DebGizmo schreef:"Geloof" is een groot woord geloven doe je in boedha, Jezus of Allah. Een mening als die van Wilders kan je delen en helaas kan dat niet altijd publiekelijk geuit worden. Is dit niet tevens direct de reden waarom er zoveel Wilders stemmers zijn??? want als je de cijfers uitspreek over bijvoorbeeld criminaliteit onder allochtonen dat dit gemiddeld 90% hoger ligt dan de autochtoon krijg je de stempel "racist". Heb je kritiek over het feit dat bijvoorbeeld mohammed in Turkije 2 kinderen rond heeft lopen en hier in aanmerking komt voor kinderbijslag voor deze kinderen dat direct naar Turkije word overgemaakt ben je "racist". Als je helemaal extreem rechts over wil komen zeg je er nog bij: Kinderbijslag STOP, en stop dit geld in ONZE ouderen die uit de tijd komen dat ze bloembollen moesten eten om te overleven en nu in luiers rond moeten lopen omdat er geen geld is voor zorg. Om even in te gaan op Heino zijn opmerking dat Wilders zijn wil het juiste is, is dit niet per persoon verschillend? Ik kan mij goed voorstellen namelijk als ik in "mohammed" zijn schoenen zou staan dat dit absoluut niet de juiste beslissing is! Dit is de hot item die ik behandeld heb namelijk het allochtonen beleid in Nederland. PVV/Wilders zegt wat veel mensen denken en wat jaren lang onder stoelen en banken is geschoven. Tevens gaan er ook veel mensen uit van de media iets dat de media wilt voorschotelen moet hot zijn. Is het namelijk boeiend als een Dion Graus van de PVV verteld dat de PVV tegen het slachtkippen beleid is? Neen, daarom vind ik het ook jammer dat mensen zich niet verdiepen in een partij als deze maar brullen wat ze zien via de media.
90% is ver van de waarheid. Graus kan tegen slachtkippen zijn, maar heeft hij een oplossing??? Waarom mag iemand die hier werkt en belasting betaald geen kinderbijslag hebben??? En wat heeft dat in hemelsnaam met het eten van bloembollen te maken
Dit is pure retoriek dat mensen dit soort bullshit geloven en als zoete koek slikken en napraten kan ik niet berijpen.
Dat Wilders zegt wat mensen denken lijkt me ook bezijden de waarheid, ten eerste was Pim de eerste die, heel wat slimmer, dingen aan de kaak stellen, ten tweede nemen de meest mensen die denken niet zomaar alles aan. Wilders zegt wat mensen in de kroeg zeggen en zoals Theo Maassen vanavond al zei hoe kan het dat mensen in zon welvarend land als Nederland zo vreselijk ontevreden zijn en zo gemakkelijk bang te maken.
Als je echt geinteresserd bent, stel dan eens vragen aan Wilders over wat hij bedoelt en hoe hij dat gaat oplossen, dat lijkt me een stuk zinniger dan deze onzin verkondigen.