Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zonnetje81 schreef:In zekere zin naief als ze geld heeft overgemaakt, ze weet toch zelf ook wel na 100x het verhaal wijzigen dat hij na 5 jaar niet ineens met de waarheid op de proppen komt en de vraag is of hij die wel weet....
Misschien leeft hij wel in een fantasiewereldje 'van horen zeggen'. Je weet het gewoonweg niet zeker.
LecyTinker schreef:Zonnetje81 schreef:In zekere zin naief als ze geld heeft overgemaakt, ze weet toch zelf ook wel na 100x het verhaal wijzigen dat hij na 5 jaar niet ineens met de waarheid op de proppen komt en de vraag is of hij die wel weet....
Misschien leeft hij wel in een fantasiewereldje 'van horen zeggen'. Je weet het gewoonweg niet zeker.
Hij wou 25.000 dollar, ze heeft een voorschot van 10.000 gegeven (hoewel ik nou weer las dat er over bedragen van 15.000 dollar werd gesproken) en wanneer ze het lichaam zouden vinden zou de rest volgen.
Dus zo naief vind ik het niet. Het is nu 5 jaar geleden en die mensen willen graag zekerheid. Die willen met het rouwproces beginnen en dan denk ik in dat geval dat er genoeg mensen zijn die dat geld daar zeker wel voor over hebben.
Buiten dat was toen de FBI al betrokken bij het zaakje, dus tja, je kan niet zeggen in hoever die hun vinger in de pap hebben!
Zonnetje81 schreef:Tuurlijk is ze radeloos en wanhopig, maar als je logisch nadenkt weet je dat je A: een hoop geld kwijt raakt en B: niks wijzer wordt... Hij zou dom zijn als ie wel iets zegt en ik denk dat het lijk toch al onvindbaar is....dus of hij de waarheid zou spreken kom je nooit achter. Dan is ze blij met een leugen omdat zij denkt dat het de waarheid is...?
Cayenne schreef:http://www.nu.nl/buitenland/2264223/blo ... joran.html
Er is bloed gevonden van Stephany op het shirt van Joran.
Vinden mensen dat nog steeds toeval??
Heino schreef:Ik vind jullie reacties erg naar Cayenne en Teddy. Het enige wat ik wil is een eerlijk proces. Of hij nou schuldig of onschuldig is. Dit is een beetje kinderachtig.
Cayenne schreef:http://www.nu.nl/buitenland/2264223/blo ... joran.html
Er is bloed gevonden van Stephany op het shirt van Joran.
Vinden mensen dat nog steeds toeval??
Heino schreef:xTamara schreef:Ik kan me niet heugen dat iemand hier heeft gezegd dat hij/zij medelijden heeft met Joran?
Ja 1 persoon (die het al genuanceerd heeft overigens) en daar blijft men pagina's lang over vallen
Cayenne schreef:xTamara schreef:Dat verklaart hetzelfde als de videobeelden.. Hij was erbij.. maar wie zegt dat hij daadwerkelijk haar heeft geslagen? Daar is nog steeds geen bewijs voor..
Je kunt het ook omdraaien:
Wie zegt dat hij haar niet heeft geslagen? en hoe valt dat te bewijzen?
Cayenne schreef:xTamara schreef:Dat verklaart hetzelfde als de videobeelden.. Hij was erbij.. maar wie zegt dat hij daadwerkelijk haar heeft geslagen? Daar is nog steeds geen bewijs voor..
Wolken schreef:Cayenne schreef:xTamara schreef:Dat verklaart hetzelfde als de videobeelden.. Hij was erbij.. maar wie zegt dat hij daadwerkelijk haar heeft geslagen? Daar is nog steeds geen bewijs voor..
Volgens mij is het nog altijd zo dat je schuld bewezen moet worden, niet je onschuld