juval schreef:Raineri schreef:Vond dat BBB inderdaad in 2023 best wat aardige punten had mbt oa wonen en zorg. Ik heb wel goede moed dat ze bijdraaien eerlijk gezegd, maar misschien is fuseren met een grote partij niet gek om meer invloed te krijgen en een grotere Pool van ervaren politici te creëren. Wat denk jij over de toekomst van bbb Juval?
ik ben een optimist![]()
BBB heeft nu 4 zetels, dat lijkt me een prima basis om op door te gaan, hopelijk vinden ze de weg naar het midden weer terug. Het 'boerenprobleem' is voorlopig nog niet opgelost, dus ik denk dat BBB zeker bestaansrecht heeft en dat ze goede ideeën hebben.
En wie weet, worden ze toch nog gevraagd als aanvulling voor een coalitie, al is dat vrij onwaarschijnlijk.
Fuseren denk ik niet, ik zou geen partij kunnen bedenken waar we veel raakvlakken mee hebben. zie jij die wel?
We gaan het zien. Ik heb ze nog niet afgeschreven iig.
Ja zolang er draagvlak is heeft het absoluut bestaansrecht!
De motivatie van fuseren kwam vooral omdat slagkracht door ervaring lijkt te ontbreken. Ik dacht aan een nsc (maar uh ja, nu niet meer). Cda komt het meeste in de buurt dan? Is hem ook niet helemaal.. maar 4 zetels is niet onaardig voor nu. Hopelijk een goede vertegenwoordiging vooralsnog en dat ze erin kunnen groeien weer.