16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:27

Of iemand wel of niet in de PB gaat staan boeit mij niet zoveel, maar ik vind wel dat Paay een verkeerd beeld afgeeft.

Ik vind dat zij veel te veel het standpunt verdedigt van het ideale barbie-plaatje, waarom moet op je 60e nog alles strak zitten? Is het noodzakelijk om als Marijke Helwegen door het leven te gaan na je 60e?
Dat is alles behalve schoonheid in mijn ogen, en Patricia Paay betoogt IMO nu alsof dit wel goed zou zijn. Als zij niet naar Schumacher was geweest had in ieder geval haar gezicht er een stuk anders uitgezien. (Over de rest kan ik niet oordelen, want ik heb de PB niet gekocht :D )

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:28

Moniek schreef:
mag jij verklaren waarom de editie van pamela anderson (de eerste editie) de best verkochte playboy aller tijden is?
en dat is op schaal als jet hetvergelijkt met nederland.
dus het verhaal in amerika wonen meer mensen gaat niet op

Wat denk je van het feit dat alle foto's van Patricia gewoon op het internet te vinden zijn en wie is er zo gek een blad te kopen als je de foto's gratis kan bekijken? :D

In ieder geval heeft mevrouw Anderson dan wel bewezen dat een hoop mannen het weinig uitmaakt of het puur natuur is. :+

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:29

@ san dat zie je denk ik verkeerd omdat er veel vrouwen zijn die nu dit blad gekocht hebben om de nieuwsgierigheid.
niet om waar playboy voor bedoeld is .
pamela word verkocht omdat ze om haar lijf word verkocht niet omdat mensen nieuwsgierigheid hoe ze er nu naakt uitziet.
want we weten allemaal dat pam er ook heel mooi uitziet zonder kleren.
dat wisten we van paay nu niet

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:29

ThePast03 schreef:
Moniek schreef:
mag jij verklaren waarom de editie van pamela anderson (de eerste editie) de best verkochte playboy aller tijden is?

Wat denk je van het feit dat alle foto's van Patricia gewoon op het internet te vinden zijn en wie is er zo gek een blad te kopen als je de foto's gratis kan bekijken? :D

In ieder geval heeft mevrouw Anderson dan wel bewezen dat een hoop mannen het weinig uitmaakt of het puur natuur is. :+

gelukkig boet het mannen niet of het echt is.
liever mooi nep dan lelijk echt :D

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:31

Sander_ schreef:
Of iemand wel of niet in de PB gaat staan boeit mij niet zoveel, maar ik vind wel dat Paay een verkeerd beeld afgeeft.

Ik vind dat zij veel te veel het standpunt verdedigt van het ideale barbie-plaatje, waarom moet op je 60e nog alles strak zitten? Is het noodzakelijk om als Marijke Helwegen door het leven te gaan na je 60e?

Waarom geeft ze een verkeerd beeld af en voor wie geeft ze een verkeerd beeld af? Iemand met een normaal stel hersenen weet heus wel dat niet iedereen zo mooi oud kan worden.
Verder is het haar zaak als zij het leuk vindt dat alles op haar 60e nog zo strak is, ze dwingt niemand anders ertoe.

De vergelijking met Marijke Helwegen vind ik nergens op slaan, Patricia ziet er nog wel een stukje beter uit dan Marijke.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:32

Moniek schreef:

En een hoop mannen (ja ook van 20 :D) vinden dus dat Patricia een mooi lichaam heeft.

Ze ziet er in ieder geval niet uit als een anorexia patiënt zoals een heleboel jonge modellen nu.

Moniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:35

ThePast03 schreef:
Moniek schreef:

En een hoop mannen (ja ook van 20 :D) vinden dus dat Patricia een mooi lichaam heeft.

Ze ziet er in ieder geval niet uit als een anorexia patiënt zoals een heleboel jonge modellen nu.

ik moet eerlijk zeggen de fotos zijn mooi,,maar weet ook dat ze in het echt een rimpel huidje heeft die niet meer zo mooi is.
kijk maar eens naar haar armen en dan naar de foto.
ja er word geshopt ook bij meiden van 20 maar lang nietzoveel als bij paay is gedaan en dat is logisch de zwaartekracht wint immers altijd :D

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:37

ThePast03 schreef:
Moniek schreef:

Mensen willen graag voor de gek gehouden worden. ;)

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:39

Moniek schreef:
gelukkig boet het mannen niet of het echt is.

Klopt helemaal! :)

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:40

ThePast03 schreef:
Sander_ schreef:

Waarom geeft ze een verkeerd beeld af en voor wie geeft ze een verkeerd beeld af? Iemand met een normaal stel hersenen weet heus wel dat niet iedereen zo mooi oud kan worden.
Verder is het haar zaak als zij het leuk vindt dat alles op haar 60e nog zo strak is, ze dwingt niemand anders ertoe.

De vergelijking met Marijke Helwegen vind ik nergens op slaan, Patricia ziet er nog wel een stukje beter uit dan Marijke.

Enerzijds vind ik Sander wel gelijk hebben, want je hebt toch een beetje een voorbeeld functie als je zo bekend bent.
En Paay is gewoon een oude barbie! :+

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:41

Moniek schreef:
ik moet eerlijk zeggen de fotos zijn mooi,,maar weet ook dat ze in het echt een rimpel huidje heeft die niet meer zo mooi is.
kijk maar eens naar haar armen en dan naar de foto.
ja er word geshopt ook bij meiden van 20 maar lang nietzoveel als bij paay is gedaan en dat is logisch de zwaartekracht wint immers altijd :D

Ik heb het filmpje gezien waarin ze de foto's maakte en dan moeten ze dat toch ook knap geshopt hebben hoor.
En ik denk dat een hoop mensen liever een rimpeltje zien dan de uitstekende botten die je tegenwoordig bij modellen ziet.

Voor een vrouw van 60 ziet ze er gewoon fantastisch uit, zelfs al is het geshopt en heeft ze hier en daar wat laten verbouwen heeft ze nog altijd een figuurtje waar ze heel trots op mag zijn.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:42

Moniek schreef:
@ san dat zie je denk ik verkeerd omdat er veel vrouwen zijn die nu dit blad gekocht hebben om de nieuwsgierigheid.
niet om waar playboy voor bedoeld is .
pamela word verkocht omdat ze om haar lijf word verkocht niet omdat mensen nieuwsgierigheid hoe ze er nu naakt uitziet.
want we weten allemaal dat pam er ook heel mooi uitziet zonder kleren.
dat wisten we van paay nu niet

Ik was ook nieuwsgierig, maar heb het blad niet gekocht, maar de foto's op internet bekeken ;) En ik denk heel veel vrouwen met mij. Dus als het vooralsnog goed verkoopt, zal dat niet door de nieuwsgierige vrouwen komen.

Nu rest mij nog een vraag, waarom noem je Pamela steeds? Heb je aandelen in haar? :P

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:42

Miska schreef:
Enerzijds vind ik Sander wel gelijk hebben, want je hebt toch een beetje een voorbeeld functie als je zo bekend bent.

Voor wie heeft ze een voorbeeldfunctie?
Je dacht toch hopenlijk niet dat oudere vrouwen "bekende" Nederlanders als voorbeeld zagen? :D

Die hebben over het algemeen verstand en ervaring genoeg om zelf te kunnen bedenken wat ze wel en niet willen en laten zich niet gek maken door een stel mensen op tv. :+

Kom op zeg, je gaat nu wel heel ver :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: 16+: Zestig jaar oud en dan nog in Playboy, meningen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:44

Als ik beroemdheden als voorbeeld zou nemen, zou ik nu size zero hebben en verslaafd zijn aan coke :+ Dus nee, liever Patricia als voorbeeld dan.

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:44

Ik vind haar een prachtige vrouw en zou niet weten waarom ze dat niet zou mogen laten zien..
Als mensen het niet willen zien kijken ze toch gewoon niet?

En die Theo die zou ik willen _-:( |o
En patricia geeft hem achteraf toch nog een hand! Hoe sportief van haar!

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:45

ThePast03 schreef:

Omdat hier nu net weer wordt gedaan alsof het ideaalbeeld is dat je op je 60e nog goed uit moet zien, en dat vind ik dan weer totale onzin. Ik haal er Marijke Helwegen bij als idioot karikatuur van wat je dan op straat zou zien rondlopen, immers hoe meer er gepropageerd wordt voor zulke uiterlijk vertoon, hoe meer mensen ook aan zich laten klussen om er zo uit te zien.

Overigens vind ik dit niet alleen in het geval van Patricia, alleen zij hangt zichzelf nu als een uithangbord uit. Ik word bijv. ook niet goed van die duizend rimpelreclames, om er strak uit te zien na je 50e. :?

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:47

ThePast03 schreef:
Miska schreef:

Voor wie heeft ze een voorbeeldfunctie?
Je dacht toch hopenlijk niet dat oudere vrouwen "bekende" Nederlanders als voorbeeld zagen? :D

Die hebben over het algemeen verstand en ervaring genoeg om zelf te kunnen bedenken wat ze wel en niet willen en laten zich niet gek maken door een stel mensen op tv. :+

Kom op zeg, je gaat nu wel heel ver :D

Niet iedereen bezit dat verstand en die ervaring. ;)
Het is allemaal zo 'gewoon' om je te vermaken en daarmee promoot zij en meerdere mensen dat nogal op deze manier vind ik.
Je bent toch zoals je bent, maar sommigen kunnen dat niet accepteren, want het past niet bij je leeftijd als je de natuur zijn gang laat gaan.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:48

Sander_ schreef:
Omdat hier nu net weer wordt gedaan alsof het ideaalbeeld is dat je op je 60e nog goed uit moet zien, en dat vind ik dan weer totale onzin.

Waar haal je dat nu weer vandaan? Omdat wij vinden dat ze er goed uitziet op haar leeftijd is het ineens een ideaalbeeld?

Ik word lekker gewoon oud hoor, inclusief grijze haren en zonder make up :D

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:48

Sander_ schreef:
ThePast03 schreef:

Omdat hier nu net weer wordt gedaan alsof het ideaalbeeld is dat je op je 60e nog goed uit moet zien, en dat vind ik dan weer totale onzin. Ik haal er Marijke Helwegen bij als idioot karikatuur van wat je dan op straat zou zien rondlopen, immers hoe meer er gepropageerd wordt voor zulke uiterlijk vertoon, hoe meer mensen ook aan zich laten klussen om er zo uit te zien.

Overigens vind ik dit niet alleen in het geval van Patricia, alleen zij hangt zichzelf nu als een uithangbord uit. Ik word bijv. ook niet goed van die duizend rimpelreclames, om er strak uit te zien na je 50e. :?

Patricia laat zien hoe zij is, net als Joan Collins, Marijke Helwegen en ieder ander mens op aarde. Dat is een recht. En er staat nergens dat Patricia vind dat iedere 60'er er uit moet zien zoals haar en ze zegt ook niet dat mensen haar als voorbeeld moeten nemen. Ze zegt alleen: Waarom zou je je op je 60'e niet meer mooi kunnen maken en jezelf sexy kunnen voelen.

En daarin, geef ik haar groot gelijk.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:49

Miska schreef:
Niet iedereen bezit dat verstand en die ervaring. ;)
Het is allemaal zo 'gewoon' om je te vermaken en daarmee promoot zij en meerdere mensen dat nogal op deze manier vind ik.
Je bent toch zoals je bent, maar sommigen kunnen dat niet accepteren, want het past niet bij je leeftijd als je de natuur zijn gang laat gaan.

Dat kan zijn als een meisje nog in de pubertijd zit, maar als oudere vrouwen nog zo zijn dan heeft dat niets met Patricia te maken.
Dan klopt er gewoon iets niet met die vrouwen en die hebben daar ook wel last van als Patricia niet op de buis komt.

Dit is echt zoeken, sorry.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:51

_San87_ schreef:
Patricia laat zien hoe zij is, net als Joan Collins, Marijke Helwegen en ieder ander mens op aarde. Dat is een recht. En er staat nergens dat Patricia vind dat iedere 60'er er uit moet zien zoals haar en ze zegt ook niet dat mensen haar als voorbeeld moeten nemen. Ze zegt alleen: Waarom zou je je op je 60'e niet meer mooi kunnen maken en jezelf sexy kunnen voelen.

Dat mag ook best en er is verder niks mis mee, maar wees er dan ook echt eerlijk over, want ze zegt dingen die niet helemaal waar zijn.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:53

ThePast03 schreef:
Waar haal je dat nu weer vandaan? Omdat wij vinden dat ze er goed uitziet op haar leeftijd is het ineens een ideaalbeeld?

Nee hoor, dat heeft totaal niets met jullie te maken.
Ik baseer mijn mening alleen op haar uitspraken en haar handelen, zij doet er in de media heel groots over dat het zo gewoon is om er altijd zo jong mogelijk te proberen uit te zien, maar dat vind ik de verkeerde instelling.

Mij maakt het trouwens niet uit hoeveel iemand aan zich laat verbouwen, al liep heel Nederland rond als Marijke Helwegen, maar ik keur het alleen af, that's all.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:54

Maar, wat zegt ze dan dat niet waar is? Op internet staat precies wat ze wel en niet heeft laten doen. En op haar gezicht en die borstverkleining na, is dat dus helemaal niks. Dus heeft ze gewoon een super figuur van zichzelf. in het filmpje wees ze ook vanaf haar nek naar beneden, dus liegen is het ook niet :)

En de reden voor die verkleining weten wij ook niet, misschien had ze wel een halve hernia door zware borsten.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-09 21:54

Miska schreef:
_San87_ schreef:

Dat mag ook best en er is verder niks mis mee, maar wees er dan ook echt eerlijk over, want ze zegt dingen die niet helemaal waar zijn.

Zoals?
Ze heeft meerdere keren aangegeven dat er echt wel het een en ander verbouwd is aan haar :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-09 21:55

Sander_ schreef:
ThePast03 schreef:

Nee hoor, dat heeft totaal niets met jullie te maken.
Ik baseer mijn mening alleen op haar uitspraken en haar handelen, zij doet er in de media heel groots over dat het zo gewoon is om er altijd zo jong mogelijk te proberen uit te zien, maar dat vind ik de verkeerde instelling.

Mij maakt het trouwens niet uit hoeveel iemand aan zich laat verbouwen, al liep heel Nederland rond als Marijke Helwegen, maar ik keur het alleen af, that's all.

Je moet er jong uit willen zien niet verwarren met er mooi uit willen zien :)