Cohen of Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Als ik moet kiezen tussen Job Cohen en Geert wilders dan kies ik voor...

Cohen
330 (58%)
Wilders
236 (41%)

Totaal aantal stemmen: 566

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:00

Myra schreef:
Springert schreef:
Zal wel meevallen..voorlopig wordt Wilders door het Lagerhuis, de Senaat, het Deens parlement en nog meerdere, uitgenodigd om daar te komen spreken en zijn film te laten zien. Ik vind juist dat een loser als Jan-Peter Bakellende ons land te kakken zet. In het buitenland hebben ze het over de Nederlandse Harry Potter!!

Nou, heel erg hoor. Iemand belachelijk maken voor Harry Potter, poeh poeh.....

Dat is toch wel een ander verhaal dan de Turkse president uitschelden. Geen wonder dat hem toegang tot landen wordt ontzegd. Toch wel een stuk serieuzer dan dat Harry Potter verhaal wat jou zo diep "raakt"....

Heel goed dat ze Wilders daar geweigerd hebben, nou kunnen we die Erdogan hier ook weigeren tenminste.
Opgerot staat netjes. Bovendien...wie wil er in godsnaam naar Turkije...alleen vakantiegangers die niks moois kunnen betalen, voor de rest geen hond.
Laatst bijgewerkt door Springert op 11-04-10 15:01, in het totaal 1 keer bewerkt

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 15:01

nou.. hij is er niet op vooruit gegaan haha

Afbeelding

Geert Wilders was de Neger van Venlo. Dat bevestigen verschillende bronnen uit het verleden van de politicus. De geblondeerde Limburger zou zijn bijnaam te danken hebben aan zijn Indische afkomst.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:01

MamboBeach schreef:
Jij ziet dit zo omdat deze mensen hier dus liever niet weg willen, het een luilekkerland vinden. Ik zie het anders, ga terug naar waar je vandaan komt, bijvoorbeeld Marokko, daar mogen wij een voorbeeld aan nemen van de politie, daar gaat de politie niet in discussie en leer het daar maar af. En nogmaals, de nederlanders zullen wij zelf eens heel streng zelf aan moeten pakken...

Maar het is toch logisch dat je hier niet meer weg wilt als je hier al 40 jaar woont en hier misschien zelfs wel geboren bent? Hoe kan je die mensen dan terugsturen, als ze niet uit Marroko zelf komen??

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:01

Islamitisering heeft er niets mee te maken dat we er bang voor zijn "overgenomen" te worden. Het is meer zo dat we bang zijn voor islamitische samenscholingen. Als dat zou gebeuren onder extremisten zou dat zeer fataal kunnen worden voor de nederlandse bevolking. Wederom niet in de zin van overname maar in de zin van extreem gedrag. Zoals de kapitein van kuifje al zei: "alle bommen en granaten"

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:02

Dus wat wil je nu jameyskatje?

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:03

Springert schreef:
nee...hehe...die kun je niet naar hun eigen land terugsturen want dat is hier!!
En de huidskleur maakt me niks uit...ik ben geen racist.

En dat is van moslims niet zo? Wanneer is iets dan je land? Als je in dit land geboren bent, opgegroeit, je hele sociale leven hebt, je baan, je huis. Is het dan je land? Of omdat je oma dan in Marokko is geboren is Marokko je 'eigen' land?

En het gelijkwaardig behandelen van verschillende culturen, religies, bevolkingsgroepen is ook discriminatie. Dat heeft niet alleen met huidskleur te maken.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 15:04

vele willen ook wel terug. maarja, hun kinderen zijn hier geboren, die studeren en/of werken hier en hebben hier hun leven. dan moet je dus kiezen voor je kinderen of het land van herkomst.. sommige gaan wel terug (ken er een aantal) maar vele kiezen toch voor hun kids.. en dat die kinderen niet terug gaan begrijp ik al helemaal. ze zijn hier geboren, hebben hier gestudeerd, spreken beter nederlands dan marokkaans etc etc

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:04

Springert schreef:
Kom maar op met die cijfers dan, want dit is echt onzin.

In wat voor een tunnel leef jij? Jij wílt niet eens iets anders geloven behalve je eigen waarheid.

Springert schreef:
Heino schreef:
En dat geldt niet voor (blanke) "Nederlanders"?

nee...hehe...die kun je niet naar hun eigen land terugsturen want dat is hier!!
En de huidskleur maakt me niks uit...ik ben geen racist.

Racistisch zijn heeft niet met huidskleur te maken maar met rassen.

Citeer, "opgerot staat netjes"

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:05

Heino schreef:
MamboBeach schreef:
Jij ziet dit zo omdat deze mensen hier dus liever niet weg willen, het een luilekkerland vinden. Ik zie het anders, ga terug naar waar je vandaan komt, bijvoorbeeld Marokko, daar mogen wij een voorbeeld aan nemen van de politie, daar gaat de politie niet in discussie en leer het daar maar af. En nogmaals, de nederlanders zullen wij zelf eens heel streng zelf aan moeten pakken...

Maar het is toch logisch dat je hier niet meer weg wilt als je hier al 40 jaar woont en hier misschien zelfs wel geboren bent? Hoe kan je die mensen dan terugsturen, als ze niet uit Marroko zelf komen??

Nee, maar soms heb je niets te willen...

Daar moet dan iets tegen gevonden worden... Geen halve gebakken eieren meer, ben er helemaal klaar mee.

RoodZonnetje

Axel_Valerie schreef:
Okee bronnen?
En dat klopt niet want dat zijn de marrokanen met een marrokaans paspoort en dat zijn vaak 1e 2e generatie die zijn dus allang 45 plus! haha

De jongere marrokanen hier hebben voor 95% een nederlands paspoort dus die vallen niet onder die 14380..

Bron is het CBS

Dus je denkt dat onder Marrokaanse jongeren wel de meerderheid crimineel is? U vraagt wij draaien:
3 410 Marrokaanse verdachten in 2007 in de leeftijdsgroep van 12 tot 18 jaar. In 2007 waren er 54 111 tweede generatie Marrokaanse allochtonen (dus minstens een ouder uit Marroko)

Axel_Valerie

haha ik denk dat sommige mensen hier dingen door elkaar halen..

En ik wil die cijfers ook zien want dat gaat over eerste generatie marrokanen..

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 15:05

Krips schreef:
En dat is van moslims niet zo? Wanneer is iets dan je land? Als je in dit land geboren bent, opgegroeit, je hele sociale leven hebt, je baan, je huis. Is het dan je land? Of omdat je oma dan in Marokko is geboren is Marokko je 'eigen' land?

dat klopt, misschien is het ook deels een kwestie van gevoel. voel je je nederlander?

ik hoor vaak 'in marokko wordt ik gezien als toerist, in nederland wordt ik gezien als allochtoon'. dus waar hoor je dan thuis??

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:06

ja geef dan een link

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:06

Sorry hoor Myra, maar in wat voor tunnel leef jij dan?
Jij gelooft ook alleen maar in je eigen verhaal!

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:07

Springert schreef:
Hoeveel minderjarigen zaten er bij die 329493? Want het gemiddelde marokkaanse gezin fokt meer dan 4 Nederlandse gezinnen bij elkaar!
Buiten dat is het grootste deel wel crimineel maar gewoon nog niet betrapt...kwestie van tijd.

Zie mijn andere post...
Overigens kán je dat natuurlijk ook even zelf opzoeken hè...
En ik denk dat ik maar niet meer op je in ga want je hebt je "feiten" toch al klaar staan.

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 15:07

Springert schreef:
Want het gemiddelde marokkaanse gezin fokt meer dan 4 Nederlandse gezinnen bij elkaar!

het zijn geen koeien hoor

sarabande

jameyskatje schreef:

Afbeelding

Geert Wilders was de Neger van Venlo. Dat bevestigen verschillende bronnen uit het verleden van de politicus. De geblondeerde Limburger zou zijn bijnaam te danken hebben aan zijn Indische afkomst.

En zon uitspraak is net zo kwetsend al zeggen dat je fout bent omdat je Marokkaan bent.

RoodZonnetje

Axel_Valerie schreef:
ja geef dan een link

Wat denk je nou zelf? Beetje zelfredzaamheid kan geen kwaad hoor. Tip: iets met www en cbs en .nl

Springert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:08

Heino schreef:
MamboBeach schreef:
Nee, die moeten wij hier in NL heel stevig aanpakken, beetje banketstaaf om bijvoorbeeld Marokko hiermee op te zadelen...

Maar dit wringt dus zo bij mij. Ik ben er voor om iedereen gelijkwaardig te behandelen. Iedereen die zich misdraagt moet gestraft worden, maar wel gelijkwaardig. En iemand die hier al 40 jaar woont het land uitschoppen omdat ie toevallig Marrokaans is terwijl je de andere "echte" Nederlander hier opsluit vind ik niet gelijkwaardig. En daarom dus discriminatie.

maar dat wordt ook helemaal niet gezegd, en is ook helemaal niet de bedoeling.
Iedereen die over de schreef gaat moet weg, dat is toch iets heel anders.
En ook geen nieuwe meer binnen, en die importbruiden moeten ook thuis blijven.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:08

MamboBeach schreef:
Nee, maar soms heb je niets te willen...

Daar moet dan iets tegen gevonden worden... Geen halve gebakken eieren meer, ben er helemaal klaar mee.

Dan ben ik nog eerder voor de immigratiestop (voor álle immigranten) want dit is je reinste discriminatie, toch?

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:10

Springert schreef:

Ehm jij kent het partijprogramma van Wilders blijkbaar niet??? Ga dat eerst maar eens lezen, dan praten we verder, ok?

Axel_Valerie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:10

Van de 14300 halt (jongeren delicten) zaken zijn er 7800 veroorzaakt door allochtonen jongeren

even opgezocht...

jameyskatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-10 15:10

sarabande schreef:
jameyskatje schreef:

Afbeelding

En zon uitspraak is net zo kwetsend al zeggen dat je fout bent omdat je Marokkaan bent.

kwetsend? het was een compliment, dat hij er vroeger beter uit zag dan nu. iemand fout vinden omdat hij of zij een marokkaan is is meer een voorbeeld van vooroordelen en alles over 1 kam scheren.

ag het was maar een grapje, misschien dat jij een andere smaak hebt, ik vind wilders geen hunk hoor, in tegenstelling tot heino :D

Skogsmulle
BFB 2024 winnaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:11

MamboBeach schreef:
Sorry hoor Myra, maar in wat voor tunnel leef jij dan?

Niet, maar als je hoort hoe discriminerend Springert is.. die wilt niks anders dan zijn eigen verhaal horen.

Geef maar eens paar goede redenen waarom ik op Wilders zou moeten stemmen. Ik luister.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-10 15:11

Springert schreef:
En ook geen nieuwe meer binnen, en die importbruiden moeten ook thuis blijven.

Je kan geen mensen met een Nederlands paspoort uitzetten, dat zijn gewoon Nederlanders en een importbruid komt allang niet meer zo maar binnen daar zijn nogal wat hindernissen (die ken je toch) voor opgeworpen, o.a. leeftijd en een inkomen.