Vervolg van "man 5 maanden zwanger"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

milou123

Re: Vervolg van "man 5 maanden zwanger"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:52

Jaimyliefje schreef:
wat ik trouwens ook heel debiel vind is dat ik al een aantal keer voorbij heb zijn komen 'is die vrouw dan hetero, lebienne of bi' en 'is het nou een man, vrouw of manwijf'
geen van alles! het is een vrouw die in een fout lichaam geboren is. Een man dus. En zijn vrouw valt dus op hem, wat haar heteroseksueel maakt. dóhh.

Die vrouw viel op hem/haar toen het een vrouw was, dus wat is ze dan? Vind dit altijd een aparte situatie.

Adil

Jaimyliefje schreef:
wat ik trouwens ook heel debiel vind is dat ik al een aantal keer voorbij heb zijn komen 'is die vrouw dan hetero, lebienne of bi' en 'is het nou een man, vrouw of manwijf'
geen van alles! het is een vrouw die in een fout lichaam geboren is. Een man dus. En zijn vrouw valt dus op hem, wat haar heteroseksueel maakt. dóhh.

Ze heeft vrouwelijke geslachtsorganen en geen mannelijke en daarmee dus een lesbische vrouw...duhhhh

BraveSpots

Adil18 schreef:
Het heeft met de vorming van het karakter te maken waar zowel het vrouwelijke, over het algemeen zachtere karakter als het mannelijke karakter nodig zijn voor een balans. Man en vrouw vullen elkaar aan in een relatie, sluiten compromissen en juist die aanvulling en compromissen zijn essentieel bij de opvoeding van een kind...

Huh?

Hoeveel vrouwen (en mannen) voeden hun kinderen niet alleen op? Hoeveel vaders en moeders maken niet dagelijks ruzie? En wat als de vader nu een vrouwelijk karakter heeft, of de vrouw mannelijk en dominant? En dan heb ik het nog niet over vechtscheidingen, mishandelingen of verslavingen van een of beide ouders.

Ik vraag me af hoeveel procent van de bevolking effectief is opgevoed door een zachte moeder en mannelijke vader die dagelijks compromissen sluiten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:53

Adil18 schreef:
@RedPassion: je kunt zeker wel over zex praten, maar jouw ouders zullen jou waarschijnlijk nooit zo begrijpen als een andere lesbienne. Jij bent homosexueel en zij hetero. Het verschil tussen begrip en begrijpen kan groot zijn...

Dat klopt, maar daarom is het nog geen probleem. Voor mij in elk geval niet, en ik ken genoeg homo's en lesbiennes voor wie het ook geen probleem is. Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat het voor een meisje die door twee mannen wordt opgevoed een groot probleem zal zijn.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:53

Tellie schreef:
Hij probeert toch echt geen vrouw meer te zijn. Ja. Hij baart een kind, maar dat maakt hem niet opeens vrouw.

Whahahahahahahahahahahahaha Clown
Nee, een man zeker Haha!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:54

Adil18 schreef:
Nee, een man zeker Haha!

Hij laat zich toch echt daarom niet weet terugverbouwen, of voor de wet weer omschrijven tot vrouw. Clown

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:54

RedPassion schreef:
Adil18 schreef:
@RedPassion: je kunt zeker wel over zex praten, maar jouw ouders zullen jou waarschijnlijk nooit zo begrijpen als een andere lesbienne. Jij bent homosexueel en zij hetero. Het verschil tussen begrip en begrijpen kan groot zijn...

Dat klopt, maar daarom is het nog geen probleem. Voor mij in elk geval niet, en ik ken genoeg homo's en lesbiennes voor wie het ook geen probleem is. Daarom kan ik me ook niet voorstellen dat het voor een meisje die door twee mannen wordt opgevoed een groot probleem zal zijn.

Dat vind ik super voor jou en grote klasse van je ouders Lachen
Ik misgun het ze niet, van mij mag het hoor en daarmee geef ik het aan ook mogelijk te vinden. Maar het blijft voor mij een beetje raar en zij zullen toch eens een keer tegen rare situaties aanlopen Lachen

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:55

Calanddra schreef:
Ik word serieus misselijk van de reacties hier, jeetje wat een kortzichtige mensen hebben we in de wereld. En zij zijn dan ook de reden waarom dit kind dus idd gepest kan worden.

Adil18: Het gaat hier niet eens over 2 mannen. Maar een man en een vrouw.

Daarnaast, hij weet gezien die operatie blijkbaar wél wat hij wil. Ze willen alleen graag een kind. Helaas kan zijn vrouw niet zwanger worden en kan hij voor een oplossing zorgen.

Ga me niet vertellen dat jij vroeger al zo ruimdenkend was als je nu bent. Ik vind het hardstikke leuk voor die mensen laat ze er gelukkig mee worden, maar voor het kind vind ik het sneu. Omdat er inderdaad kortzichtige mensen op de wereld zijn, wie voor problemen zullen gaan zorgen. En nogmaals ik denk dat kinderen wie de leeftijd van het pesten nog niet voorbij zijn echt niet ruimdenkend zullen gaan doen over deze situatie.

Anoniem

Tellie schreef:
runningkawa schreef:
wat heeft dat met kortzichtig te maken...?
wat eerder kortzichtig is, is mensen met een ander idee daar maar ff voor uit maken....

Hij wild e man zijn...dus waarom een oplossing bieden?
Mannen baren geen kinderen... hij had ooit besloten man te zijn dus optie kinderen baren is daarmee van de baan Haha!
Je kunt imo niet beide zijn.
Hij moe al blij zijn dat de "techniek" tegen woordig zo ver is dat hij uit zijn vrouwen lichaam verlost kon zijn...omdat hij dat geestelijk niet vond kloppen.
Om dan vervolgens toch ineens maar weer vrouw te zijn.... sorry maar ergens gaat er dan toch wat mis bij zo;n persoon

Hij probeert toch echt geen vrouw meer te zijn. Ja. Hij baart een kind, maar dat maakt hem niet opeens vrouw.

Verward

Dat is nu juist een van de kenmerken van het vrouwelijke geslacht...kinderen baren *LOL*

Anoniem

Hij is een man, alleen was de 'verbouwing' (om het zo even te stellen) nog niet zo vergevorderd dat de vrouwelijke geslachtsorganen niet meer konden functioneren. Moeilijk he mensen?

Jaimyliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:56

Adil18 schreef:
Tellie schreef:

Nee, een man zeker Haha!

nee, het maakt hem zichzelf.
ooit daaraan gedacht?

Nou tjeeminee wat een inlevingsvermogen hier onder de mensen zeg..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:57

RedPassion schreef:
Hij is een man, alleen was de 'verbouwing' (om het zo even te stellen) nog niet zo vergevorderd dat de vrouwelijke geslachtsorganen niet meer konden functioneren. Moeilijk he mensen?

daarom, leermoment voor de doktoren
daar voortaan eerst beginnen...eerst knoopjes leggen, dan pas de rest Haha!

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:58

BraveSpots schreef:
Adil18 schreef:
Het heeft met de vorming van het karakter te maken waar zowel het vrouwelijke, over het algemeen zachtere karakter als het mannelijke karakter nodig zijn voor een balans. Man en vrouw vullen elkaar aan in een relatie, sluiten compromissen en juist die aanvulling en compromissen zijn essentieel bij de opvoeding van een kind...

Huh?

Hoeveel vrouwen (en mannen) voeden hun kinderen niet alleen op? Hoeveel vaders en moeders maken niet dagelijks ruzie? En wat als de vader nu een vrouwelijk karakter heeft, of de vrouw mannelijk en dominant? En dan heb ik het nog niet over vechtscheidingen, mishandelingen of verslavingen van een of beide ouders.

Ik vraag me af hoeveel procent van de bevolking effectief is opgevoed door een zachte moeder en mannelijke vader die dagelijks compromissen sluiten.

Nou, ik ben er een van...

En wat jij er allemaal bij haalt heeft ten eerste niks met deze situatie te maken en ten tweede vind ik dat nog veel erger dan dit. Maar ik heb daar mijn mening niet over gelaten dus mag je me daar ook niet op pakken of doen alsof ik daar niet aan denk... Quote van mezelf...

Citaat:
Ik blijf erbij dat het niet optimaal is. Maar goed, beter twee liefhebbende mannen dan slechte ouders. Daarom zei ik ook al dat ik ze het gun, maar blijf het raar vinden. En dat is godzijdank mijn goed recht...

Tsja...Ben dus geen onmens, maar mag het wel raar vinden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:59

runningkawa schreef:
RedPassion schreef:

daarom, leermoment voor de doktoren
daar voortaan eerst beginnen...eerst knoopjes leggen, dan pas de rest Haha!

Want? Stel je voor dat er nog meer mensen op dit achterlijke idee komen? Rolleyes

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 14:59

Jaimyliefje schreef:
nee, het maakt hem zichzelf.
ooit daaraan gedacht?

Nou tjeeminee wat een inlevingsvermogen hier onder de mensen zeg..

Hem of haar? en wat is 'zichzelf' precies dan? Haha!

TopLadyI

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:00

RedPassion schreef:

Je wilt man zijn of je wilt het niet..
Maar ga geen kinderen baren als je man wilt zijn.

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:00

Adil18 schreef:

Hem. Nors opkijken
Hij heeft zich toch niet voor niets laten ombouwen. Hij weet zelf echt wel dat hij een man is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:01

ja idd daarom
als vrouw krijg je kinderen, als man niet.
En dan maakt me niets uit of die persoon als man of vrouw geboren is, maar wat die persoon nu is.

Deze persoon was nu een man...dus haal dan de eileiders en alles er maar snel uit...want die horen niet in een man te zitten.

Jaimyliefje

er is trouwens toch ook niets fout gegaan bij de bevalling, en gezien in dit topic alleen het lichamelijke lijkt te tellen en niet het geestelijke van de mens. Kunnen we het zo plaatsen: kind is gezond, dus er is geen probleem.

TopLadyI

RedPassion schreef:
Want? Stel je voor dat er nog meer mensen op dit achterlijke idee komen? Rolleyes

Precies.

Adil

Citaat:
Beatie kreeg zaad van een onbekende spermadonor. Hij is gelukkig getrouwd met Nancy, die geen moeder kan worden. „Als ze dat wel kon, deed ik dit niet”, aldus de bebaarde 'moederman' eerder.

HALLO!!! zegt dit niet al genoeg...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:02

Suziej schreef:
RedPassion schreef:

Je wilt man zijn of je wilt het niet..
Maar ga geen kinderen baren als je man wilt zijn.

Hij is fysiek nog niet helemaal man. Dan is het toch niet zo gek dat hij het kind wil dragen en baren omdat zijn vrouw dat niet kan? Man wil hij zijn, is hij geestelijk ook en zal hij ook lichamelijk worden als ik het goed begrijp.

TopLadyI

Tellie schreef:
Adil18 schreef:

Hem. Nors opkijken
Hij heeft zich toch niet voor niets laten ombouwen. Hij weet zelf echt wel dat hij een man is.

Daarom neemt hij ook kinderen, lekker mannelijk.

Adil

Tellie schreef:
Adil18 schreef:

Hem. Nors opkijken

Vrouwelijke geslachtsdelen en geen mannelijke dus een vrouw! Lang leve de wetenschap Dromen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-08 15:03

Tellie schreef:
Adil18 schreef:

Hem. Nors opkijken

Blijkbaar weet hij niet dat hij een man is...anders kreeg hij geen kind...had hij dat zelf niet gewild als echte man zijnde Lachen