geerke schreef:zodra je iets gekleurd presenteerd ben je niet meer objectief.
Dat zeg ik toch ook dat links zich er evengoed schuldig aan maakt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:geerke schreef:zodra je iets gekleurd presenteerd ben je niet meer objectief.
Dat zeg ik toch ook dat links zich er evengoed schuldig aan maakt?
geerke schreef:zodra je iets gekleurd presenteerd ben je niet meer objectief.
elenaMM77 schreef:Tcm62 schreef:Tja maar als de nuances er niet in zitten...
Er zullen heus wel verkrachtingen zijn geweesr...vergeet niet dat de culturen naar vrouwen toe enorm uit elkaar liggen..
Vrouwen in die landen hebben niet die vrijheden en als je die wel ten toon spreid, mag je gestraft worden...juist in die landen wordt een vrouw gestenigd als ze een man tot verkrachting heeft uitgedaagd...jawel...uitgedaagd door alleen maar zijn te zijn....
ook in 'die' landen mag je geen vrouw verkrachten.
en ook in 'die' landen zijn het alleen de extremisten die een vrouw willen stenigen omdat iemand haar kwaad heeft aangedaan..
In Europa en nederland hebben we extremisten die vinden dat je gewoon een hand wapens en voedsel in Syrie moet droppen een muur erom heen bouwen en wachten tot ze elkaar afgemaakt hebben. Is dat een christelijke instelling.. of de ideeën die enkele gekken hebben?
Cowboy55 schreef:Sammie schreef:Ik heb dat van Zweden nog nergens voorbij zien komen, maar belachelijk dat soort verhalen de rondte doen en blijven doen.
Ik kwam het verhaal vanochtend op het spoor door een collega die ermee liep te zwaaien. Voor hem zijn dit soort berichten per definitie 'waar' en zijn de 'reguliere' media per definitie 'corrupt en onbetrouwbaar'.![]()
Ja, dat soort mensen bestaan....en ze planten zich nog voort ook.....Sammie schreef:Wat betreft Kroatië.. Als dat land echt graag hoogopgeleide Syriërs wil hebben ze ze zo, moet je ze alleen geen loon van 400 euro aanbieden. Geef ze een huis, paspoort, riant salaris en een baan... Staan ze op een gegeven moment echt wel op de stoep.
Mooi land, maar voor Euro 400/maand kom je niet ver, zelfs niet in een goedkoop land. Hoorde een tijd geleden op Radio 1 overigens het verhaal van een Griekse vrouw van 28 die fulltime werkte maar toch niet thuis weg kon. Het fulltime werken leverde haar nl. maar Euro 300 netto/maand op.....
rapido schreef:Ik Saoudie Arabie geld de Sharia wet...dat zijn geen extremisten die wet is daar gewoon zo! En ja daar worden mensen onthoofd of ter dood gestenigd...stokslagen al dat soort in onze ogen primitieve straffen. Begrijp ook wel waarom vluchtelingen daar ook liever niet naartoe willen!
gohya schreef:Nu lees ik dit weer,dat kan toch niet allemaal verzonnen zijn?
https://ejbron.wordpress.com/2015/06/03 ... e-kleding/
Sammie schreef:gohya schreef:Nu lees ik dit weer,dat kan toch niet allemaal verzonnen zijn?
https://ejbron.wordpress.com/2015/06/03 ... e-kleding/
EJ bron moet je echt compleet links laten liggen. Daar zit een compleet ultra rechtse organisatie achter die echt niet objectief zijn . Nu is dat laatste al redelijk moeilijk, maar zij willen het ook niet
SandraVerl schreef:Kijk, ik heb geen uitgesproken negatieve ervaringen met vluchtelingen, of toch nog niet in zo'n mate dat ik een hekel heb aan deze mensen. Maar als ik de verhalen hoor van mijn collega's die jaren in Brusselse ziekenhuizen werkten, of van een familielid van me die aanvankelijk in Brussel bij de politie was, dan snap ik wel waarom zij bijzonder negatief staan tegenover onze nieuwe Belgen. Mijn familielid durfde niet eens foto's van zichzelf en haar gezin op fb zetten en ook wij mochten niets van hen op onze fb zetten omdat collega's van haar en hun gezin bedreigd werden door allochtonen die alles hadden opgezocht op het net. Een ander familielid van me, heeft in een asielcentrum gewerkt, ze is daarmee gestopt omdat ze dagelijks verbaal en fysiek bedreigd werd door vluchtelingen die daar verbleven en ze kregen geen steun van de leidinggevende. Bij ernstige zaken van geweld naar het personeel toe, mocht niet eens de politie gebeld worden want de asielzoekers mochten absoluut niet negatief in de media komen. Ik kan me niet voorstellen dat ik in zo'n situatie terecht zou komen, maar ik heb geen reden om aan de verhalen van deze mensen te twijfelen en snap best dat zij daardoor minder verdraagzaam geworden zijn.
SandraVerl schreef:Kijk, ik heb geen uitgesproken negatieve ervaringen met vluchtelingen, of toch nog niet in zo'n mate dat ik een hekel heb aan deze mensen. Maar als ik de verhalen hoor van mijn collega's die jaren in Brusselse ziekenhuizen werkten, of van een familielid van me die aanvankelijk in Brussel bij de politie was, dan snap ik wel waarom zij bijzonder negatief staan tegenover onze nieuwe Belgen. Mijn familielid durfde niet eens foto's van zichzelf en haar gezin op fb zetten en ook wij mochten niets van hen op onze fb zetten omdat collega's van haar en hun gezin bedreigd werden door allochtonen die alles hadden opgezocht op het net. Een ander familielid van me, heeft in een asielcentrum gewerkt, ze is daarmee gestopt omdat ze dagelijks verbaal en fysiek bedreigd werd door vluchtelingen die daar verbleven en ze kregen geen steun van de leidinggevende. Bij ernstige zaken van geweld naar het personeel toe, mocht niet eens de politie gebeld worden want de asielzoekers mochten absoluut niet negatief in de media komen. Ik kan me niet voorstellen dat ik in zo'n situatie terecht zou komen, maar ik heb geen reden om aan de verhalen van deze mensen te twijfelen en snap best dat zij daardoor minder verdraagzaam geworden zijn.
Varekaj schreef:En het ergste van al? Meestal waren dat dan nog de chique mensen, de diplomaten, ambassadeurs en medewerkers van de Europese Commissie. Hoe hoger hun titel, hoe ze je als stront behandelden... Vluchteling, illegaal of topman. Gewoon 1 grote pot nat. En dat was niet voor spoedeisende hulp, maar voor gewone basisdingen die niet levensbedreigend waren.
LadyMadonna schreef:Oh zeker gohya, ik bedoel het meer andersom. Het budget voor asielzoekers is dus helemaal niet zo groot...
gohya schreef:Oke thnx. Ik weet echt niet meer wélke media wel betrouwbaar is.
Volgens mij geen enkele.