Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Tamara schreef:Gevangen hebben het beter dan sommige mensen hier in Nederland..
xx_Horsiex schreef:RK Ik weet nog dat ze destijds voor die gevangenis in Roermond mensen hebben uitgenodigd om een weekend te komen logeren voordat die geopend werd zodat mensen hun mening konden geven.
vanja schreef:_Tamara schreef:Gevangen hebben het beter dan sommige mensen hier in Nederland..
echt niet hoor, het is echt niet prettig, probeer het eens een week vrijwillig
hittepit_12 schreef:Ik ben voor,in bepaalde gevallen.
Kinderverkrachters en moordenaars die doelbewust iemand om zeep helpen mogen wat mij betreft naar het hiernamaals vertrekken!
Jaimyliefje schreef:je kunt het zo bekijken, je kunt ook denken: waarom in 's hemelsnaam zijn die mensen zo geworden?
runningkawa schreef:nee ze moeten een paar cent betalen voor hun luxe...
Jaimyliefje schreef:hittepit_12 schreef:Ik ben voor,in bepaalde gevallen.
Kinderverkrachters en moordenaars die doelbewust iemand om zeep helpen mogen wat mij betreft naar het hiernamaals vertrekken!
je kunt het zo bekijken, je kunt ook denken: waarom in 's hemelsnaam zijn die mensen zo geworden?
Samir schreef:Hallo,
Vaak lees ik in de topics op [NM] dingen als: 'De doodstraf moet ingevoerd worden' en 'Hij/zij mag de doodstraf krijgen.'.
Ikzelf zeg niet, ik vind levenslang een ergere straf dan de doodstraf. Van levenslang leert diegene nog dingen, en heeft hij/zij genoeg tijd om na te denken wat hij/zij heeft gedaan. Daar komt nog bij dat je ook vaak hoort dat er bepaalde dingen in gevangenissen gebeurt, dat er allemaal 'gangs' zijn, en dat je daar dus gewoon moet zien te overleven, wat mij erger lijkt dan 3 dagen in een cel zitten en vervolgens geexecuteerd worden.
Nou ben ik benieuwd wat jullie standpunt hierin is, wel of niet?