Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_makemyday schreef:19:19 uur: De politiehelikopter heeft vanuit de lucht beelden gemaakt van het zoekgebied in Geulle. De helikopter is daarna geland. Officieel is niet bekendgemaakt waarom, maar het vermoeden is dat de agenten en mariniers (combat trackers) de beelden hebben kunnen bestuderen.
Nayomie schreef:verootjoo schreef:Nee die is dood... Maar paragnosten 'voelen' toch ook dingen als de doden het ze niet vertellen... Lijkt mij. Je bent helderziend of je bent het niet
Ik meende dat ze met doden konden praten. Zat ik mis dus. Welja, had was te proberen ookal had ik er zelf weinig van verwacht.
xNK schreef:Nayomie schreef:
Ik meende dat ze met doden konden praten. Zat ik mis dus. Welja, had was te proberen ookal had ik er zelf weinig van verwacht.
Een paragnost kan juist met doden praten, of ze met levenden kunnen praten weet ik niet
Nayomie schreef:verootjoo schreef:Nee die is dood... Maar paragnosten 'voelen' toch ook dingen als de doden het ze niet vertellen... Lijkt mij. Je bent helderziend of je bent het niet
astridastrid schreef:Ik volg dit ook. Goed topic. Maar ik kan helaas niet geloven dat die kinderen in een huisje zitten. Het zijn jonge kinderen, die gaan op een gegeven moment toch op onderzoek uit lijkt mij. Die hou je niet een aantal dagen binnen...