.nl en op telegraaf.nl staat dat er zondag van 's morgens vroeg tot 'snachts een marathon uitzending is van zijn series. Ik geloof van 6 uur 'smorgens tot 1 uur 'snachts. Dus de hele dag en niet alleen in de middag!

GEWELDIG!! Ik heb zondag wedstrijd en ben dus niet de hele dag thuis maar ik moet s;ochtends dus dan kan ik toch nog heel wat Steve-afleveringen zien! Jippie!

Heb ik trouwens gezien RZDlover..

@Juultjuh: nam ie niet. Zag er wel zo uit misschien maar hij wist precies wat hij aan het doen was en deed het met uiterste voorzichtigheid. Zag er dan wel niet zo uit maar dat komt omdat hij zo heftig enthousiast alles deed..

@katiavl: laat het dan door iemand met animal planet opnemen.. Kan je t wel zien. (geld trouwens voor iedereen die geen animal planet heeft)

Annelies200

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:20

ooow ik had het gehoord op SkyRadio paar dagen terug vind het heel erg...Ik moest altijd lachen om zijn overdreven accent en hoe enthousiast ie altijd wel niet was bij elk beestje dat ie tegenkwam...
Hij was een voorbeeld voor veel Dierenvrienden...

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:21

juultjuh schreef:
Waar slaat dit op?

Ik was ook fan van hem, maar toch begrijp ik niet waarom hij dit soort grote risico's nam!

Niet voor de show iig!

Dit slaat precies op jou tekst! Als er iemand was die constant aan z'n gezin dacht was hij het wel! En aan wat voor beschermend pak denk jij in hemelsnaam? Zie je hem al als een michelinmannetje verpakt krokodillen en kangeroes redden?

Dat was nou eenmaal z'n leven en hij wist heel goed waar hij mee bezig was. Dátgene wat hem doodde kon iedereen overkomen die in de oceaan duikt. Alleen hij dook er net omdat hij een docu aan het opnemen was.

September

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:25

Tsja, ik zou echt niet zonder een bescherming tussen de pijlstaart roggen gaan zwemmen, ik denk trouwens dat helemaal niemand dat zou doen Knipoog

Maar dit gaat weer een eindeloze discussie worden, omdat ik mijn mening geef en een ander daar blijkbaar niet tegen kan. Jammer.

Groetjes, Julia Lachen

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:28

juultjuh schreef:
Ik vind het erg jammer dat hij dood is. Hij is wel erg egoïstisch geweest tegen over zijn kinderen en vrouw, en de rest van zijn familie,

Hoe was dat spreekwoord ook al weer? Over die klok en die klepel???

Echt waar, niet te geloven!

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:34

juultjuh schreef:
Tsja, ik zou echt niet zonder een bescherming tussen de pijlstaart roggen gaan zwemmen, ik denk trouwens dat helemaal niemand dat zou doen Knipoog

Prima dat jij je mening geeft, maar verdedig deze dan ook. Volgens mij heb je er nl. geen flauw benul van en roep je maar eens wat. Zoals stef al zegt Klok klepel.. geen idee... Droom maar fijn verder over je beschermend pakje Dromen

Als ik jou ws zou ik maar niet gaan paard rijden, stel je voor dat je valt.

Afbeelding

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:38

btw bij roggen word er nooit met bescherming geduikt Knipoog

Nathalie02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:38

Z'n vrouw werkte overigens ook met deze dieren. Voor ze met Steve Irwin trouwde werkte ze met poema's, dat zijn ook niet altijd zulke lieverdjes.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:39

@katiavl Jawel juultje wel. Die zwemt al jaren tussen de pijlstaartroggen en worstelt dagelijks met krokodillen. Dus die weet waar ze over praat.

Poiuytrewq

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 17:43

stef schreef:
het enige wat ik me afvraag is dat er altijd (ook voor zijn overlijden) over steve gesproken wordt.
Een Jeff Corwin o.i.d. (ook op animal planet te zien) bijv hoor je ze niet over, en die doet toch echt hetzelfde hoor...

Jeff Corwin heb ik nog nooit van gehoord. Zij zijn groot en ik is klein! Oooh maar volgens mij heb ik hem wel eens gezien ja, met slangen ofzo? Namen ben ik niet zo goed in ghehe.
Ik denk dat hij gewoon nog wat bekender moet worden, nu Steve weg is zal dat misschien wel wat beter lukken, denk ik.
Binnekort maar weer ff kijken hoe hij het doet.

Sammie waar verkopen ze die Clown.

xSemmiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 18:00

Echt heel erg dat hij overleden is Verdrietig
Was echt een toffe gozer!

Sirius_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 18:23

friendly schreef:
fargo schreef:
Op nu.nl en op telegraaf.nl staat dat er zondag van 's morgens vroeg tot 'snachts een marathon uitzending is van zijn series. Ik geloof van 6 uur 'smorgens tot 1 uur 'snachts. Dus de hele dag en niet alleen in de middag!

GEWELDIG!! Ik heb zondag wedstrijd en ben dus niet de hele dag thuis maar ik moet s;ochtends dus dan kan ik toch nog heel wat Steve-afleveringen zien! Jippie!

Heb ik trouwens gezien RZDlover..

@Juultjuh: nam ie niet. Zag er wel zo uit misschien maar hij wist precies wat hij aan het doen was en deed het met uiterste voorzichtigheid. Zag er dan wel niet zo uit maar dat komt omdat hij zo heftig enthousiast alles deed..

@katiavl: laat het dan door iemand met animal planet opnemen.. Kan je t wel zien. (geld trouwens voor iedereen die geen animal planet heeft)

*blij* kan dr ook heel wat zien

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 19:57

Sammie schreef:
@katiavl Jawel juultje wel. Die zwemt al jaren tussen de pijlstaartroggen en worstelt dagelijks met krokodillen. Dus die weet waar ze over praat.

Laten we het even gezellig en on topic houden. Anders gaan jullie maar verder via de pb Vork

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 20:01

valt me op dat mensen het inneens allemaal beter weten. Zoals de verzorgens van de zoo op hart van vlaanderen Verward
zucht inplaats van een beetje respect te hebben.