Een partij die de boeren en burgers op het platteland nog enige hoop geeft.
Een stem op links is een stem tegen de agrarische sector in Nederland.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Het is wel leuk om te zien dat Bokt niet de algemene peilingen weer geeft. CDA 2%, PVV 8% en GL 15 %.
Je zou niet verwachten van een toch wat elitaire sport dat er zoveel GL gestemd wordt.
idinn schreef:Ik werk in de agrarische sector en stem op links. Ben van mening dat er zeker wat moet veranderen. Imo klopt er iets niet aan het systeem als je boeren met landbouwsubsidies overeind moet houden.
.
juval schreef:idinn schreef:Ik werk in de agrarische sector en stem op links. Ben van mening dat er zeker wat moet veranderen. Imo klopt er iets niet aan het systeem als je boeren met landbouwsubsidies overeind moet houden.
.
en wat denk je dat links daaraan wil gaan veranderen, wat positief zou zijn voor de boeren? Zeker als je in de sector werkt zou je beter moeten weten vind ik.
Fitzroy schreef:Het is wel leuk om te zien dat Bokt niet de algemene peilingen weer geeft. CDA 2%, PVV 8% en GL 15 %.
Je zou niet verwachten van een toch wat elitaire sport dat er zoveel GL gestemd wordt.
Femke_Tweety schreef:Bokt is natuurlijk relatief jong (is vaak iets meer richting links) en relatief veel vrouw.
En paardenliefhebberij: je ziet de laatste jaren een stijging van mensen die helemaal niet zo veel geld hebben, en toch van alles met paarden doen.
Ook verschuiving van wedstrijdbinnenpaard vs recreatienaturals
(Extreeeeeem gechargeerd natuurlijk)
Dus dat bokt niet vooral heel veel vvd is begrijp ik wel.
Elisa2 schreef:Groenlinks is zeker niet groener of beter voor de boeren en/ of agrarische sector. Wat komt er daarna, paardenhouderij? Laat je niet misleiden door het groen in de naam. Ik vind het tegenwoordig eerder grijslinks.
Volgens mij wil iedere partij wel veranderingen wbt de agrarische sector, maar ze allemaal anders invullen. In ieder geval is boeren uitkopen en op die plekken huizen bouwen imo geen goede lange termijn oplossing en al helemaal niet beter voor de dieren.
juval schreef:idinn schreef:Ik werk in de agrarische sector en stem op links. Ben van mening dat er zeker wat moet veranderen. Imo klopt er iets niet aan het systeem als je boeren met landbouwsubsidies overeind moet houden.
.
en wat denk je dat links daaraan wil gaan veranderen, wat positief zou zijn voor de boeren? Zeker als je in de sector werkt zou je beter moeten weten vind ik.
Fitzroy schreef:En dan, Fransje? Dan krijg je echt een lelijk versnipperd landschap. Hier een wijkje, daar een wijkje ...