Rel in de media over vrouw op te kleine pony?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

pluisje88

Re: Iemand moet deze dierenmishandelaarster toch kennen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:46

dat gehijg van dat arme beest....

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:46

pluisje88 schreef:
MyHu schreef:
Die van de nek?

Weet ik niet. Zie het filpmpje voor het eerst en ben pas op de helft

Krijg wel het idee dat zij meer van paarden afweet. zij is er een stuk handiger mee dan die roodharige en maat ook typische "paarden/ruitergeluidjes"

Ik hoorde alleen dat er een man was die zei: "dan ga je op zijn nek zitten en laat je hem liggen."

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:47

ja die van die nek ja. zij loopt steeds te "klikken"en te prrrrt -ten

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:48

hadden ze ze niet gewoon makkelijker het liggen kunnen leren als een truckje? ahum... wat erg dit

K_im

Goed om te horen dat er nog steeds vorderingen gemaakt worden!

SteffiiY

Echt verschrikkelijk!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:49

geerke schreef:
rider schreef:

Nee, op Facebook zijn helaas meer filmpjes opgedoken van andere pony's en mensen...wel van Nederlandse bodem ook. ;(

lees net dat dit pas het topje van de ijsberg is....in het buitenland gaat het er nog harder aan toe.
Hoe kan het dat die beerput nu pas opengaat?

Dat was wel al eerder bekend hoor. Daar zijn op bokt ook al vaker topics over geweest.

Babbelaar20

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:50

nu ben ik tochwel heeeel erg benieuwd welke mensen zijn opgepakt uit lochem en om welk filmpje het dan gaat bij deze mensen. Wat ziekelijk.

pluisje88

dat gekauw op dat bit... pure onderdanigheid. wat zielig. En op de achtergrond staat er gewoon een stippel schimmeltje te wachten op zijn beurt |(

Tigra_

pluisje88 schreef:
hadden ze ze niet gewoon makkelijker het liggen kunnen leren als een truckje? ahum... wat erg dit

Waarschijnlijk geen verstand van paarden en waarom moeilijk doen als het voor hun makkelijk kan.
Te triest. Had trouwens filmpje wat ze op HvN lieten zien niet volledig gezien en dus het stuk gemist wat ze gisteren uitzonden dat ze elke keer op die rug plofte. Wat verschrikkelijk om te zien. Zo'n vet wijf op zo'n kleine ukkepuk toch ongelooflijk wat voor beesten er rondlopen.

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:51

pluisje88 schreef:
dat gekauw op dat bit... pure onderdanigheid. wat zielig. En op de achtergrond staat er gewoon een stippel schimmeltje te wachten op zijn beurt |(

Ja, zoo zielig. En idd, wrm niet gewoon een kunstje, dit snapt de pony helemaal niet :n

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:53

MyHu schreef:
pluisje88 schreef:

Ja, zoo zielig. En idd, wrm niet gewoon een kunstje, dit snapt de pony helemaal niet :n

Als het het er echt gei*l uit wilt laten zien dan kan dit zelfs op een niet-paardonvriendelijke manier. een niet paardenkenner zal het dan zelfs niet eens opvallen. Prutsers

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:54

LoveUggs schreef:
_Saar schreef:
+:)+

Weet iemand of er al andere betrokkenen gevonden zijn? Ik zag op geen stijl dat de webdesigner en zijn (zwangere!) vrouw ook bedreigd worden, zij hebben er echter echt niets mee te maken schijnt. Ik vind dat toch wel schokkend en daarom vind ik het goed dat hier op bokt geen gegevens oid bekent gemaakt mogen worden.

De man van wie de site was is opgepakt. (deze bedoel je toch..?)
Hij is de eigenaar van het vosje en de stippel en de ezel.
Vind dat hij net zo schuldig is als de andere betrokkenen. Of hij er nou wel of niet bij was.
Hij zegt dat het filmpje 9 jaar oud is, kan best, maar hij zegt ook dat hij niet wist dat zijn paard mishandeld werd, dat hij het contact verbroken had nadat hij erachter kwam, en dat hij het filmpje van internet had gehaald. Dat is gek, want het stond nog op zijn site? Wat ook gek is, is dat er meerdere van dit soort filmpjes met dezelfde pony (vosje) rondgaan op internet. Van dezelfde site, andere vrouw. Misschien wat minder heftig als het filmpje waar het over gaat, en een slanke vrouw, maar met opzet met sporen schoppen, en zweepjes slaan, kiezen achterstevoren trekken, en het paard tussen je benen heen en weer slingeren vind ik ook dierenmishandeling. :j
Eigenaar is net zo erg en net zo schuldig. (gaat hier om een 53 jarige man.)

Dacht dat het via joetjoep verspreid was.
Daar is het er al afgehaald.
Video's kunnen van het internet gedownload en op een andere site geupload.
En hoe erg het ook klinkt, er is een kans dat de man toen (9 jaar geleden) niets verkeerd deed.
De wetten omtrent dierenseks en het dier als eigendom zijn pas recent aangepast.
Je kan niet een snelheidslimiet op een weg veranderen en met terugwerkende kracht bonnen gaan schrijven.

BugsFunny

littlesannie schreef:
nu ben ik tochwel heeeel erg benieuwd welke mensen zijn opgepakt uit lochem en om welk filmpje het dan gaat bij deze mensen. Wat ziekelijk.

Het gaat om het "eerste" filmpje wat bekend werd.
Deze was/is te zien op oa Geenstijl en op telegraaf etc.
De mannen die zijn aangehouden zijn:

man 1:eigenaar van de pony tevens eigenaar van de website en producent etc van de filmpjes.
man 2:filmer van het filmpje.
vrouw: Anita obesitas die de pony mishandeld.

MyHu

Idd.
Ik vind de uitspraak van hvn wel netjes, dikke ophef op internet. Met name bokt.
10tallen telefoontjes en mailtjes.

En al 9jaar terug gemaakt...

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:55

Tigra_ schreef:
pluisje88 schreef:

Waarschijnlijk geen verstand van paarden en waarom moeilijk doen als het voor hun makkelijk kan.
Te triest. Had trouwens filmpje wat ze op HvN lieten zien niet volledig gezien en dus het stuk gemist wat ze gisteren uitzonden dat ze elke keer op die rug plofte. Wat verschrikkelijk om te zien. Zo'n vet wijf op zo'n kleine ukkepuk toch ongelooflijk wat voor beesten er rondlopen.

Enige wat dat mens wss wist is dat je met een zweep "moet" meppen _-:(

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:57

MyHu schreef:
pluisje88 schreef:

Ik denk dat juist het deel van de fetish is. Een kleine weerloze pony op een hele dominante en brutale manier manier overmeesteren. Als je het met trukjes of geveinsde valsheid gaat doen valt heel de bedoeling voor de mensen die er op kicken weg.

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 11:59

Kwanyin schreef:
MyHu schreef:

Ik denk dat juist het deel van de fetish is. Een kleine weerloze pony op een hele dominante en brutale manier manier overmeesteren. Als je het met trukjes of geveinsde valsheid gaat doen valt heel de bedoeling voor de mensen die er op kicken weg.

Ze kunnen toch tenminste de pony "stiekem" laten liggen?

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:00

Ik heb gisteren met mijn vriend het eerste filmpje zitten bekijken. Geen van ons beiden kon het filmpje afkijken. Vriendlief snapt ook niet hoe zo'n vet varken op zo'n mini opwindend zou moeten zijn.
Hij zei steeds: "als ik zo iemand in het bos tegenkom, sta ik niet in voor de gevolgen.."

Mensen die dit uitvoeren zijn hersenloze wezens, maar laten we zeker de personen niet vergeten die ervoor zorgen dát dit soort dingen gedaan worden. Als er geen belangstelling voor was, was het lang niet zo uit de hand gelopen. Blijkbaar lopen er genoeg man-wezens op deze aardkloot rond die dit spannend vinden om naar te kijken.
In- en intriest. Goed dat er nu zoveel aan gedaan wordt.

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:00

Kwanyin schreef:

Ik denk dat juist het deel van de fetish is. Een kleine weerloze pony op een hele dominante en brutale manier manier overmeesteren. Als je het met trukjes of geveinsde valsheid gaat doen valt heel de bedoeling voor de mensen die er op kicken weg.[/quote]

Als je dit goed doet hoeft het voor een niet-paardenkenner niet eens te zien te zijn

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:01

Nee, ik vermoed dat de "liefhebbers" van dit soort fetish wel doorhebben als het "stiekem" is en gewoon rauwe harde geduw, getrek, gebonk en geslaan willen zien. Ze willen zeg maar echt letterlijk zien dat jij met je olifantengewicht het paard omver knalt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:03

Kwanyin schreef:
Nee, ik vermoed dat de "liefhebbers" van dit soort fetish wel doorhebben als het "stiekem" is en gewoon rauwe harde geduw, getrek, gebonk en geslaan willen zien. Ze willen zeg maar echt letterlijk zien dat jij met je olifantengewicht het paard omver knalt.

Dat denk ik ook.
+ het kost veel tijd om een dier al die dingen dan aan te leren. De gemiddelde filmmaker van dit soort films zal daar echt geen tijd & geld in steken. Ook moet je dan continu je modellen aan gaan sturen welk gebaar ze moeten maken. Zeggen dat ze neer moeten ploffen en gewoon maar een beetje moeten slaan is dan natuurlijk veel makkelijker.

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:06

littlesannie schreef:
nu ben ik tochwel heeeel erg benieuwd welke mensen zijn opgepakt uit Lochem en om welk filmpje het dan gaat bij deze mensen. Wat ziekelijk.

Ik ook, grote kans dat je (we) ze kennen, als ze echt uit Lochem komen moeten ze wel bekend zijn. Zo groot is de stad niet...

(Mede Lochem bewoner)

Anneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:08

Schijnt dat al 3 vrouwen zichzelf aangegeven hebben.

Speedster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-13 12:11