Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Het feit dat hier al meerdere malen genoemd Is dat volgens de islam een burka niet nodig Is, ze in Iran en Irak al aangeven dat dat overdreven Is en dat daar niet op gereageerd wordt zegt mij genoeg.
Cowboy55 schreef:Marjoow schreef:Het feit dat hier al meerdere malen genoemd Is dat volgens de islam een burka niet nodig Is, ze in Iran en Irak al aangeven dat dat overdreven Is en dat daar niet op gereageerd wordt zegt mij genoeg.
Ik reageerde nog niet omdat ik:
a) moet werken en niet de tijd heb om op alles te reageren;
b) je heel veel dingen zegt. Als ik op alles moet reageren omdat jij anders vind dat je gelijk hebt dan is dat maar zo. Overigens hanteer je dan een drogreden: Argumentum ex silentio.
Shadow0 schreef:En mensen die die mening uiten, zouden dat in vrijheid mogen doen waarbij ze wel met argumenten mogen worden tegengesproken, maar niet met dreigementen of de zeldzame respectloosheid die we de afgelopen tijd hebben gezien.
Cer schreef:Die voorbeelden ben ik dan wel benieuwd naar.. heb, meen ik, niks overgeslagen. Althans, niet bewust..
Cowboy55 schreef:Maakt het (echt) uit? Er wordt zoveel geargumenteerd dat je er een dagtaak aan kunt hebben om alles te volgen en overal op te reageren.
Als we het erover eens zijn dat 'niet reageren op een argument NIET betekent dat je het er DUS mee eens bent' dan maken we ons leven een stuk gemakkelijker. En als we nou echt een antwoord willen hebben op een vraag, dan stellen we hem toch heel duidelijk nog eens?
Electra63 schreef:Als ik zie dat iemand al antwoord geeft gegeven, waar ik mij in kan vinden, ga ik dat niet herhalen.
Ik lees weleens klinklare leugens in dit soort topics, maar daar komt, als je dat meldt of vraagt om een link, geen reactie meer op.
Ik vind het prima, ik reageer alleen als ik het leuk of noodzakelijk vind.
Op sommige berichten van bepaalde bokkers ga ik niet in, want als je een tikkie scherp reageert, dan krijg je een PB van een moderator. Temmen op berichten in dit soort topics is een hobby van bepaalde bokkers
Cowboy55 schreef:Shadow0 schreef:En mensen die die mening uiten, zouden dat in vrijheid mogen doen waarbij ze wel met argumenten mogen worden tegengesproken, maar niet met dreigementen of de zeldzame respectloosheid die we de afgelopen tijd hebben gezien.
Dit dus. En het maakt me niet uit waarvoor of waar tegen je wil demonstreren. Voor of tegen Zwarte Piet, voor of tegen kernenergie, voor of tegen asielzoekers, voor of tegen Pegida, voor of tegen het couperen van de starten van trekpaarden, noem het maar op.