Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pairadice schreef:Hoe vervelend ik het ook vind: als niet alle feiten bewezen kunnen worden kun je niet iemand veroordelen voor alle 14 verkrachtingen. Ik ben blij dat we in een rechtstaat wonen waar dingen eerst onomstotelijk bewezen moeten worden voordat iemand veroordeeld wordt. En daarbij, TBS is weliswaar een maatregel en geen straf, maar wel veel vervelender dan een straf. Geen enkel vooruitzicht op wanneer je vrij zou kunnen komen, en nog altijd de mogenlijkheid om levenslang te zitten. Zonder verlof... En nee, ik probeer hier niet zijn daden goed te praten.
Chiqa schreef:hittepit_12 schreef:Je krijgt daar ook geen antwoord op, wat moet ze erop zeggen.
Omdat ik zie dat 2 mensen een vraag aan haar stellen? Wel zo netjes om die even te verifieren toch?
Misja schreef:Waarom niet? Omdat ik het KOTSBEU ben me altijd maar te moeten verantwoorden, en altijd maar die eeuwige discussies te moeten voeren met mensen die er geen snars van begrijpen.. Daarom geef ik géén antwoord..
hittepit_12 schreef:ik zou hier rustig de doodstraf voor terug willen.
Chiqa schreef:Misja schreef:Waarom niet? Omdat ik het KOTSBEU ben me altijd maar te moeten verantwoorden, en altijd maar die eeuwige discussies te moeten voeren met mensen die er geen snars van begrijpen.. Daarom geef ik géén antwoord..
En dit ishet antwoord op mijn vraag die ik je een maand geleden al stelde? Vind dat niet bepaald getuigen van veel kennis van zaken, ik had op zijn minst het vermoeden dat je hier iets meer
over te vertellen had, iets interessants misschien?
Beetje jammer dit, had je ook links kunnen laten liggen snap je
hittepit_12 schreef:Reageren doe je bijna altijd met je emotie,
Misja schreef:Jij bent niet bepaald de aangewezen persoon mijn kennis van zaken te beoordelen.. En de interessante discussies bewaar ik voor andere plekken, buíten Bokt, en sowieso buiten internet.