Daks schreef:Helaas staat op YouTube ook een filmpje met de laatste audio. Werd er op gewezen door een kennis en bah hij speelde het gelijk af.
Misselijk ben ik er van
Ik vraag me af of dit waar is..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sloffiee schreef:Toch vind ik iets heel aparts.. Ze vertellen dat er geen 1 lichaam meer intact is en soms stukjes zo groot als een postzegel. ..maar hoe kan het dan met die vlucht van mh17 dat daar nog zoveel lichamen intact waren....terwijl die ook neergestort is vind het heel vreemd allemaal,
N0a schreef:sloffiee schreef:Toch vind ik iets heel aparts.. Ze vertellen dat er geen 1 lichaam meer intact is en soms stukjes zo groot als een postzegel. ..maar hoe kan het dan met die vlucht van mh17 dat daar nog zoveel lichamen intact waren....terwijl die ook neergestort is vind het heel vreemd allemaal,
Omdat dat vliegtuig in de lucht al uit elkaar klapte. Die mensen werden waarschijnlijk het vliegtuig uit gezogen en waren buiten bewustzijn. Daardoor val je ook veel 'slapper' naar beneden. Bij deze crash sloeg iedereen te pletter tegen een berg aan, terwijl ze nog in het vliegtuig zaten. De kerosine zal waarschijnlijk ook ontploft zijn.
Daks schreef:Nee dat snap ik.
Had ik ook niet maar die is volgens de bronnen wel echt. Helaas