Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
R12312 schreef:x_ankieee schreef:Nabestaanden? Vrienden? Familie? Komt wel erg grof over hoor..
Sinds wanneer is een normale vraagstellen grof over komen?
Mojito schreef:[Nee sorry, daar heb ik echt geen reden toe. Ik vind een van de misselijkste uitspraken dat alles wat gebeurt godswil is. Mevrouw d'r kind overleden, maar dat is wat god wou. Bovendien ligt de halve wereld in conflict of oorlog omdat iedereen de bijbel, Koran of wat dan ook interpreteert naar zijn eigen zin. Als gelovigen altijd maar hun geloof mogen uiten vind ik ook dat ik mijn niet geloof mag uiten.
Mojito schreef:Danique_G schreef:Ga jezelf even schamen aub.
Nee sorry, daar heb ik echt geen reden toe. Ik vind een van de misselijkste uitspraken dat alles wat gebeurt godswil is. Mevrouw d'r kind overleden, maar dat is wat god wou. Bovendien ligt de halve wereld in conflict of oorlog omdat iedereen de bijbel, Koran of wat dan ook interpreteert naar zijn eigen zin. Als gelovigen altijd maar hun geloof mogen uiten vind ik ook dat ik mijn niet geloof mag uiten.
Cassidy schreef:De EU en ruggegraat? Denk dat je daar aan het verkeerde adres bent. Zou meer hoop hebben op de USA. Die worden tenminste gehoord.
Mojito schreef:Nee sorry, daar heb ik echt geen reden toe. Ik vind een van de misselijkste uitspraken dat alles wat gebeurt godswil is. Mevrouw d'r kind overleden, maar dat is wat god wou. Bovendien ligt de halve wereld in conflict of oorlog omdat iedereen de bijbel, Koran of wat dan ook interpreteert naar zijn eigen zin. Als gelovigen altijd maar hun geloof mogen uiten vind ik ook dat ik mijn niet geloof mag uiten.
Rowdine schreef:Cassidy schreef:De EU en ruggegraat? Denk dat je daar aan het verkeerde adres bent. Zou meer hoop hebben op de USA. Die worden tenminste gehoord.
Ja want dat heeft altijd zo goed uitgepakt, de VS die wel werden gehoord. De VS is een land met zoveel doden op z'n naam doordat zij hun kracht wel even wilden tonen.
Mojito schreef:Hoewel het heel medelevend klinkt om te roepen hoe verschrikkelijk het je vind, hoe moeilijk je het hebt (los van de nabestaanden!!) hoe je niet kan slapen ed. Ik vind dan echt dat je met jezelf bezig bent en niet echt je gedachten uit hebt naar de hele situatie.
Cassidy schreef:Rowdine schreef:
Ja want dat heeft altijd zo goed uitgepakt, de VS die wel werden gehoord. De VS is een land met zoveel doden op z'n naam doordat zij hun kracht wel even wilden tonen.
VS heeft foute beslissingen gemaakt. VS heeft ook goede beslissingen gemaakt. Want door de inbreng van oa de VS, zitten we nu in een land met recht van vrije meningsuiting. De laatste oorlog in Europa is al even geleden. Misschien toch even de geschiedenisboeken er op naslaan? Zoek maar even op WOII.