Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karl66 schreef:Omdat volgens de Qanon gelovers Trump de nieuwe messias is die hun naar een nieuwe wereld zal leiden. Daarom kan hij dus geen onderdeel van die deep state zijn.
Janneke2 schreef:Karl66 schreef:Omdat volgens de Qanon gelovers Trump de nieuwe messias is die hun naar een nieuwe wereld zal leiden. Daarom kan hij dus geen onderdeel van die deep state zijn.
Tja...
Er was een tijd waarin gold dat zodra er over iemand werd geroepen 'dat het de messias was' de aangeduide persoon ogenblikkelijk maande tot stilzwijgen en dergelijke.
Wat zou DT doen?
Gezellig stellen dat hij uiteraard de Messias is, 'a very good one, by the way'....?
Zebrastreep schreef:Net een krantje doorgelezen met allemaal complottheorieën over corona en jemig wat een gevaarlijke fouten staan daar in.
Mijn moeder kreeg het van een klant wel heeft mijn moeder heel duidelijk aangegeven dat ze er niet in geloofde. Meer uit beleefdheid aangenomen. Ze dacht trouwens eerst dat het een krantje was over biologische producten
ikke schreef:Zebrastreep schreef:Net een krantje doorgelezen met allemaal complottheorieën over corona en jemig wat een gevaarlijke fouten staan daar in.
Mijn moeder kreeg het van een klant wel heeft mijn moeder heel duidelijk aangegeven dat ze er niet in geloofde. Meer uit beleefdheid aangenomen. Ze dacht trouwens eerst dat het een krantje was over biologische producten
Oh! gooi eens door de scanner! lijkt me eigenlijk wel lachen, gieren, brullen als het niet zo'n bloedserieus onderwerp zou zijn.
Naar aanleiding van een ander topic en even terug grijpend naar de vorige pagina; wat vinden die velden-angsthazen dan van magneetveld therapie (bewezen werkzaam in de fysio) of lasertherapie?
En wat vinden die gasten dan eigenlijk van zonlicht? Immers, dat maakt ook deel uit van het frequentie-spectrum.
[ Afbeelding ]
Zebrastreep schreef:Ik kan ze wel eens in scannen met de telefoon. Vooral het stukje T-cellen dat mensen die milde klachten hebben of zelfs helemaal niet ziek worden genoeg T-cellen hebben en ze beweren dat er minder mensen ziek zijn of overleden dan werkelijk. En het wordt wel veel geschreven door mensen die geen studie hebben gedaan met iets van ziekten.
Brainless schreef:[ [url=m/BV9QnM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik kreeg deze voorbij op FB... ik snap geen reet van die redenatie, maar blijkbaar zijn er mensen die het wel snappen en er volledig achterstaan.