Mindim schreef:Deed jij ook eerder met je make up antwoord maar enfin...
Ik woon in een gebied waar ik er nu geen last van heb. Maar voorheen woonde ik nabij het azc delfzijl. Het grootste gros aan vluchtelingen aldaar zijn jonge mannen. Meestal zijn de jonge mannen (voornamelijk marokkanen en algerijnen) de economische vluchteling en gezinnen zie je amper.
Ten eerste gingen mijn gemeentelijke belastingen omhoog, er is tonnen en tonnen geinvesteerd aan het azc aldaar, alleen al aan het saneren van de grond. Heel fijn in een al bijna failliete gemeente.
Verder werd er door de jonge mannen in kwestie enorm veel gejat en weer verhandeld in de trein, wat niet een heel veilig gevoel gaf. Ze jatten ook prima van hun mede asielzoekers trouwens. Inbraken en zakkenrollen waren aan de orde van de dag.
Ze kregen een gratis sportschoolabonnement en sinds dat inging werden er enorm veel sportschoenen gejat en nee niet door iemand anders, want het is hun nummer handeltje.
Ze proberen vrouwen te intimideren in de sportschool, want als vrouw ben je niets in hun ogen. Gelukkig is de sportschool gestopt met het toegang verlenen van....
Om maar een kleine greep te noemen...
Verder geloof ik dat de algemene kosten die de gemiddelde nederlander betaald, stijgen door oa vluchtelingen.
Maar goed, zal het topic er verder niet mee vervuilen..
Ah, kijk, hier kan ik wel wat mee... Die gemeentelijke belastingen kwamen namelijk niet in mij op.
Nu heb ik zelf ook nog maar net twee jaar een eigen huis, dus het valt mij (nog?) niet zo zeer op.
En aangezien hier geen AZC kwam/komt, zal ik dat ook niet echt gaan merken nee.