Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Conspiracy theorieën en hun aanhangers.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:08

Ik kijk meteen rond in mijn kamer of wat ik heb ook op aarde is gemaakt.
Het meeste wel geloof ik...

nps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:09

Van aarde is ook veel beter dan al die andere troep van de maan, mars en venus enzo.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:12

De hamvraag is natuurlijk: weet je zeker dat je zelf op aarde bent gemaakt?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 12:37

mysa schreef:
De hamvraag is natuurlijk: weet je zeker dat je zelf op aarde bent gemaakt?

The plot thickens

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 13:51

Met de reptilians moet je natuurlijk altijd uitkijken dat ze niet allerlei buitenaardse crap in je dingen stoppen. Dus als je je kamer rondkijkt, dan kan je wel denken dat alles van aarde komt, maar weet je dat wel zeker *insert griezelsmiley*

Maar ik geef toe dat ik me liever tegen EMR, elektromagnetische straling bescherm, dan tegen elektromagnetische frequentie. Als ze dat soort onzin verkopen, dan zou je toch verwachten dat ze weten waar ze over praten en de juiste termen gebruiken :=

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 14:53

... de maan is van groene kaas, dat is algemeen bekend.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-20 21:17

Oh die ketting wat een geld klopperij! En sneu voor de mensen die hem aanschaffen en werkelijk denken dat het werkt terwijl het een grote marketing stunt is.

Ik denk inderdaad het geloven in complottheorieën dat het een soort hou vast bied en daar zoeken mensen in deze tijd zeker in. Wat onzekerheid haat elk mens en het voelt niet veilig.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 14:06

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 15:03

Ik ben niet heel bekend met Qanon, maar wat is hun bewijs dat Trump niet deel is van die “deep-state?”

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 15:28

Die vraag maakt duidelijk dat je het echt totaal niet begrepen hebt
(gelukkig maar :D ;) )

maava

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 15:58

Precies. :’) als ik mij er meer in verdiep vind ik het antwoord vast wel, maar met een aantal google search kom ik er niet, dus dacht ik ik vraag het hier.
Er is dus een deepstate van satanistische pedofiele mensen, maar waar waarom zou trump hier geen deel van zijn? Is trump de enige die dit “stille gevecht” kan houden, waarom word deze man zo blind gevolgd?

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-20 17:35

Omdat volgens de Qanon gelovers Trump de nieuwe messias is die hun naar een nieuwe wereld zal leiden. Daarom kan hij dus geen onderdeel van die deep state zijn.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 09:20

wait... whut... :')
Ik ken redelijk veel theorieen, maar deze is geheel nieuw.. dat wordt weer een rondje spiraling straks :')

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:04

Karl66 schreef:
Omdat volgens de Qanon gelovers Trump de nieuwe messias is die hun naar een nieuwe wereld zal leiden. Daarom kan hij dus geen onderdeel van die deep state zijn.

Tja...
Er was een tijd waarin gold dat zodra er over iemand werd geroepen 'dat het de messias was' de aangeduide persoon ogenblikkelijk maande tot stilzwijgen en dergelijke.

Wat zou DT doen?
Gezellig stellen dat hij uiteraard de Messias is, 'a very good one, by the way'....?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 18:08

Janneke2 schreef:
Karl66 schreef:

Tja...
Er was een tijd waarin gold dat zodra er over iemand werd geroepen 'dat het de messias was' de aangeduide persoon ogenblikkelijk maande tot stilzwijgen en dergelijke.

Wat zou DT doen?
Gezellig stellen dat hij uiteraard de Messias is, 'a very good one, by the way'....?

“The best one, maybe even better than Jesus“

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 19:18

+:)+
... ja, dat zou hij zeggen!

_/-\o_

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 20:48

Net een krantje doorgelezen met allemaal complottheorieën over corona en jemig wat een gevaarlijke fouten staan daar in.

Mijn moeder kreeg het van een klant wel heeft mijn moeder heel duidelijk aangegeven dat ze er niet in geloofde. Meer uit beleefdheid aangenomen. Ze dacht trouwens eerst dat het een krantje was over biologische producten :')

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:05

Zebrastreep schreef:
Net een krantje doorgelezen met allemaal complottheorieën over corona en jemig wat een gevaarlijke fouten staan daar in.

Mijn moeder kreeg het van een klant wel heeft mijn moeder heel duidelijk aangegeven dat ze er niet in geloofde. Meer uit beleefdheid aangenomen. Ze dacht trouwens eerst dat het een krantje was over biologische producten :')

Oh! gooi eens door de scanner! lijkt me eigenlijk wel lachen, gieren, brullen als het niet zo'n bloedserieus onderwerp zou zijn.

Naar aanleiding van een ander topic en even terug grijpend naar de vorige pagina; wat vinden die velden-angsthazen dan van magneetveld therapie (bewezen werkzaam in de fysio) of lasertherapie?

En wat vinden die gasten dan eigenlijk van zonlicht? Immers, dat maakt ook deel uit van het frequentie-spectrum.

Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:11

ikke schreef:
Zebrastreep schreef:

Oh! gooi eens door de scanner! lijkt me eigenlijk wel lachen, gieren, brullen als het niet zo'n bloedserieus onderwerp zou zijn.

Naar aanleiding van een ander topic en even terug grijpend naar de vorige pagina; wat vinden die velden-angsthazen dan van magneetveld therapie (bewezen werkzaam in de fysio) of lasertherapie?

En wat vinden die gasten dan eigenlijk van zonlicht? Immers, dat maakt ook deel uit van het frequentie-spectrum.

[ Afbeelding ]

Ik kan ze wel eens in scannen met de telefoon. Vooral het stukje T-cellen dat mensen die milde klachten hebben of zelfs helemaal niet ziek worden genoeg T-cellen hebben en ze beweren dat er minder mensen ziek zijn of overleden dan werkelijk. En het wordt wel veel geschreven door mensen die geen studie hebben gedaan met iets van ziekten.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:27

Zebrastreep schreef:
Ik kan ze wel eens in scannen met de telefoon. Vooral het stukje T-cellen dat mensen die milde klachten hebben of zelfs helemaal niet ziek worden genoeg T-cellen hebben en ze beweren dat er minder mensen ziek zijn of overleden dan werkelijk. En het wordt wel veel geschreven door mensen die geen studie hebben gedaan met iets van ziekten.

Doe eens.

punt is dat er best wel mensen overleden zullen zijn waarbij Corona maar een beperkte of geen rol heeft gespeeld maar wel zo genoemd worden. Er zijn ongetwijfeld fouten gemaakt in de marge.
Maar als er 10.000 mensen overleden zijn (ik vond 9700 overledenen in de periode wk10 t/m wk19 site RIVM) dan zijn er misschien wel 100 verkeerde/onterechte meldingen gemaakt.

Dan kun je zeggen dat er minder mensen overleden zijn aan corona. Dat dat nauwelijks 1% van alle geregistreerde meldingen is, verzwijg je dan.
Dat er mensen aan corona overleden zijn zonder dat die als zodanig geregistreerd zijn, zeg je ook niet terwijl dat ongetwijfeld ook voorgekomen is.

Zo leiden dat soort gasten de aandacht naar de cijfers die hen passen maar ze verzwijgen domweg het totale plaatje.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:29

Afbeelding
Ik kreeg deze voorbij op FB... ik snap geen reet van die redenatie, maar blijkbaar zijn er mensen die het wel snappen en er volledig achterstaan.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:35

Zoiets kan je toch alleen verzinnen met paddo’s op :?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 21:40

Brainless schreef:
[ [url=m/BV9QnM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kreeg deze voorbij op FB... ik snap geen reet van die redenatie, maar blijkbaar zijn er mensen die het wel snappen en er volledig achterstaan.

Dit is wel overtreffende trap van wat ik normaal voorbij zie komen :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 22:05

Brainless schreef:
[ [url=m/BV9QnM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Het is de schuld van Lange Frans

Als je daar tijd voor hebt moet je haast wel echt niks meer te doen hebben. Lijkt mij wel erg lastig een leven in eigenlijk angst want dat is het.

vanmorgen nog een mooi stukje gelezen over complottheorieën hoe het kan dat mensen daarin geloven. Het kwam erop neer dat mensen bij een ramp graag een schuldige willen hebben. Dus er moet iemand verantwoordelijk worden gehouden voor de ramp. Er komt dan een zogenaamd 'antwoord' met een duidelijke schuldige Er zijn mensen die het fijner vinden om in een complottheorie te moeten leven dan in onzekerheid.

Maar wel grappig ze gaan wel gebruik maken van 5-G om hun berichten te kunnen posten. Of laat ze lekker bij 3 of 4 G. Dan houdt het vanzelf op. Vraag mij dan niet af waarom ze niet zeuren over 3 of 4 G dat zorgt dan immers ook voor straling.

Wel zijn sommige complottheorieën echt eng als het wel zo zou zijn. Ik zie wel enige vergelijking met mijn angst voor ziekten en angst voor complottheorieën. Ik wil ook altijd een antwoord op een pijntje of klacht en het zou heel eng zijn als een bepaalde klacht echt iets ernstig is. Ook ik kan dan vaak niet meer logisch nadenken ga Google af en op zoek naar een rust geven antwoord ( de zogenaamde schuldige). Toch wel veel overeenkomsten.

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-20 22:10

Ik snap wel wat daar staat: gel*l.
Simpel googlen leert dat 5G op 3,5GHz draait

Het feit dat ze Ghz schrijven, in plaats van GHz zoals het hoort, zegt mij genoeg.
Die mm die ertussen staan is pure interessant-doenerij.

60GHz wordt al jaren gebruikt, o.a. voor korte-afstand straalverbindingen.

De V-band bestaat ook en werkt inderdaad op 60GHz, maar uitgaande van deze site worden er nuttigere dingen mee gedaan:
http://www.60ghzwireless.com/home.html

Ja, dat is natuurlijk een afleidingsmanoevre; ze zitten ook in dat complot......

Dat ik deze systemen al plaatste bij Imtech (kent iemand dat nog?) lang voordat de kreet 5G nog maar uitgevonden was, vergeten we voor het gemak maar even.
Mobiele telefonie bediende zich eind jaren 90 van straalverbindingen om minder KPN-lijnen in te huren voor hun verbindingen van de mast met het vaste telefoonnet.

Uit die tijd stamt ook de grap: wat kost het om een pijpdiameter te meten? 8000 euro!

@zebrastreep: over 3G en 4G is hetzelfde gel*l rond geroepen.