Hond doodgeslagen op strand Biddinghuizen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yell

Re: Hond doodgeslagen op strand Biddinghuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 12:54

walgelijk verhaal.

Hopen dat ze snel de waarheid boven tafel krijgen!

nientje78

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 13:03

CarinaR schreef:
Ik woon zelf dus in Biddinghuizen (of nou ja, in, op boerderij) en ken aardig veel hondeneigenaren.
Maar een Bordeux Dog, das lang geleden dat ik dat gezien heb!

Ik woon wel IN Biddinghuizen,maar een bordeux Dog heb ik nog niet zien rondlopen hier.
En hij is gevonden op het strandje, dat is nog 4 km buiten het dorp bij walibi world.
Het kan dus best iemamd van 'buitenaf' zijn geweest......

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 13:17

pff de eigenaresse wordt nou sheef aan gekeken :S
stel dat ze 't Niet is (zelf ga ik dus nou Niet zeggen dat ze 't niet is, begrijp me niet verkeerd) worden de verhalen weer andersom gedraait, het kan idd best zijn dat of de hond weggelopen is of de vrouw zelf op vakantie ofzo is geweest en de hond bij kennisen heeft gelaten.. (het kan allemaal) maar aan de ene kant, snap ik jullie ook wel dat jullie meteen aan de Eigenaresse denken (is tenslotte ja haar hond) maar dat ze zelf pas van de week bij de politie is geweest is idd wel vaag ja, maar wie weet is ze dus op vakantie geweest of voor werk weg geweest....

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 13:30

ik heb vanmorgen de foto gezien van de hond... zo van buiten zag t er nog redelijk intact uit... maar wel erg veel bloed!
zonde wat een pracht hond.
De eigenaresse komt overigens NIET uit biddinghuizen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 13:31

Ik vind het walgelijk hoe mensen hier al zo zeker weten dat de eigenaresse het gedaan hebben en haar hierop beoordelen terwijl hier officieel nog geen zekerheid over is. Misselijk Echt, walgelijk.

Oordelen doe je maar wanneer er naar buiten komt dat zeker is dat de eigenaresse het heeft gedaan. Niet daarvoor, wanneer de kans nog bestaat dat zij ook SAMEN met het dier slachtoffer is van iemand anders vreselijke daad.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 13:44

Zou zo maar kunnen WildWings Ja. Maar volgens haar is het dus een ongeluk en ze reageert pas 5 dagen of langer na dat ongeluk als er een opsporingsbevel is uitgegaan.

Politie zag haar in het begin nog niet als verdachte. Ben wel benieuwd naar de volgende berichtgeving.

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 14:09

klopt, ben ook benieuwd wat daar uit gaat komen.. het is en blijft toch wel beetje vreemd dat ze zich pas na 5 dagen gemeld heeft.. mja dat doet er nou ook niet meer toe, het is gebeurd helaas hoe dan ook.. ik hoop dat ze de zaak kunnen oplossen..

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 14:12

Ik heb het idd ook v/d week op Hart van Nederland gezien. Heb ook de beelden gezien van die arme hond, verschrikkelijk, ik kreeg spontaan de tranen in mijn ogen.

Doet mij dan weer denken aan die andere Bordeaux-dog die eerder (volgens mij vorig jaar oid) zwaar mishandeld over een schutting is gegooid...

radnah2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 18:03

ik heb het filmpje gezien. Valt idd mee maar ze laten meestal de goeie kant zien en opzich zie je ook niet alles. Maar blijft gewoon vreselijk.

Ben idd ook benieuwd hoe dit afloopt!

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 19:34

Of het de eigenaar betreft of niet, het is gewoon walgelijk..
En ik vind het verschrikkelijk te zien hoe die hond erbij ligt.. het zou je hond maar zijn..

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-08 21:03

Van mij mogen ze de daders op dezelfde manier behalndelen als zij met de hond hebben gedaan.
Bah! Het klinkt inderdaad heel laag van mezelf, dat weet ik. Maar oooo wat word ik hier kwaad van. Boos!

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 13:52

Ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar de eigenaresse heeft zich toch gemeld? En gezegt dat het een ongeluk was?

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 13:56

Pff, krijg er gewoon kippevel van. Hoe kan zoiets een ongeluk zijn? Echt niet normaal dit Hoe ziek kun je zijn.. Pff. Geen woorden voor Rolleyes

chillaxing

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-08 14:18

Ja nee tuurlijk is het geen ongeluk geweest, maar ik bedoelde dat die eigenaresse dat had gezegt toen ze zich had gemeld.

Van mij mogen ze bij haar precies hetzelfde doen als wat zij bij die hond deed.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:42

Arm beest Ach gut Dat sommige mensen in zulke dingen toe in staat zijn Misselijk

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:42

Zulke mensen moet je echt pijnigen, Verdrietig

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-08 15:48

Walgelijk...

Wat ik niet snap, is dat je 'op je gemak' een hond kunt doodslaan en ermee weg komen, dieren zijn over het algemeen compleet onschuldig, hebben er op geen enkele manier om gevraagd, en juist degenen die zozeer verdedigd zouden moeten worden... daar krijg je haast een vrijbriefje voor om ze wat aan te doen.

Nee, echt, voor dit soort dingen vind ik de beste oplossing die mensen precies hetzelfde door te laten maken.