Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 13:38

het is gewoon bijna vermakelijk :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 13:58

DaniBanani schreef:
Ik wil even mijn complimenten maken aan Vjestagirl. _/-\o_

Je bezit over een (hier op Bokt) zeldzaam talent om je verstand te blijven gebruiken óók bij dit soort gevoelsmatig 'verkeerde' zaken, gecombineerd met de kunst om je mening helder te omschrijven, en daarnaast de motivatie om die mening te blijven uitleggen ondanks het genieten van allerhande bedreigingen en verwensingen naast het algehele onbegrip.

Ik hoop zó dat er misschien twee mensen zijn die daar iets van hebben geleerd..zou het, zou het?

En verder ben ik het er volledig mee eens.
Ik mag mijn paard lek prikken met sporen en tot bloedens toe met een bit in de mond raggen. Ik mag mijn hond 8 uur per dag in de bench vastleggen en stroomstoten toedienen als hij blaft. Ik mag een teefje elk jaar laten dekken tot ze volledig is uitgewoond en d'r dan een spuitje laten geven. Ik mag mijn papegaai in z'n eentje in een kooitje zetten. Geen wet die 't me verbied. Ik mag mijn konijn in een klein hokje stoppen, mag mijn hond bruut op zijn rug smijten, mag mijn paard in de krul trekken, mag een kip, koe, of varken vetmesten tot ze nét niet door hun poten zakken, en dan doe ik het zelfs best wel 'goed' volgens de maatschappij. Tenminste, we doen er allemaal graag aan mee, zijn dol op de nijntjes en kiloknallers en dressuurwedstrijdjes, dus ik ga er dan maar vanuit dat het wel 'goed' zal zijn.

Maar roep 'seks' en alles is vies en bah en afschuwelijk, dus ik mag niet het natvoer van de hond op mijn onderste regionen smeren, mijn vriend mag 'm niet in de koe hangen, en ik mag mijn hengst niet aftrekken. Want goh, wat zal 't dier dáár onder te lijden hebben zeg, tenslotte is seks toch een enorme pijnlijke aangelegenheid! Man, man, man, wat een bekrompen wereld is 't toch.

Over dit soort zaken en vele andere wordt ook genoeg aandacht aan besteed in topics. Het gros is daar ook tegen en laat daar ook zijn/haar ongezouten mening over weten.

Qimm

Re: Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:02

dat zijn vaak ook al van die overtrokken reacties

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:04

Bijna lunchtijd, iemand zin in een boterham met pindakaas?

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:06

Maar het is allemaal niet bij wet verboden. Het mág. In tegenstelling tot mijn hond aftrekken, dat mag niet. Ik zou als dier echter wel weten wat ik liever heb. :)

Suelza schreef:
Het is ook redelijk narcistisch gesteld om te zeggen dat een mens boven een dier staat.

Mee eens. :) Maar het is wel een feit dat wij mensen ánders behandelen dan dieren, dat kan niemand toch ontkennen.

En om ragdollcat lach ik gewoon even. :D

Edit:
maura schreef:
Bijna lunchtijd, iemand zin in een boterham met pindakaas?

...mag 't ook zonder die boterham? :D

Dees90

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:07

Buiten het hele gebeuren om hoe het voor het dier is..
Vind ik het gewoon bizar dat mensen zulke gevoelens krijgen bij een dier, of bij een kind ofzo.
Als je sex met dieren of met kinderen opwindend vind, nou sorry dan vind ik je niet goed bij je hoofd hoor.
Sex hoor je te hebben met een 'gelijke' een man/vrouw die niet abnormaal veel ouder of jonger is oid. En ook niet je familie ofzo.

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:08

@DaniBanani: Graag lezen.. Ik weet dat het verboden is!
Maar kijk hoe er in het Buitenland op word gereageerd, daar mag dit al járen niet.
Kijk naar de tv!!!! Hier in Nederland schijnt alles normaal te zijn.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:14

Qimm schreef:
dat zijn vaak ook al van die overtrokken reacties

Dat is waar. Het leek er alleen even op dat al die andere dingen "wel mogen" en "dit niet". Vandaar dat ik het even wilde aankaarten, ongeacht of die reacties in andere topics zinvol zijn. ;)

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:15

verboden of niet
Pijnlijk voor het dier of niet
Als je gewoon je fatsoen gebruikt en normaal nadenkt dan komt het toch niet in je op om sex met dieren te hebben.
Normen en waarden!!!

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:19

Dees90 schreef:
Buiten het hele gebeuren om hoe het voor het dier is..
Vind ik het gewoon bizar dat mensen zulke gevoelens krijgen bij een dier, of bij een kind ofzo.
Als je sex met dieren of met kinderen opwindend vind, nou sorry dan vind ik je niet goed bij je hoofd hoor.
Sex hoor je te hebben met een 'gelijke' een man/vrouw die niet abnormaal veel ouder of jonger is oid. En ook niet je familie ofzo.

Tsja, dat bestialiteit een van de norm afwijkende voorkeur is lijkt me duidelijk. Staat ook keurig in het Grote Boek van Gekkigheden (de DSM). Maar dan is de vraag hoe je met het bestaan van deze afwijkende gevoelens wilt omgaan? Het gaat niet weg door net te doen alsof het niet bestaat hoor.

Dani, met boterham, zonder boterham, met een lepel uit de pot, van mij mag je het zelfs met je vingers uit de pot peuteren. Ik lustte het sowieso al niet, dus ik ben wat dat betreft zéér tolerant jegens andermans voorkeuren :D .

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:21

Knakker schreef:
verboden of niet
Pijnlijk voor het dier of niet
Als je gewoon je fatsoen gebruikt en normaal nadenkt dan komt het toch niet in je op om sex met dieren te hebben.
Normen en waarden!!!

Dat dachten ze in 1700 nog wat ook over negers (en wie is er nu president van amerika?)
En zo'n 60 jaar geleden ook over homo's (en in bepaalde werelddelen nog steeds)

Toevallig is in óns werelddeel bestialiteit not done.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:26

DeniseM schreef:
Maar kijk hoe er in het Buitenland op word gereageerd, daar mag dit al járen niet.

Seks met dieren is legaal in bijvoorbeeld België, Brazilië, Cambodja, Denemarken, Finland, Duitsland, Hongarije, Japan, Mexico, de Filipijnen, Zweden, en Thailand. "Het buitenland" bestaat helemaal niet, en in dit geval zeker niet, aangezien deze landen zich bevinden op meerdere continenten en ook bepaald niet allemaal arm en achtergesteld zijn.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:28

DaniBanani schreef:
DeniseM schreef:

Seks met dieren is legaal in bijvoorbeeld België, Brazilië, Cambodja, Denemarken, Finland, Duitsland, Hongarije, Japan, Mexico, de Filipijnen, Zweden, en Thailand. "Het buitenland" bestaat helemaal niet, en in dit geval zeker niet, aangezien deze landen zich bevinden op meerdere continenten en ook bepaald niet allemaal arm en achtergesteld zijn.

Daarnaast mag het in Nederland ook pas sinds 2 jaar niet.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:35

Jeetje Ragdollcat, wat laat je je kennen zeg.

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:44

Vjestagirl je hebt mijn ogen geopend :) . Eerst dacht ik gadverdamme, nee, goed dat het verboden is, jakkes, opsluiten die idioten! Nu vind ik het nog steeds walgelijk, laten we eerlijk zijn, dat vinden we allemaal hier (denk ik). Maar dankzij jouw duidelijke argumenten en je heldere blik op de situatie moet ik toch terugkomen op mijn mening.

Ik vind nu dat het niet meer verboden hoeft te zijn mits er geen dieren pijn mee worden gedaan en het eigen dieren zijn. Dit zegt niet dat ik het goedkeur, dat mensen sex met dieren hebben, aangezien het mijn eigen normen en waarden en seksuele voorkeur te boven gaat :D . Maar ik keur het ook niet meer compleet af zoals ik deed voordat Vjestagirl mij had overtuigd van haar mening. Dankjewel Vjestagirl!

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:46

NWDynamite schreef:
Vjestagirl je hebt mijn ogen geopend :) . Eerst dacht ik gadverdamme, nee, goed dat het verboden is, jakkes, opsluiten die idioten! Nu vind ik het nog steeds walgelijk, laten we eerlijk zijn, dat vinden we allemaal hier (denk ik). Maar dankzij jouw duidelijke argumenten en je heldere blik op de situatie moet ik toch terugkomen op mijn mening.

Ik vind nu dat het niet meer verboden hoeft te zijn mits er geen dieren pijn mee worden gedaan en het eigen dieren zijn. Dit zegt niet dat ik het goedkeur, dat mensen sex met dieren hebben, aangezien het mijn eigen normen en waarden en seksuele voorkeur te boven gaat :D . Maar ik keur het ook niet meer compleet af zoals ik deed voordat Vjestagirl mij had overtuigd van haar mening. Dankjewel Vjestagirl!

*\o/* +:)+

En hier word ik dan weer blij van...:)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:46

NWDynamite schreef:

Wauw, wat tof om te horen! :D :D :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 14:56

Heb je al je energie niet verspild ;)
Ik ben het van beginne af aan al met je eens geweest en had hier op mijn werk een paar weken geleden ook al bijna een aanvaring met een collega nav die uitzending van Spuiten en slikken met ezels.
Ik kan het alleen niet zo goed verwoorden als jij!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 15:04

F_Orumster schreef:
Heb je al je energie niet verspild ;)
Ik ben het van beginne af aan al met je eens geweest en had hier op mijn werk een paar weken geleden ook al bijna een aanvaring met een collega nav die uitzending van Spuiten en slikken met ezels.
Ik kan het alleen niet zo goed verwoorden als jij!

Ik heb het overtuigen van de kortzichtigen opgegeven.

Mistral_Bink

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 15:07

NWDynamite schreef:

Nou dat is dus de reden waarom ik al in het begin van dit topic gereageerd heb, Vjesta heeft alles heel netjes onderbouwd, en mij dus een andere kijk gegeven op dit onderwerp!

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 15:17

Super NWDynamite. Geeft weer hoop :) .

Ennnn we zitten op twee. Mission accomplished :j .

maura

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 15:25

Hoera, het gezond verstand zegeviert *\o/* . En er viel zelfs nog wat te lachen.

Tijd voor een nieuwe missie: _San87_ terughalen in de club der optimistische strijders tegen kortzichtigheid :+ ?

Peppertree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 15:32

En dat (bijna) zonder Godwin.

San: Kom terug! :#

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:09

Ik wacht nog even tot de volgende schreeuwlelijk die meteen ongefundeerd en emotioneel gaat lopen roepen dat het toch wel erg vies is en dat die mensen ziek zijn en opgenomen moeten worden.

Of iets in die trant.

Kahawa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 16:13

Zulke uitspraken vind ik ook niet getuigen van een gezond brein,