2 broertjes vermist (na zelfmoord vader) *update 19/5*

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_makemyday

Re: 2 broertjes vermist omg Doorn,vader heeft zelfmoord gepleegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:36

19:19 uur: De politiehelikopter heeft vanuit de lucht beelden gemaakt van het zoekgebied in Geulle. De helikopter is daarna geland. Officieel is niet bekendgemaakt waarom, maar het vermoeden is dat de agenten en mariniers (combat trackers) de beelden hebben kunnen bestuderen.

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:37

Ik blijf maar lezen in dit topic hier staat het nieuws nog eerder dan ik het kan vinden op internet.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:38

Het nieuws halen we wel van internet hoor :P

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:40

verootjoo schreef:
Nee die is dood... Maar paragnosten 'voelen' toch ook dingen als de doden het ze niet vertellen... Lijkt mij. Je bent helderziend of je bent het niet :+

Ik meende dat ze met doden konden praten. Zat ik mis dus. Welja, had was te proberen ookal had ik er zelf weinig van verwacht.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:42

_makemyday schreef:
19:19 uur: De politiehelikopter heeft vanuit de lucht beelden gemaakt van het zoekgebied in Geulle. De helikopter is daarna geland. Officieel is niet bekendgemaakt waarom, maar het vermoeden is dat de agenten en mariniers (combat trackers) de beelden hebben kunnen bestuderen.

Dus nog niet bekend of ze iets gezien hebben?

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:43

Nayomie schreef:
verootjoo schreef:
Nee die is dood... Maar paragnosten 'voelen' toch ook dingen als de doden het ze niet vertellen... Lijkt mij. Je bent helderziend of je bent het niet :+

Ik meende dat ze met doden konden praten. Zat ik mis dus. Welja, had was te proberen ookal had ik er zelf weinig van verwacht.

Een paragnost kan juist met doden praten, of ze met levenden kunnen praten weet ik niet

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:44

xNK schreef:
Nayomie schreef:

Een paragnost kan juist met doden praten, of ze met levenden kunnen praten weet ik niet

Ja, dat wist ik, maar ik dacht dat dat het enige was wat ze konden. Wist niet dat ze ook konden voelen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:45

Hahahahaha :')

Ik vatte dat zinnetje iets te letterlijk op :')

_makemyday

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:46

Nayomie schreef:
verootjoo schreef:

Even wat opgezocht.

Er heerst nog vaak onduidelijkheid over de begrippen medium en paragnost. Wat is de betekenis ervan en wat zijn nou precies de verschillen tussen deze twee? Vragen die vaak de revue passeren. Hoogste tijd om hier helderheid in te scheppen.

Sandra Vogels van Medium Angel legt uit;

De term medium wordt gebruikt om personen aan te duiden die boodschappen van overledenen kunnen doorgeven aan nabestaanden. Dit is een veronderstelde gave waardoor iemand denkt communicatie te ervaren met geesten, engelen, demonen of andere immateriële entiteiten. In principe kan een medium gezien worden als een doorgeefluik van boodschappen, zoals een telefoon ook een doorgeefluik is van boodschappen. Vaak is het voor een medium moeilijk om onder woorden te brengen wat men doorkrijgt. Dit kunnen bijvoorbeeld gevoelens, beelden, woorden of zinnen zijn van een overleden persoon. Dit verklaart tevens waarom een medium soms dingen roept en probeert te achterhalen door veel vragen te stellen, wat bij veel mensen vaak zorgt voor ongeloof.

Verschillen

Helderziendheid is slechts één vaardigheid die een paragnost kan bezitten. De term paragnost duidt dan ook op mensen die helderziend, helderwetend, heldervoelend, helderhorend of helderruikend zijn. Ook een combinatie van deze vaardigheden is mogelijk. Een medium heeft dezelfde kenmerken, echter kan daarnaast ook contact maken met overleden personen. Dit betekent dat een medium altijd een paragnost is, maar een paragnost niet altijd een medium hoeft te zijn. Een medium is een paragnost die kan communiceren met overleden personen en een paragnost duidt op een helderziende of een persoon die een andere ‘heldere’ vaardigheid bezit.

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:47

Hopelijk worden ze deze week nog gevonden!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:49

Ik vind paragnost zo'n rotwoord... Doet me altijd aan Rasti Rostelli denken en hij zal voor mij toch altijd verbonden blijven aan de verdwijning van Anne en Eefje...

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:50

Lente schreef:
Hahahahaha :')

Ik vatte dat zinnetje iets te letterlijk op :')

Zo had je het ook kunnen zien :')

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:51

Ik volg dit ook. Goed topic. Maar ik kan helaas niet geloven dat die kinderen in een huisje zitten. Het zijn jonge kinderen, die gaan op een gegeven moment toch op onderzoek uit lijkt mij. Die hou je niet een aantal dagen binnen...
Laatst bijgewerkt door astridastrid op 12-05-13 19:51, in het totaal 1 keer bewerkt

_makemyday

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:51

Lente schreef:
Ik vind paragnost zo'n rotwoord... Doet me altijd aan Rasti Rostelli denken en hij zal voor mij toch altijd verbonden blijven aan de verdwijning van Anne en Eefje...

Och Rasti Rostelli keek ik vroeger altijd op tv :') _O-

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:52

astridastrid schreef:
Ik volg dit ook. Goed topic. Maar ik kan helaas niet geloven dat die kinderen in een huisje zitten. Het zijn jonge kinderen, die gaan op een gegeven moment toch op onderzoek uit lijkt mij. Die hou je niet een aantal dagen binnen...

Nee. En ze zouden ook wel een teken van leven maken denk ik. Zoals schreeuwen, gillen enzovoort.

XMandylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:56

19:45 uur: Hondenbrigade meldt zich bij afgezette gebied in Geulle.

Ninia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:57

Op Twitter allemaal berichtjes dat ze in een vijver gevonden zijn.......omg. Het zal toch niet waar zijn.
Is nog onbevestigd hoor.
Laatst bijgewerkt door Ninia op 12-05-13 19:59, in het totaal 1 keer bewerkt

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:58

Er zitten op Bokt toch ook mensen die dingen kunnen zien en voelen? Waar zijn zij nu dan?

Ik heb weinig hoop meer.. inderdaad om wat Astrid ook zegt; kinderen van die leeftijd geven wel een teken van leven. Tenzij ze echt opgesloten zitten.. maar dan dringt de tijd nu ook behoorlijk.

Anoniem

Ik geloof de berichten pas als ze op Utrecht staan.

Ylvy

niet teveel op letten ninia,
zolang er niets op het nieuws staat is het niet waar,
twitter speculeert vaak heel erg

XFiemoX

:x

Inky_devil

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:00

deviltjh schreef:
niet teveel op letten ninia,
zolang er niets op het nieuws staat is het niet waar,
twitter speculeert vaak heel erg

idd, als mensen weten dat ze in een vijver aan het zoeken zijn kunnen ze ook gewoon rotgeintjes uithalen.

Ninia

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:01

Ik weet hoe twitter werkt hoor Deviltjh, eerst afwachten tot het officieel is. Maar nieuws begint tegenwoordig vaak op Twitter. We wachten af....

Nayomie

Lente schreef:
Ik geloof de berichten pas als ze op Utrecht staan.

Inderdaad

Anoeska27

Ze zijn nog helemaal niet in de vijver aan het zoeken. Dat gaan ze pas doen als de honden daar aanslaan en die zijn net pas gearriveerd.