Plaatsing asielzoekers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-22 13:21

Benzz schreef:
Ik snap werkelijk niet hoe je zulke woorden uit je toetsenbord krijgt. Het zijn mensen he!!

Ik snap niet dat jij alles door een roze bril blijft zien...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Plaatsing asielzoekers

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 13:28

Benzz heeft wel gelijk, natuurlijk. Dit zijn mensen en zij hebben ook rechten. Het is de Nederlandse overheid die hier gruwelijk aan het falen is. Geen duidelijkheid, geen plan van aanpak, geen uitzicht op een snel proces.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 13:32

Nederland staat op de asielroute bekend als luilekkerland, wanneer gaat NL en de rest van de EU het voorbeeld van Denemarken nu ns volgen? Hun beleid werkt ontmoedigend en alleen de echte vluchtelingen die hun stinkende best willen doen te werken en assimileren zijn welkom. Dan hou je het uitschot toch beter buiten dan de manier waarop Nederland bezig is.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 13:50

Denemarken, bijna 6 miljoen miljoen inwoners
De bevolkingsdichtheid bedraagt 136,2/km²
Aantal asielzoekers januari t/m mei 2022 Denemarken: 833

Nederland bijna 18 miljoen
De bevolkingsdichtheid bedraagt 424 inw./km²
asielzoekers januari t/m mei 2022 Nederland: 15.388

In ons overvolle landje proppen we nog meer bij.
mensen buiten slapen, maar dat is blijkbaar heel humaan of zo.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 14:00

Volgens mij zegt niemand dat het humaan is, toch? De asielzoekers kunnen er ook niks aan doen dat Nederland een falend asielbeleid heeft, deels opgelegd door de EU.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 14:07

Ja maar als men het zo erg vindt zouden ze het beleid toch wel aanpassen?

Asielzoekers kijk ik overigens nergens op aan, ja oke de criminelen overlastgevers wel, maar verder geen.
Die doen gewoon wat de overheid ze aanbied.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 14:12

DuoPenotti schreef:
Ja maar als men het zo erg vindt zouden ze het beleid toch wel aanpassen?

Asielzoekers kijk ik overigens nergens op aan, ja oke de criminelen overlastgevers wel, maar verder geen.
Die doen gewoon wat de overheid ze aanbied.

Ja reken maar dat het rondgaat dat men hier voorrang krijgt op de eigen bevolking wat huisvesting betreft. Als een land niet respectvol met z'n eigen volk omgaat krijg je ook geen respect van nieuwkomers. Je faciliteert misbruik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-22 14:41

DuoPenotti schreef:
Asielzoekers kijk ik overigens nergens op aan,

Belangrijk punt vind ik.

De overheid faalt hier; de asielzoekers hebben geen enkele verantwoordelijkheid richting ons om daar geen gebruik van te maken!

De verandering zal in het beleid moeten zitten en de overheid moet hierop worden aangesproken, niet de asielzoekers zelf.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 09:19

Wat wel opvallend is, dat dat falen op meerdere Westerse landen van toepassing is. In Duitsland, mag elke Oekraïne vluchteling elk huis huren, dit wordt vergoed. Ze krijgen automatisch een uitkering en hoeven niet te werken. Natuurlijk mogen ze ook gratis naar de dierentuin. Het is logisch dat dit Schreve gezichten geeft bij de bevolking.

In Gloucestershire zijn meer dan 700 Oekraïners verwelkomd door de bevolking. Excel staat voor alle vluchtelingen. Oorspronkelijk komt hij uit Kiew. Helaas zijn zijn papieren verbrand in Mariupol. Heeft hij en de andere een Afrikaans uiterlijk en zijn het allemaal alleenstaande mannen.

Helaas heb ik op internet niets kunnen vinden over the great Reset. Heb wel gehoord, dat het een plan van hun is om europa met vluchtelingen van binnenuit kapot te maken. Maar dat is Wappie theorie. Las het eens ergens.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 09:26

Nu willen ze ze op een schip op zee opvangen, denken ze dat ze dan verdwijnen ofzo van wat je niet ziet is er niet 8)7

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 09:44

Moderatoropmerking:
Dit bericht was tegen de Boktregels geformuleerd. Uitspraken met een racistische toon zijn op Bokt niet toegestaan
Laatst bijgewerkt door ynskek op 27-07-22 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht tegen de regels geformuleerd

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 09:46

Hoezo kunnen ze dat op een schip niet? Die zal vast wel aan de kade liggen.

Waarom niet zeggen, sorry we hebben ons best gedaan maar er is geen plek.
Als de bus vol is mag je er ook niet bij, als de bioscoop zijn stoelen heeft verkocht mag je er ook niet bij, als alle huizen vol zijn, waarom dan wel mensen erbij?

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 09:47

Dinopino schreef:
Wat wel opvallend is, dat dat falen op meerdere Westerse landen van toepassing is. In Duitsland, mag elke Oekraïne vluchteling elk huis huren, dit wordt vergoed. Ze krijgen automatisch een uitkering en hoeven niet te werken. Natuurlijk mogen ze ook gratis naar de dierentuin. Het is logisch dat dit Schreve gezichten geeft bij de bevolking.

In Gloucestershire zijn meer dan 700 Oekraïners verwelkomd door de bevolking. Excel staat voor alle vluchtelingen. Oorspronkelijk komt hij uit Kiew. Helaas zijn zijn papieren verbrand in Mariupol. Heeft hij en de andere een Afrikaans uiterlijk en zijn het allemaal alleenstaande mannen.

Helaas heb ik op internet niets kunnen vinden over the great Reset. Heb wel gehoord, dat het een plan van hun is om europa met vluchtelingen van binnenuit kapot te maken. Maar dat is Wappie theorie. Las het eens ergens.

Als ze geen Oekraïens spreken is het toch wel duidelijk dat ze de boel oplichten? Hoe dom dat hier weer ingetrapt wordt. Dat gaat natuurlijk als een lopend vuurtje zodat er nog veel meer een kansje komen wagen.

Was het niet Nostradamus die al voorspelde dat de derde wereldoorlog zich in Europa zou afspelen en dat Europa ontwricht zou worden door asielzoekers?

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 09:48

DuoPenotti schreef:

Als de bus vol is mag je er ook niet bij, als de bioscoop zijn stoelen heeft verkocht mag je er ook niet bij, als alle huizen vol zijn, waarom dan wel mensen erbij?

Aan de kade is juist slecht want dan gaan ze alsnog de stad onveilig maken. Op zee heb je daar geen last van. Vlissingen heeft in elk geval nee gezegd, ze willen daar geen toename van tuig die de stad teistert.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 09:51

DuoPenotti schreef:

Omdat je dat niet zomaar kan zeggen. We worden helaas door Brussel geleefd op dat gebied.

tamary

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 11:03

purny schreef:
DuoPenotti schreef:

Omdat je dat niet zomaar kan zeggen. We worden helaas door Brussel geleefd op dat gebied.

Vandaar dus laat ze maar op straat slapen en dat flink in het nieuws komen hopende dat het doorgegeven wordt en er minder hier heen komen.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 11:16

Misschien moet de regering dan eens ballen kweken?
Ik bedoel Denemarken doet het ook anders. Dus het kan.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 11:33

DuoPenotti schreef:
Misschien moet de regering dan eens ballen kweken?
Ik bedoel Denemarken doet het ook anders. Dus het kan.

Ja precies, die zijn ook EU lid en varen gewoon hun eigen betere koers hierin. Hier moeten de andere EU landen een voorbeeld aan nemen ipv te blijven dweilen zonder de kraan dicht te willen draaien.

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-22 12:17

Gister was een lid van de VVD op tv en die is van Afgaanse komaf. Zijn ouders zijn vroeger hierheen gevlucht. Hij zij letterlijk dat er aan het feit voorbij gegaan word die mensen nog altijd beter hier veilig buiten of in een tentje kunnen liggen dan zijn waar ze vandaan komen en onder de duim van de Taliban moesten leven!

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 12:24

Half Nederland ligt in dit seizoen vrijwillig in een tentje op de camping en dan zou het te min zijn voor asielzoekers?

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 13:49

elnienjo schreef:
Half Nederland ligt in dit seizoen vrijwillig in een tentje op de camping en dan zou het te min zijn voor asielzoekers?

Ze liggen niet eens in een tentje meer.

Ik begin nu toch ook wel wat meer moeite te krijgen met bepaalde opmerkingen die hier geplaatst worden.

Het is toch echt de regering die dit veroorzaakt. Ik krijg ook het gevoel dat ze gewoon hun handen er niet aan willen branden en alles maar op zijn beloop laten.

En hoe je het went of keert het blijven wel mensen.

elnienjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 13:51

De regering moet ASAP naar Denemarken op werkbezoek om van hen te leren en zsm hier ook in te voeren om het tij te keren.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 13:56

Nee ik vind buiten slapen ook niet kunnen. Goed uiteraard is het veilig maar dat moet je niet willen.
En dan kun je ineens nieuwe opvangplekken creëren, maar de doorstroom kan nog steeds niet.

Ik begrijp onze regering dus gewoon niet. Waarom doen ze dat zo?
Dit is voor niemand toch fijn?
We willen Nederland voordoen als humaan land maar zijn het alles behalve.

Maak dan een vuist tegen Brussel, dit kan niet meer, want dit is onmenselijk.
Vol = vol klinkt zo Janmaat, maar onderhand is die uitspraak toch wel waar.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 14:24

Je kan een fles vullen tot hij overloopt en dat is hier ook precies aan de hand, dweilen met de kraan open.
Daarom begrijp ik niet waar ze mee bezig zijn en dan zie je die minister heel blij zijn idee vertellen dat hij ze op cruiseschepen op zee wil huisvesten 8)7

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-22 16:23

Dat zal wel een horror cruise worden. Op een overvol schip waar niets te doen is.
Feitelijk is het een drijvende gevangenis.