Benzz schreef:Ik snap werkelijk niet hoe je zulke woorden uit je toetsenbord krijgt. Het zijn mensen he!!
Ik snap niet dat jij alles door een roze bril blijft zien...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Ja maar als men het zo erg vindt zouden ze het beleid toch wel aanpassen?
Asielzoekers kijk ik overigens nergens op aan, ja oke de criminelen overlastgevers wel, maar verder geen.
Die doen gewoon wat de overheid ze aanbied.
DuoPenotti schreef:Asielzoekers kijk ik overigens nergens op aan,
Dinopino schreef:Wat wel opvallend is, dat dat falen op meerdere Westerse landen van toepassing is. In Duitsland, mag elke Oekraïne vluchteling elk huis huren, dit wordt vergoed. Ze krijgen automatisch een uitkering en hoeven niet te werken. Natuurlijk mogen ze ook gratis naar de dierentuin. Het is logisch dat dit Schreve gezichten geeft bij de bevolking.
In Gloucestershire zijn meer dan 700 Oekraïners verwelkomd door de bevolking. Excel staat voor alle vluchtelingen. Oorspronkelijk komt hij uit Kiew. Helaas zijn zijn papieren verbrand in Mariupol. Heeft hij en de andere een Afrikaans uiterlijk en zijn het allemaal alleenstaande mannen.
Helaas heb ik op internet niets kunnen vinden over the great Reset. Heb wel gehoord, dat het een plan van hun is om europa met vluchtelingen van binnenuit kapot te maken. Maar dat is Wappie theorie. Las het eens ergens.
DuoPenotti schreef:Hoezo kunnen ze dat op een schip niet? Die zal vast wel aan de kade liggen.
Waarom niet zeggen, sorry we hebben ons best gedaan maar er is geen plek.
Als de bus vol is mag je er ook niet bij, als de bioscoop zijn stoelen heeft verkocht mag je er ook niet bij, als alle huizen vol zijn, waarom dan wel mensen erbij?
DuoPenotti schreef:Hoezo kunnen ze dat op een schip niet? Die zal vast wel aan de kade liggen.
Als de bus vol is mag je er ook niet bij, als de bioscoop zijn stoelen heeft verkocht mag je er ook niet bij, als alle huizen vol zijn, waarom dan wel mensen erbij?
purny schreef:DuoPenotti schreef:Hoezo kunnen ze dat op een schip niet? Die zal vast wel aan de kade liggen.
Omdat je dat niet zomaar kan zeggen. We worden helaas door Brussel geleefd op dat gebied.
DuoPenotti schreef:Misschien moet de regering dan eens ballen kweken?
Ik bedoel Denemarken doet het ook anders. Dus het kan.
elnienjo schreef:Half Nederland ligt in dit seizoen vrijwillig in een tentje op de camping en dan zou het te min zijn voor asielzoekers?