Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:20

Ik vind de theorie van Michiel Hegener zo gek nog niet, het is duidelijk doordacht en realistisch.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:21

Tribunals schreef:
Ik vind de theorie van Michiel Hegener zo gek nog niet, het is duidelijk doordacht en realistisch.

Oneens. Het hangt aan elkaar van aannames.

Pepper3

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:23

Ik kan nergens vinden wat anne als laatste naar haar vader gestuurd zou hebben. Weet iemand dat? En hoelaat dag was?

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:25

Wellicht willen ze dat voor zichzelf houden, en gezien de speculaties etc van dat appje naar haar vriend zou ik dat ook zo houden als ik hen was. Politie zal daar vast alles wel over weten :)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:29

Tribunals schreef:

Maar ik neem eigenlijk aan dat de politie ook wel op zijn manier heeft gekeken en een tijdlijn heeft gemaakt, alles wat zij zien en horen van het onderzoek is volgens mij maar een heel klein deel van waarmee ze bezig zijn, er zal zoveel meer spelen op de achtergrond.. ik zie op Facebook ook vaak de vraag langskomen waarom de politie daar niks mee doet, lijkt me onzin.

Tribunals

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:32

anne_bento schreef:
Tribunals schreef:

Maar ik neem eigenlijk aan dat de politie ook wel op zijn manier heeft gekeken en een tijdlijn heeft gemaakt, alles wat zij zien en horen van het onderzoek is volgens mij maar een heel klein deel van waarmee ze bezig zijn, er zal zoveel meer spelen op de achtergrond.. ik zie op Facebook ook vaak de vraag langskomen waarom de politie daar niks mee doet, lijkt me onzin.

Dat denk ik inderdaad ook hoor.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 11:40

verootjoo schreef:
Ze werd voor het laatst gezien in de ketsheuvel. Serieus de ketsheuvel? :')

Die vermoedelijk al zo heette voordat "ketsen" er een nieuwe betekenis bij kreeg.

Maar goed. Het is heel nobel dat er nu nog steeds in de buurt gezocht wordt en er zijn voor zover wij gewone burgers weten ook geen andere aanwijzingen maar ik denk niet dat Anne hier in de buurt is. Ik denk ook niet dat ze nog in leven is. Hopelijk wordt ze gauw gevonden (of geeft de dader zich aan, waar ik nog het meeste van uitga) zodat het hele gebeuren over is. De energie die er omheen hangt is bepaald onprettig.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:18

Gwenvd schreef:
De groene volvo is uitgesloten van betrokkenheid

Bron?
Ik ben net het nieuws aan het lezen op AD en Nu.nl en Lees daar niks over.

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:21

Volgens mij is de groene Volvo überhaupt niet in krantenberichten genoemd (althans ik heb het niet gezien), alleen op de twitterfeed van een journalist.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:22

Politie heeft dat zelf getwitterd :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:24

Alsnog wel handig op om een bron te vermelden.

Gwenvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:31

excuus zal volgende keer een bron vermelden

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:35

Ik kijk elke keer even of er al nieuws is. Helaas nog steeds niets.
Arme familie :(
Keek net even op de site van de politie, van vermiste mensen. Zijn er best een hoop die spoorloos zijn.
Hoop zo dar Anne gevonden wordt. Uiteraard liefst levend en wel, maar ik hoop zo dat de familie niet de rest van hun leven in onwetendheid moet leven.

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:37

Het feit dat ze nu bij Soesterberg/Soestduinen zoeken, is misschien een aanwijzing dat er nu toch meer gedacht wordt in de richting van de theorie van Michiel Hegener. De factor weer speelt daarbij een belangrijke rol. Het klinkt aannemelijk dat Anne voor het slechte weer ging schuilen onder dat ecoduct. Misschien at ze daar ook wat, ze was al een aardige tijd aan het fietsen, het was etenstijd en ze was natgeregend, ik kan me voorstellen dat je dan wat wilt eten. Sowieso dat ze proviand had meegenomen in haar rugzak. Wat ik me ook goed kan voorstellen, is dat ze gezien het weer en het tijdstip van plan was om via Den Dolder terug te fietsen (korter, niet door het bos), in plaats van via Huis ter Heijde. Maar dat ze daar de kans niet voor kreeg omdat ze overvallen werd.
Persoonlijk denk ik niet dat ze ontvoerd is of ergens anders heen gebracht, omdat de route waar zij langs fietste na het laatste telefoonsignaal niet een route is waar gemakkelijk auto's kunnen komen.
Hopelijk vinden ze haar snel. Zo niet, dan kunnen ze hopelijk via DNA-sporen op de gevonden spullen de dader vinden en komt er via die weg meer duidelijkheid over Annes lot.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:49

Cayenne schreef:
Ja hoor, dat kunnen ze zeker. Laatst nog een verhaal van een lijkhond die na 26 jaar nog een stoffelijk overschot wist te lokaliseren.

Klopt met lijkenhonden kan dit inderdaad, maar met een spoor wat door een levend lopend mens gemaakt word met zekerheid niet!

Kaus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 12:53

Een lijkenhond zoekt gewoon naar een algemeen geur van stoffelijk overschot. Die kan dus niet specifiek naar een persoon zoeken. De sporen van een levende Anne zullen ondertussen wel weggevaagd zijn neem ik aan?

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:00

wat een drama zeg, vreselijke onzekerheid voor alle betrokkenen!

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:03

Ik las iets met militairen zoeken bij den dolder

Chiave

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:05

FennyPower schreef:

Het is fijn als er aan bronvermelding gedaan zou worden. Dat houdt de boel overzichtelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:14

Afbeelding

Alpha89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:19

Leger is nu met een behoorlijk tempo verplaatst naar Restaurant de Hoefslag (meer richting Huis ter Heide)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:21

Ik hoop echt dat ze haar vandaag zullen vinden ;(

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:46

Dat hoop ik ook. :\ ik schrok helemaal van de melding van de Nu.nl app. Was het een update over de kabinetsformatie |o

De theorie van die journalist vind ik plausibel, het is goed doordacht in ieder geval. Maar ik denk dat de politie ook wel een tijdlijn heeft gemaakt. Ze zullen redenen hebben om te zoeken waar ze zoeken.

Betekent misschien wel iets dat het leger zich zo vlot richting dat restaurant heeft verplaatst. Of ze gingen gewoon lunchen daar.. :')

Ik weet het ook niet.. Hoop dat er snel duidelijkheid komt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:47

Alpha89 schreef:
Leger is nu met een behoorlijk tempo verplaatst naar Restaurant de Hoefslag (meer richting Huis ter Heide)

Dat komt omdat ze daar een pauze houden, niet omdat er daar iets specifieks gevonden is. Een vriend van mij (nielskalkman op Twitter) is ter plaatse als journalist, op zijn profiel kan je de boel imo goed volgen. Wat ik zelf prettig vind is dat hij een respectvolle afstand houdt en niet in de weg loopt.

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-17 13:56

Chiave schreef:
FennyPower schreef:

Het is fijn als er aan bronvermelding gedaan zou worden. Dat houdt de boel overzichtelijk.

Sorry kon niks plaatsen zonet.. anders had ik dat wel gedaan;)