Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Juul schreef:KellyZ schreef:Offtopic: Wat werkt dit topic verslavend zeg!
Hoe oud ben jij? Dit is een serieuze discussie. Ga ergens anders offtopic grappig doen....
Yinnar schreef:KiWiKo schreef:met Henk ben ik regelmatig dronken geworden.......... en geloof me een grotere wereldvreemde onaangepaste mafkees bestaat er niet in de wereld
Was Henk ook degene die jou terug zou bellen? Men is nog steeds in afwachting van het verhaal.
KellyZ schreef:Juul schreef:
Hoe oud ben jij? Dit is een serieuze discussie. Ga ergens anders offtopic grappig doen....
Sorry? Ik weet ook wel dat dit een sirieuze discussie is, maar het is best verslavend om te discuren.
Juul schreef:KellyZ schreef:Offtopic: Wat werkt dit topic verslavend zeg!
gekvanfleur schreef:[naam] schreef:
moeilijk he, lezen.
ze bedoelt gewoon dat je er lang in blijft hangen. heb ik ook en zie meerdere die nu al twee dagen flink mee discuseeren.
Heino schreef:russel schreef:Iedereen gaat maar van zijn eigen referentiekaders uit![]()
![]()
Dat is zo fout.
Sorry, maar dat doe je zelf net zo hard... Alleen dan van de kant van wel gaan uit gezien.
dejavu schreef:Ik lees hier vrij vaak:
'Ja, maar jij bent Laura niet.'
'Zij is geen gewone 13-jarige.'
'Ken jij haar? Dat je denkt dat ze het niet redt?'
Mijn vraag is hoe mensen hier zo zeker weten dat ze het wél redt, en dat het verstandig is voor dat meisje om te gaan varen?
Citaat:met Henk ben ik regelmatig dronken geworden.......... en geloof me een grotere wereldvreemde onaangepaste mafkees bestaat er niet in de wereld
Citaat:Verder vond ik Huertecilla ook een punt maken en dat is dat het goed is dat kinderen ook beschermd worden door de overheid.
.Citaat:Over het onderwijs: Zij gaat niet via de Wereldschool leren, dat principe is net even wat anders dan hetgeen dat zij voor ogen heeft. Het is goed om kinderen verantwoordelijkheden aan te leren, maar haar zo vrij te laten in haar onderwijs, is onverantwoordelijk
gekvanfleur schreef:het enige waar ik me nou echt aan erger in dit topic is aan die mensen die blijven koeien met hazen verglijken.
nee, er is geen verschil tussen de zee en hier op straat is allebij gevaarlijk. net alsof ze niet snappen wat je bedoelt.![]()
op straat kan er ook iemand je met een pistool opwachten! I know,maar het is toch een iets andere situatie als op zee.
met 3 man alleen in de bushbush is ook anders gevaarlijk als hier op straat lopen.
Chrissy_ schreef:Vind het ook niet erg raar dat Kelly dit zegt. Er kan ook normaal op gereageerd worden...
Ik zit nu ook al een hele tijd mee te discussiëren. Waar ik overigens nu even mee stop aangezien ik inmiddels wel een beetje honger begin te krijgen.
KiWiKo schreef:gekvanfleur schreef:het enige waar ik me nou echt aan erger in dit topic is aan die mensen die blijven koeien met hazen verglijken.
nee, er is geen verschil tussen de zee en hier op straat is allebij gevaarlijk. net alsof ze niet snappen wat je bedoelt.![]()
op straat kan er ook iemand je met een pistool opwachten! I know,maar het is toch een iets andere situatie als op zee.
met 3 man alleen in de bushbush is ook anders gevaarlijk als hier op straat lopen.
dit snap ik wel............ beiden is gevaarlijk....... leven is gevaarlijk PUNT
het is alleen ANDERS gevaarlijk
KiWiKo schreef:gekvanfleur schreef:het enige waar ik me nou echt aan erger in dit topic is aan die mensen die blijven koeien met hazen verglijken.
dit snap ik wel............ beiden is gevaarlijk....... leven is gevaarlijk PUNT
het is alleen ANDERS gevaarlijk
russel schreef:De referentiekaders zijn bv dat ze lekker met dinnen moet spelen, leuk op school omdat ze aan haar toekomst moet denken, dat ze psychisch gestoord gaat raken als ze zo lang alleen is, dat je als mams toch niet moet denken dat je je kind zo lang moet missen, dat je als 13 per definitie gewoon kinderlijk en kinds bent. Dat je op school sociaal ontwikkeld raakt, voor de leuke met leuke ouders wel ja, voor de buiten de groepvallende is het vaak een ramp. Worden niet sociaal ontwikkeld, krijgen er een trauma bij waar ze nog jaren over moeten doen om te verliezen.
Ben niet hard, maar sta open voor uitzonderingen en gelukkig mogen wij, dus jij en ik daar niet over beslissen.
Om dat te blijven roepen dat ze naar school MOET en dat dat de reden is dat ze niet mag, vind ik echt een domme opmerking. Wij moesten ook, dus zij ook. Ze doet HAVO dus dom is ze niet en die wil ze wel afmaken, beter dan op school met dinnen te kwallen en een lage opleiding hebben en dan weer te gaan rondhangen.