Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pluisje88 schreef:MyHu schreef:Die van de nek?
Weet ik niet. Zie het filpmpje voor het eerst en ben pas op de helft
Krijg wel het idee dat zij meer van paarden afweet. zij is er een stuk handiger mee dan die roodharige en maat ook typische "paarden/ruitergeluidjes"
geerke schreef:rider schreef:
Nee, op Facebook zijn helaas meer filmpjes opgedoken van andere pony's en mensen...wel van Nederlandse bodem ook.
lees net dat dit pas het topje van de ijsberg is....in het buitenland gaat het er nog harder aan toe.
Hoe kan het dat die beerput nu pas opengaat?
pluisje88 schreef:hadden ze ze niet gewoon makkelijker het liggen kunnen leren als een truckje? ahum... wat erg dit
MyHu schreef:pluisje88 schreef:dat gekauw op dat bit... pure onderdanigheid. wat zielig. En op de achtergrond staat er gewoon een stippel schimmeltje te wachten op zijn beurt
Ja, zoo zielig. En idd, wrm niet gewoon een kunstje, dit snapt de pony helemaal niet
LoveUggs schreef:_Saar schreef:![]()
Weet iemand of er al andere betrokkenen gevonden zijn? Ik zag op geen stijl dat de webdesigner en zijn (zwangere!) vrouw ook bedreigd worden, zij hebben er echter echt niets mee te maken schijnt. Ik vind dat toch wel schokkend en daarom vind ik het goed dat hier op bokt geen gegevens oid bekent gemaakt mogen worden.
De man van wie de site was is opgepakt. (deze bedoel je toch..?)
Hij is de eigenaar van het vosje en de stippel en de ezel.
Vind dat hij net zo schuldig is als de andere betrokkenen. Of hij er nou wel of niet bij was.
Hij zegt dat het filmpje 9 jaar oud is, kan best, maar hij zegt ook dat hij niet wist dat zijn paard mishandeld werd, dat hij het contact verbroken had nadat hij erachter kwam, en dat hij het filmpje van internet had gehaald. Dat is gek, want het stond nog op zijn site? Wat ook gek is, is dat er meerdere van dit soort filmpjes met dezelfde pony (vosje) rondgaan op internet. Van dezelfde site, andere vrouw. Misschien wat minder heftig als het filmpje waar het over gaat, en een slanke vrouw, maar met opzet met sporen schoppen, en zweepjes slaan, kiezen achterstevoren trekken, en het paard tussen je benen heen en weer slingeren vind ik ook dierenmishandeling.
Eigenaar is net zo erg en net zo schuldig. (gaat hier om een 53 jarige man.)
littlesannie schreef:nu ben ik tochwel heeeel erg benieuwd welke mensen zijn opgepakt uit lochem en om welk filmpje het dan gaat bij deze mensen. Wat ziekelijk.
Tigra_ schreef:pluisje88 schreef:hadden ze ze niet gewoon makkelijker het liggen kunnen leren als een truckje? ahum... wat erg dit
Waarschijnlijk geen verstand van paarden en waarom moeilijk doen als het voor hun makkelijk kan.
Te triest. Had trouwens filmpje wat ze op HvN lieten zien niet volledig gezien en dus het stuk gemist wat ze gisteren uitzonden dat ze elke keer op die rug plofte. Wat verschrikkelijk om te zien. Zo'n vet wijf op zo'n kleine ukkepuk toch ongelooflijk wat voor beesten er rondlopen.
MyHu schreef:pluisje88 schreef:dat gekauw op dat bit... pure onderdanigheid. wat zielig. En op de achtergrond staat er gewoon een stippel schimmeltje te wachten op zijn beurt
Ja, zoo zielig. En idd, wrm niet gewoon een kunstje, dit snapt de pony helemaal niet
Kwanyin schreef:MyHu schreef:
Ik denk dat juist het deel van de fetish is. Een kleine weerloze pony op een hele dominante en brutale manier manier overmeesteren. Als je het met trukjes of geveinsde valsheid gaat doen valt heel de bedoeling voor de mensen die er op kicken weg.
Kwanyin schreef:Ja, zoo zielig. En idd, wrm niet gewoon een kunstje, dit snapt de pony helemaal niet
Kwanyin schreef:Nee, ik vermoed dat de "liefhebbers" van dit soort fetish wel doorhebben als het "stiekem" is en gewoon rauwe harde geduw, getrek, gebonk en geslaan willen zien. Ze willen zeg maar echt letterlijk zien dat jij met je olifantengewicht het paard omver knalt.
littlesannie schreef:nu ben ik tochwel heeeel erg benieuwd welke mensen zijn opgepakt uit Lochem en om welk filmpje het dan gaat bij deze mensen. Wat ziekelijk.