Arabesk schreef:De aarde in een zwart gat, mooi broeikasteffect ook meteen opgelost.
En traditioneel bekappen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:De aarde in een zwart gat, mooi broeikasteffect ook meteen opgelost.
Miryamk schreef:![]()
Doe maar, voor het te laat is....
Miryamk schreef:Maar dat is gewoon mijn leeftijd, heeft niks met zwarte gaten te maken.![]()
Maar als het de 10e toch gebeurt is dan graag 's ochtends dan hoef ik mijn schoonmoeder niet op verhaardagsvisite te krijgen
Jukurensha schreef:Gaan we twee keer dood? Ontdekte gisteren een topic over dat we in 2012 ook al dood gaan
SHALALA schreef:Hoe kunnen we 10 sept doodgaan en dan in 2012 nog een keer
Pluizebolpum schreef:@CandyQueen: Yep, dat was 'm! Die had mijn moeder boven haar deur hangen toen ze nog jong was...Ook geen ster in Latijn maar die had ze onthouden...
SHALALA schreef:Hoe kunnen we 10 sept doodgaan en dan in 2012 nog een keer
10 september is een generale repetitie, in 2012 doen we het nog eens dunnetjes over...
marlies85 schreef:fijn dat ze dat van plan zijn op mijn verjaardag....
Ik weet niet wat ik er van moet denken
SHALALA schreef:Jukurensha schreef:Gaan we twee keer dood? Ontdekte gisteren een topic over dat we in 2012 ook al dood gaan
Hoe kunnen we 10 sept doodgaan en dan in 2012 nog een keer
Vind het wel balen. Heb woensdagavond les.
Citaat:Maar als het de 10e toch gebeurt is dan graag 's ochtends dan hoef ik mijn schoonmoeder niet op verhaardagsvisite te krijgen
Pluizebolpum schreef:Las vandaag in de krant dat ze die megadeeltjesversneller alleen maar gaan opstarten op de 10e. Pas in oktober begint het echte werk (met de eventuele zwarte gaten enzo). Sorry iedereen, de vergaderingen, winkeldiensten en schoonmoederafspraken gaan voor alsnog gewoon door...
Het is wat met die 'einde der tijden' ongein, je kunt er gewoon niet van op aan, hé...
Mas schreef:Ach we gaan alweer dood lees ik
Prachtig dat t op woensdag gebeurt, streep ik meteen mijn
huiswerk door voor die dag
Meteen een hele vrije zondag om van te genieten.
Sandraah_ schreef:hoeveel levens hebben we ondertussen nog![]()